Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhruvuotoa alkuraskaudessa

03.05.2006 |

Viikkoja 5+6 ja tänään alkoi pienenpieni rusahtava tuhruvuoto, vähän niin kuin menkat olisivat ihan aluillaan. Onko muilla ollut samanlaista vuotoa? Sitä näköjään huolestuu ihan kaikesta. Ultra on vasta kahden viikon päätä ja siihen asti jännitän, onko se tuulimuna vai onko kohduissa oikeasti joku. Outoja ja uusia hysteerisiä piirteitä sitä itsestään löytää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo olla vaikka kohdun supistelua kuukautisajan takia... Tuhruvuodon sanotaan olevan niin yleistä alkuraskaudessa, mutta myös minä viime viikolla sain ihan älyttömän hepulin kun tuhrua oli tullut. Viikkoja silloin 8 ja meninkin sitte ultraan käymään. Kohdussa oli kuitenkin kaikki hyvin ja sikiö vastas viikkoja ja sydänkin löi. Tuhrun lisäksi vuodan edelleen sellaista limamaista, ehkä hieman vihertävää vuotoa, mutta kaikki on siis näillä näkymin kunnossa. Nyt mulla on kyllä luja usko siihen, että raskaus onnistuu ja olen vihdoin saanut mielenrauhan. Nämä viikot on kovia ja ottaa lujille, mutta ei kannata jaella tuomiota vielä, prosentuaalisesti kuitenkin on todennäköisempää, että kaikki menee hyvin... Tsemppiä odotukseen ja ONNEA PLUSSASTA!!!

Tiina 8+6

Vierailija
2/3 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, onkohan kukaan niin hysteerinen kuin ensimmäistä lastansa odottava äiti? Olen aina mielessäni arvostellut ystäviä, jotka panikoivat pienistä asioista ja nyt olen itse ihan samanlainen. Hyi minua :=) Kai äidin vaistot heräävät jo raskauden alkumetreillä. Nyt on sitä paitsi niin huono olo, etää mahassa on pakko olla jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni niihin aikoihin kun toiset kuukautiset olisivat tulleet (jos siis en olisi ollut raskaana). Panikoin silloin ja moni täällä palstalla vastasi, että ollut samanlaista tuhruttelua!!

Tuhruvuodon aikaan sattui myös ensimmäinen ultrani (alkuraskauden ultra yksityisellä), ja tuolloin kyselin asiaa lääkäriltä. Lääkäri sanoi, että JOPA 25%:lla on alkuraskaudessa tuhruvuotoa!! Älä siis suotta menetä yöuniasi :o)

- E ja rv 39+4 -