Selluliitti kasvaa margariinillla
Tunnen margariinia vältteleviä yli nelikymppisiä voinsyöjiä, joilla on selluliititöt reidet.
Oletteko huomanneet samaa?
Kommentit (7)
Mä syön vaihtelevasti molempia, selluliitti ei ole toistaiseksi haitannut. Tosin painolla ja liikunnalla sekä ihan geeneillä ja hormoneilla lie vaikutusta. Meidän tytöillä oli 1,5-vuotiaaksi kunnon selluliittipeput, jotka sitten suli pois kun siitä Mischelin-kunnosta solakoitui :D ja siis vauvanahan ne lähinnä äidinmaitoa veti alkuun ja hyviä rasvoja ruuassa. Voi olla, että muutenkin elintavat sitä pahinta karsii, mutta eiköhän selluliitti ole itselläkin edessä vaikka kuinka vastaan taistelisi...
Eikös nuo margariinin rasvat aiheuta tulehduksia kehossa ja selluliitti on tulehtunutta kudosta. Noin mä olen ymmärtänyt.
Veikkaan, että selluliittia on ollut jo ennen margariinia. Tietenkin länsimainen ruokavalio ja elintavat varmaan maksimoi selluliitin. Margariinihan muutenkin myrkyllistä eikä sitä kannata syödä, tässä ehkä yksi syy välttää lisää. Itsellä ei tosin selluliittia ole ja syön mitä haluan kunnes olen valmis karsimaan herkut ym. pois.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo margariinin rasvat aiheuta tulehduksia kehossa ja selluliitti on tulehtunutta kudosta. Noin mä olen ymmärtänyt.
Oikein olet ymmärtänyt! Juuri näin on asia! Myös viljat aiheuttavat matala-asteista tulehdusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein olet ymmärtänyt! Juuri näin on asia! Myös viljat aiheuttavat matala-asteista tulehdusta.
Onneksi foliohattu parantaa kaikki tulehdukset.
En syö margariinia, reidet ja perse on ihan selluliittiset.
Selluliitittömät?