Sinä joka haluat isot pohkeet, oletko ajatellut sitä että et voi enää käyttää saappaita, et varrellisia sukkia etkä kapealahkeisia farkkuja?
Kommentit (6)
Mä oon huomannut ongelman saappaiden kanssa, mutta en sitä, ettei sukat venyis jalkaan tai farkut. Oikein kapeissa farkuissa on joskus kantapää ongelmana, mutta niin kapeat ei mulle muutenkaan sovi.
Kyllä löytyy saappaat paksupohkeisille. Maksavat vaan vähän enemmän. Harmillisesti saapassuunnittelijat olettavat, että paksut pohkeet ja paksut nilkat kuuluvat samaan koipeen. Ja varsin muhkeapohkeisena olen löytänyt ihan normaalikaupasta ihan polvisukkiakin. Joskaan eivät kovin miellyttäviä ole käyttää, kun puristavat.
t. paksupohkeinen, sironilkkainen saapasfani
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa isot pohkeet?
Kehonrakennusta harrastavat?
Nokian mustat pitkävartiset saappaat menevät kyllä jalkaan, mutta ovat rutussa pohkeiden kohdalta. Ostin siis haisaappaat. Pillifarkkuja ja pitkiä sukkia en käytä.
Enpä usko että kukaan haluaa mitään jättipohkeita ja jos haluaa, niin hyväksyy varmasti sen, että saappaat ja pillifarkut eivät mene jalkaan. Sitä paitsi pohkeiden kasvatus tai kavennus on erittäin vaikeaa, ne kun tapaavat pysyä luontaisessa mallissaan.