Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse tapasin pari pv sitten exäni uuden naisen ja tämä vaikutti mukavalta ihmiseltä. Heti alussa puhuttiin, että elämän pitää jatkua ja meillä jokaisella on menneisyytemme.
Hyvä kuva jäi.

Sivut

Kommentit (68)

311

Mies otti heti jostain, kun ilmoitin pitkien ongelmien jälkeen erosta. Meillä oli lapsia, jotka jäivät isän luo. Uusi nainen muutti heti...
En tiedä mitään hänestä. Lapset ovat kertoneet, et koko perhe tossun alla. Minulle ei ole esitelty, olisin halunnut hyvät välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eipä voisi vähempää kiinnostaa. En edes tiedä, onko hänellä joku uusi vai pyörittääkö edelleen niitä samoja lukuisia naisia, joita hänellä oli avioliittomme aikana. Ainakaan lapset eivät ole kertoneet, että heille olisi joku esitelty. Asia ei eron jälkeen mielestäni minulle enää onneksi kuulu. Hän elää nyt sellaista elämää kuin aina halusi, ilman perheen ja avioliiton tuomia rajoitteita. En halua tutustua hänen muihin vaihtuviin naisiinsa, joista minä olin vain yksi.

Vierailija

Olen se uusi nainen ja minua vihataan jostain syystä. En ollut liiton rikkoja, mies eronnut kauan sitten. Sen olisi pitänyt pysyä sinkkuna eron jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut, mutta hymyn hän saa eksän kasvoille, ja siitä olen iloinen.

Ihanasti sanottu <3  Juuri sinunlaisiasi ihmisiä maailma tarvitsee.

Vierailija

Kyseinen nainen lähenteli eksääni ollessamme parisuhteessa, jopa silmieni edessä kerran kun vietimme iltaa ja pistin humalan piikkiin. Sitten yhtenä iltana he suutelivat bileissä ja menivät naisen kotiin yöksi. Eksäni jätti minut viikon kuluttua siitä (ei kertonut itse, yhteinen ystävämme kertoi kun eksäni tunnusti hänelle, en ollut mukana kyseisissä bileissä) Minulla oli ollut epäilyksiä kun minut jätettiin (ex käyttäytyi oudosti) mutta luotin häneen tai olin varma ettei hän pettäisi minua vaikka sinkkunainen koittaisikin iskeä. Nainen ilmaisi alusta asti, ettei pidä minusta tai käyttäytyi oudosti minun ollessa paikalla. He ilmoittivat Facebookissa eron jälkeen olevansa parisuhteessa ja nykyään asuvat yhdessä kuulemma. Vähän närkästynyt siitä, ettei kunnioittanut parisuhdettani, mutta kun tarkemmin katsoo hän teki minulle palveluksen. Tapasin vuosi sitten nykyiseni, joka on paljon parempi kuin eksäni ikinä (enemmän yhteistä ja kaikkea). Onni onnettomuudessa. Nainen on kuulemma hyvin mustasukkaista sorttia ja ei pidä eksäni naispuolisista kavereista. Eksä ei ole ollut tekemisissä vanhojen ystävien kanssa aikoihin, ei sen jälkeen kun alkoi seurustella naisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen se uusi nainen ja minua vihataan jostain syystä. En ollut liiton rikkoja, mies eronnut kauan sitten. Sen olisi pitänyt pysyä sinkkuna eron jälkeen.

Just niin. Ellei ollut hänen kanssaan onnellinen, ei saa olla toisenkaan kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseinen nainen lähenteli eksääni ollessamme parisuhteessa, jopa silmieni edessä kerran kun vietimme iltaa ja pistin humalan piikkiin. Sitten yhtenä iltana he suutelivat bileissä ja menivät naisen kotiin yöksi. Eksäni jätti minut viikon kuluttua siitä (ei kertonut itse, yhteinen ystävämme kertoi kun eksäni tunnusti hänelle, en ollut mukana kyseisissä bileissä) Minulla oli ollut epäilyksiä kun minut jätettiin (ex käyttäytyi oudosti) mutta luotin häneen tai olin varma ettei hän pettäisi minua vaikka sinkkunainen koittaisikin iskeä. Nainen ilmaisi alusta asti, ettei pidä minusta tai käyttäytyi oudosti minun ollessa paikalla. He ilmoittivat Facebookissa eron jälkeen olevansa parisuhteessa ja nykyään asuvat yhdessä kuulemma. Vähän närkästynyt siitä, ettei kunnioittanut parisuhdettani, mutta kun tarkemmin katsoo hän teki minulle palveluksen. Tapasin vuosi sitten nykyiseni, joka on paljon parempi kuin eksäni ikinä (enemmän yhteistä ja kaikkea). Onni onnettomuudessa. Nainen on kuulemma hyvin mustasukkaista sorttia ja ei pidä eksäni naispuolisista kavereista. Eksä ei ole ollut tekemisissä vanhojen ystävien kanssa aikoihin, ei sen jälkeen kun alkoi seurustella naisen kanssa.

Todellakin teki sinulle palveluksen! Miehesi se ei parisuhdettanne kunnioittanut sitäkään vertaa. Ei ihme, että on mustasukkainen, sen verran järkeä kai päässä, että ymmärtää että mikä tapahtui kerran, voi tapahtua uudestaankin ja hän jääkin kuin nalli kalliolle.

Vierailija

Exällä on uusi jonka meidän lapsi tavannut muutamia kertoja. Jostain syystä mies ja tää uus tapailevat kai enimmäkseen kun heillä ei ole lapset kummallakaan. Itse rakastuin nykyiseen mieheeni niin suurella intohimolla että muutimme tosi pian yhteenkin. Ehkä ex ei ole niin palavasti rakastunut.

Tapaan mielelläni mahdollisimman pian naisen ja vaihdan muutaman sanan ja ilmaisen olevani iloinen että lapsemme pitää hänestä ja toivoton tervetulleeksi mukaan lapsen syntymäpäivä- ja muihin juhliin. Haluan aikuisten tulevan hyvin juttuun ja haluan että hänelle on selvää etten ole millään tavalla hankala tai katkera ex ja toivon heille hyvää.

Vähän kirpaisi kun stalkkasin hänet ja on sata kertaa minua laihempi ja kauniimpi ja nuorempi mutta en siitä sen enempiä pahastu. Olen itse niin onnellisessa suhteessa etten voisi ajatella mitään katkeria ajatuksia exän suhteen.

Vierailija

En oikeastaan mitään. Nähty monta kertaa, mutta ei ikinä ota kontaktia, joten en tunne yhtään sen enempää, kuin vain nimeltä.

Aktiivisesti on kuitenkin mukana lasten elämässä ja vaikuttaa olevan ihan hyvä tyyppi. Ei mitään pahoja ajatuksia. Kiva vain kun eksä löysi uuden, eikä tarvitse pyörittää arkea yksin.

Siitä kuitenkin olen onnellinen ettei eksä mennyt heti tekemään vauvoja, vaan rauhassa ottavat. Kuitenkin ero ja uusioperhe elämä on lapsille jo oma haaste :)

Vierailija

Erosimme exän kanssa, koska olimme enemmän ystäviä kuin aviopari. Erottiin sovussa ja olemme ystäviä edelleen . Olen exäni uuden naisen ystävä ja hän on kummi minun toiselle lapselle. Hän on aivan ihana ihminen ja loistava ns äitipuoli minun ja exän yhteiselle lapselle.

Vierailija

Kaunis, hoikka, edustava, hillitty, hallittu ja laitettu. Juuri sellainen kuin eksä koko ajan minulle(kin) hoki ihannenaisensa olevan. Sopivat oikein hyvin toisilleen. Kerran olen nähnyt vilaukselta.

Vierailija

Minullakaan ei ole sellaista eksän uutta naista, jonka  kanssa olisin koskaan kasvokkain joutunut. Paitsi lapseni isä. Hänen naisistaan ei ole mitään sanottavaa kun en tunne. Paitsi tästä nykyisestä, joka on päihteiden väärinkäyttäjä, jolta omat lapset on otettu huostaan, ja hän on vähän väliä psyk osastolla. Ja hänestäkin  vain se että mielestäni ei ole lapsellemme hyvää seuraa. Itse olen myös jonkun exän "uusi" (4v),. En tiedä mitä eksä minusta ajattelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Exällä on uusi jonka meidän lapsi tavannut muutamia kertoja. Jostain syystä mies ja tää uus tapailevat kai enimmäkseen kun heillä ei ole lapset kummallakaan. Itse rakastuin nykyiseen mieheeni niin suurella intohimolla että muutimme tosi pian yhteenkin. Ehkä ex ei ole niin palavasti rakastunut.

Tapaan mielelläni mahdollisimman pian naisen ja vaihdan muutaman sanan ja ilmaisen olevani iloinen että lapsemme pitää hänestä ja toivoton tervetulleeksi mukaan lapsen syntymäpäivä- ja muihin juhliin. Haluan aikuisten tulevan hyvin juttuun ja haluan että hänelle on selvää etten ole millään tavalla hankala tai katkera ex ja toivon heille hyvää.

Vähän kirpaisi kun stalkkasin hänet ja on sata kertaa minua laihempi ja kauniimpi ja nuorempi mutta en siitä sen enempiä pahastu. Olen itse niin onnellisessa suhteessa etten voisi ajatella mitään katkeria ajatuksia exän suhteen.

Mä toivoisin myös että miehen eksä olisi niin onnellisessa suhteessa että jättäisi meidän ruotimisen kokonaan. Ei vaan taida olla :/

Vierailija

säälin valmiiksi kaunis ja mukavan oloinen , ex satuttaa ihan varmasti niiku mua, mua edelliselle ja mun jälkeiselle, eka puoli - vuosi aivan ihana ja rakastunut sitten tunnekylmä mulkku

Vierailija

miehen sisko (josta on tullut hyvä ysävä) sanoi että ihan mukava, itse vaikea hyväksyä kun otti alle kuukaudessa eron jälkeen uuden

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaunis, hoikka, edustava, hillitty, hallittu ja laitettu. Juuri sellainen kuin eksä koko ajan minulle(kin) hoki ihannenaisensa olevan. Sopivat oikein hyvin toisilleen. Kerran olen nähnyt vilaukselta.

Aika pätevä luonneanalyysi noin vilaukselta nähdyn perusteella. 1/5

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat