Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän huolissani. Yksinäinen tuttava mies ei ole enää kiinnostunut naisseurasta ollenkaan..

Vierailija
19.08.2018 |

Tosiaan yksinäinen nuorimies. Todella hyvännäköinen. Melko pienikokoinen 173cm/60kg.
Hän oli yhdessä vaiheessa selvästi yksinäinen ja yritti jatkuvasti pyytää johonkin. Minä kieltäydyin koska ei ollut aikaa eikä huvittanut. Olen hänen ainoa YSTÄVÄNSÄ en muuta.
Viime keväänä hän aloitti salilla käynnin ja urheilun muutenkin.
Käy myös töissä fyysisellä duunarialalla.

Nyt hän ei yhtäkkiä enää ole ottanut yhteyttä kuukausiin omatoimisesti eikä kuulemma ehdi nyt oikein mihinkään kanssani.

Olen nähnyt hänet hänet välillä pyöräilemässä ja sanoo käyvänsä lähes joka arkipäivä salilla. Nykyään käyttää hirveästi aikaa urheilujuttuihin ja muihin terveellisen ruuanlaittoon..

Hän ei ole enää ollenkaan kiinnostunut naisseurasta eikä muutenkaan minusta :( nyt kun haluaisin seuraa.
Hän komistunut entisestään ja saanut lihaksia kylläkin..
Olen huolissani silti.
Eikös ihmiset kuntoile yleensä sen takia näyttävät hyvältä ja saavat huomiota vastakkaiselta sukupuolelta

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko jotain kiksejä naisena esiintymisestä? Ei siinä mitään pahaa ole, toteuta vaan itseäsi rohkeasti oikeassa elämässäkin.

Vierailija
2/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset ole mitään hyllyyn laitettavia esineitä. Hän vihdoinkin löytänyt itseään kiinnostavan harrastuksen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
5/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö hänen olla aina valmiina viihdyttämässä aloittajaa? Etenkin jos olet ennen tätä tylyttänyt häntä jo pitkään?

Vierailija
6/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaaminen on parempaa kuin ihmissuhteet. Levytanko ei petä eikä käsipainot jätä. Jos jotain menee pieleen, syy löytyy aina peilistä

Vierailija
7/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa enemmän kuin kaverin niin ei jaksa lähteä kanssasi mihinkään.

Vierailija
8/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huolissani teini-ikäisestä pojastani. Ennen masentumista tämä yritti kyllä vielä seurustella muutaman luokkalaisensa tytön kanssa, mutta nyt masennuksen jälkeen naisseura ei enää kelpaa ja kun olen kysellyt pojan naiskuvioista niin tämä on kertonut alkaneensa katsomaan enemmän ikäistensä poikien perään. Onko tämä normaalia vai johtuuko se masennuksesta?

Vierailija
9/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paskoja feikkejä.

Vierailija
11/11 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen surkee provoviritys tällä kertaaa.