Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan teistä muuttunut päälle 30-v.nä hyvännäköiseksi?

Vierailija
30.09.2018 |

Onko kukaan teistä muuttunut päälle 30-v.nä kauniimmaksi, paremmannäköiseksi? Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä tapahtui.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitillä oli ainaki toi. :)

Vierailija
2/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenkasvoisuus hävisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mielestäni olen, koska nuorempana mulla oli liian pyöreät posket ja nyt poskista on rasvaa lähtenyt (en ole ylipainoinen siis) Nykyään myös tyylitajuni on parempi, osaan meikata paremmin ja hiusvärikin on nyt itselle sopiva kaikenlaisten nuoruuden kokeilujen jälkeen.

Vierailija
4/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mut oikeesti asenne muuttu. Se kai magnetisoi... 🤑

Vierailija
5/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kauneimmillaan ja komeillaan 30-40v välissä. Tämä on hyvin helppo todeta, kun avaa vain silmänsä.

Ne jotka ei ole niin hyvännäköisiä koskaan, ei ole sitä vanhempanakaan.

Vierailija
6/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä suoristui :D Ihan vakavasti luulen että kasvuhormoni kahdessa raskaudessa muutti nykerön suoremmaksi. Samalla loputkin rasvat lähti ja korkeat poskipäät korostuivat entisestään. Luulen että oli parhainmillani juuri tuolloin vähän päälle kolmikymppisenä, ulkonäöllisesti siis

Vierailija
7/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistyin

Vierailija
8/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanois, että oon hyvännäköinen vaan olen nyt paremman näköinen kuin alle kolmekymppisenä.

Ennen olin laihaläski lattap*rseinen sohvaperuna, jolla oli ruma hymy, epäsopiva kampaus ja apaattinen olemus johtuen huonosta parisuhteesta ja rahanpuutteesta.

Jätin sen sian, rupesin harrastamaan säännöllistä liikuntaa, vaihdoin työpaikkaa ja menin oikomishoitoon. Muut muutokset tuli sitten siinä ohessa.

Vierailija
9/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on kauneimmillaan ja komeillaan 30-40v välissä. Tämä on hyvin helppo todeta, kun avaa vain silmänsä.

Ne jotka ei ole niin hyvännäköisiä koskaan, ei ole sitä vanhempanakaan.

Oiskohan kumminkin oikee ikä ennemmin 20-25 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi