Oletko humalassa juuri nyt?
Kommentit (30)
Olen hitusen. Mietin, hakisinko lisää kaupasta.
Juu. On työpäivä huomenna. Olen niin tottunut alkoholiin että tiedän kuinka paljosta ei tule krapulaa. Aloitan aina juomisen iltapäivällä ja lopetan 12 tuntia ennen työvuoron alkua niin ei viinakaan haise. Tänään juon yhteensä yhden pullon viiniä ja kaksi puolen litran tölkkiä olutta. Olen nuori ihminen ja vakityössä.
Vierailija kirjoitti:
Hae!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae!
Haettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae!
Haettu.
Hyvä.
Aika kivassa humalassa koko ilta ja silti aamuksi työkuntoinen. Mikä tilanne muilla?
No en oo ollu ehkä kahteen vuoteen. En edes muista. En ainakaan tänä enkä viime kesänä.
20:25 kävin hakemassa kopan olutta nyt juotu 7, loma loppuu ensi viikolla, pakko ottaa ei muuten pysy ajatukset koossa!
Lapset oli hoidossa pari päivää ja korkkasin tänäänkin heti töistä tultua kaljan. Lasten ollessa paikalla en ikinä juo. Tuntui hyvältä olla pienessä hönössä, eikä niin paljon vituttanut työ, parisuhde, tai sukulaiset. Tajusin, että jos mulla ei olisi lapsia ryhtyisin alkoholistiksi. En keksi ainuttakaan muuta syytä kuin lapset, miksi en joisi koko ajan. Ei ole enää mitään tulevaisuudennäkymiä.
Itelllä ei kyllä kaljassta tapaahdu mitäään.