Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka haluat isot pohkeet, oletko ajatellut sitä että et voi enää käyttää saappaita, et varrellisia sukkia etkä kapealahkeisia farkkuja?

Vierailija
09.08.2018 |

T. Pakuspohkeinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että kukaan haluaa mitään jättipohkeita ja jos haluaa, niin hyväksyy varmasti sen, että saappaat ja pillifarkut eivät mene jalkaan. Sitä paitsi pohkeiden kasvatus tai kavennus on erittäin vaikeaa, ne kun tapaavat pysyä luontaisessa mallissaan.

Vierailija
2/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa isot pohkeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut ongelman saappaiden kanssa, mutta en sitä, ettei sukat venyis jalkaan tai farkut. Oikein kapeissa farkuissa on joskus kantapää ongelmana, mutta niin kapeat ei mulle muutenkaan sovi.

Vierailija
4/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy saappaat paksupohkeisille. Maksavat vaan vähän enemmän. Harmillisesti saapassuunnittelijat olettavat, että paksut pohkeet ja paksut nilkat kuuluvat samaan koipeen. Ja varsin muhkeapohkeisena olen löytänyt ihan normaalikaupasta ihan polvisukkiakin. Joskaan eivät kovin miellyttäviä ole käyttää, kun puristavat.

t. paksupohkeinen, sironilkkainen saapasfani

Vierailija
5/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa isot pohkeet?

Kehonrakennusta harrastavat?

Vierailija
6/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian mustat pitkävartiset saappaat menevät kyllä jalkaan, mutta ovat rutussa pohkeiden kohdalta. Ostin siis haisaappaat. Pillifarkkuja ja pitkiä sukkia en käytä.