Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (50) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Keskustellaan vain tunnettujen laulujen sanoilla Keskustellaan vain tunnettujen laulujen sanoilla Sivut1 ‹ … 402 403 404 405 406 … › 411 Kommentit (8207) Vierailija 8061/8207 | klo 14:29 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Oi beibe rakastan sua oikein kovasti miksi ihmeessä isäsi on rovasti The only one who could ever reach me was the son of a preacher man Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8062/8207 | klo 14:53 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Oi beibe rakastan sua oikein kovasti miksi ihmeessä isäsi on rovasti The only one who could ever reach me was the son of a preacher man Pappi vaan joi, pappi vaan joi, Kantria kanttorin kellot soi. Pappi vaan joi, pappi vaan joi, Suntio taksilla lisää toi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 8063/8207 | klo 14:53 | 23.2.2021 Damn, sä oot unelmien poikaystävä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8064/8207 | klo 15:04 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8065/8207 | klo 15:06 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8066/8207 | klo 15:12 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Tuhkatimantteja sun kai pitäis saada Minä annoin tinasormuksen Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8067/8207 | klo 15:13 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8068/8207 | klo 15:31 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8069/8207 | klo 17:25 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8070/8207 | klo 17:45 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8071/8207 | klo 19:52 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8072/8207 | klo 20:21 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Sulla ois valta iskee kohtaan arimpaan ja silti luotan sinuun Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8073/8207 | klo 20:22 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8074/8207 | klo 20:43 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Mr. Mister Seuraa 8075/8207 | klo 21:52 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait How I love to hate you Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8076/8207 | klo 21:52 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Mr. Mister Seuraa 8077/8207 | klo 22:01 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan A train to nowhere Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8078/8207 | klo 8:09 | 24.2.2021 Mr. Mister kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan A train to nowhere Pikajuna Meksikon halki kiitää yö jo on Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8079/8207 | klo 8:13 | 24.2.2021 Vierailija kirjoitti:Mr. Mister kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan A train to nowhere Pikajuna Meksikon halki kiitää yö jo on Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää Juttu siinä luisti, naurukin eli naurukin eli kiskoloella lenti siivetön peli Lentävä Kalakukko! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8080/8207 | klo 8:19 | 24.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Mr. Mister kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan A train to nowhere Pikajuna Meksikon halki kiitää yö jo on Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää Juttu siinä luisti, naurukin eli naurukin eli kiskoloella lenti siivetön peli Lentävä Kalakukko! Vielä lentäisin korkeammalle kuin muut Vielä isäänikin paremmin Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulleSivut1 ‹ … 402 403 404 405 406 … › 411 Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 8061/8207 | klo 14:29 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Oi beibe rakastan sua oikein kovasti miksi ihmeessä isäsi on rovasti The only one who could ever reach me was the son of a preacher man Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8062/8207 | klo 14:53 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Oi beibe rakastan sua oikein kovasti miksi ihmeessä isäsi on rovasti The only one who could ever reach me was the son of a preacher man Pappi vaan joi, pappi vaan joi, Kantria kanttorin kellot soi. Pappi vaan joi, pappi vaan joi, Suntio taksilla lisää toi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8063/8207 | klo 14:53 | 23.2.2021 Damn, sä oot unelmien poikaystävä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8064/8207 | klo 15:04 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8065/8207 | klo 15:06 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8066/8207 | klo 15:12 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Tuhkatimantteja sun kai pitäis saada Minä annoin tinasormuksen Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8067/8207 | klo 15:13 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8068/8207 | klo 15:31 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8069/8207 | klo 17:25 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8070/8207 | klo 17:45 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8071/8207 | klo 19:52 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8072/8207 | klo 20:21 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Sulla ois valta iskee kohtaan arimpaan ja silti luotan sinuun Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8073/8207 | klo 20:22 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8074/8207 | klo 20:43 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Mr. Mister Seuraa 8075/8207 | klo 21:52 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait How I love to hate you Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8076/8207 | klo 21:52 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Mr. Mister Seuraa 8077/8207 | klo 22:01 | 23.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan A train to nowhere Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8078/8207 | klo 8:09 | 24.2.2021 Mr. Mister kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan A train to nowhere Pikajuna Meksikon halki kiitää yö jo on Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8079/8207 | klo 8:13 | 24.2.2021 Vierailija kirjoitti:Mr. Mister kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan A train to nowhere Pikajuna Meksikon halki kiitää yö jo on Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää Juttu siinä luisti, naurukin eli naurukin eli kiskoloella lenti siivetön peli Lentävä Kalakukko! Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8080/8207 | klo 8:19 | 24.2.2021 Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Mr. Mister kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:lööpitVierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:Damn, sä oot unelmien poikaystävä. sinä ansaitset kultaa Kaipaan kotiin luo rakkaiden löydän kultaa, teen sormuksen Kun aikamme näin kuljettiin, Jo vihdoin viimein kävi niin, Hän että antoi rakkauden Ja sormuksen ja sydämen. Sydän rakastaa, sydän haluaa toisen sydämen jota rakastaa kaipuu jäi vain kaunis kaipuu Kaunis on luoksesi kaipuu raskas se joskus vaikk' on Mä odotan sua ja luotan et sä mua Ootat mua asemalla Ehkä kello antaa anteeksi minulle jos sä kerran konduktöörin nait valtion rautatiet sä myöskin sait Ja alla vaunusillan yksin haaveilin Kun juna kulkee vaan A train to nowhere Pikajuna Meksikon halki kiitää yö jo on Valokeilat lakaisevat rataa kiiltävää Juttu siinä luisti, naurukin eli naurukin eli kiskoloella lenti siivetön peli Lentävä Kalakukko! Vielä lentäisin korkeammalle kuin muut Vielä isäänikin paremmin Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Sivut
The only one who could ever reach me
was the son of a preacher man
Pappi vaan joi, pappi vaan joi,
Kantria kanttorin kellot soi.
Pappi vaan joi, pappi vaan joi,
Suntio taksilla lisää toi.
Damn, sä oot unelmien poikaystävä.
Kaipaan kotiin luo rakkaiden
löydän kultaa, teen sormuksen
Tuhkatimantteja sun kai pitäis saada
Minä annoin tinasormuksen