Oletko humalassa juuri nyt?
Kommentit (30)
Olen. MIstä arvasit kysyä? Mikä meininki? Hyvä.
En ole. Yhden lonkeron olen juonut.
En ole mutta tekis mieli olla. Tekis mieli vetää ketutuskännit.
Kofeiinipöllyssä ollaan. Ei taida tulla uni ensi yönäkään.
Muutaman lasillisen viiniä olen ottanut. Väsyttää. Flunssa päällä.
Vierailija kirjoitti:
En ole mutta tekis mieli olla. Tekis mieli vetää ketutuskännit.
Kaada vaan lasillinen, niin minäkin teen!
En vielä, yksi siideri ja puolet viinadrinkistä vasta juotuna.
En ole. Perjantaina olin, sitä ennen joskus heinäkuussa. Nyt kun kysyin, niin maistuisi kyllä pari lasia punkkua, en edes muista koska olisin sitä nauttinut!
Vierailija kirjoitti:
En ole. Perjantaina olin, sitä ennen joskus heinäkuussa. Nyt kun kysyin, niin maistuisi kyllä pari lasia punkkua, en edes muista koska olisin sitä nauttinut!
* kysyit
Lasten kaverit meillä kylässä. Leikkivät toisessa kerroksessa, mutta ei tulisi mieleenkään ottaa jotain alkoholipitoista keskellä viikkoa alkuillasta, ilman hyvää syytä lasten kaverien nähden. Yl. Omien lasten läsnäollessa juon mahdollisimman vähän ja harvoin.
Juon mieluiten sosiaalisissa tilanteissa, en kotisohvalla katsoessani tv:tä yksin.
Kohta olen. Huomenna vapaapäivä, nää kaksi arkipäivää olleet taas niin helvetillistä tuskaa työkavereiden ansiosta että en oikeasti jaksa. Ei se tilanne juomalla parane mutta hetkeks unohtuu nuo kyynaamat duunista.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kaverit meillä kylässä. Leikkivät toisessa kerroksessa, mutta ei tulisi mieleenkään ottaa jotain alkoholipitoista keskellä viikkoa alkuillasta, ilman hyvää syytä lasten kaverien nähden. Yl. Omien lasten läsnäollessa juon mahdollisimman vähän ja harvoin.
Juon mieluiten sosiaalisissa tilanteissa, en kotisohvalla katsoessani tv:tä yksin.
Hiekkavittu ilmoittautui näköjään.
En ole humalassa, mutta juomassa toista lasillista viiniä.
Siihen taitaa kyllä jäädä, koska huomenna on työpäivä...
Tämä on tätä kuuluisaa stressinpoistoa.
Jos olisi vapaapäivä huomenna, joisin koko pullon.
En ole. Ei edes tee mieli mitään.
Seuraavan kerran olen huppelissa perjantaina kun menen terassille parille.
Tottta kaii. En osaa rentouutua muuten. Ostin santaa helenaa viiniää taas. Kyllä seuraa tekeee kaltaisekseeen, viimeinenn pullo.
Pari kaljaa join ja enemmänkin olisi maistunut mutta ei ollut. Muutakin alkoholia olisi kyllä ollut mutta kaljasta tulee kiva pöhinä eikä krapulaa.
En ole. Hyvä fiilis silti.