Minulle tuli huono tunne miehestä, jota tapailin pitkään. Kiinnostus lopahti täysin. Oletko luottanut vaistoosi?
Olin todella rakastunut. Synkkäsi henkisellä tasolla ja meillä oli aina hauskaa yhdessä ja pystyimme keskustelemaan lähes mistä vain.
Mies kuitenkin topuutteli suhteen etenemistä ja välillä jouduin kyseenalaistamaan hänen tarkoitusperiään. Kuitenkin itsellenikin oli hyvä edetä rauhassa, joten pysyin kärsivällisenä.
Hän puhui tulevaisuudesta usein kanssani ja vaikutti, että haluamme samanlaisia asioita.
Kuitenkin hänessä tunsin aina olevan jotain epäselvää, en päässyt kunnolla sisimpään.
Kaikilla kuitenkin muurinsa on.
Hän ei yleensä juhli, on melko introvertti ja rauhallinen sekä älykäs persoona.
Toisaalta nykyään en ole enää varma, mikä on oikea luonne.
Yksi yö hän laittoi viestiä, että juhlii naisten kanssa, jatkaa baariin ja vitsaili ottavansa kotiin mukaan. Aamulla laittoi viestiä, että yksin tottakai meni kotiin.
Jotenkin tuo vei maun. Ahdistuin yöllä suunnattomasti ja epämiellyttävä tunne oli, tuli vain tunne, että nyt täytyy päästää irti tästä ihmisestä. En tiedä miksi se tuli, koska en halua rajoittaa toisen tekemisiä. Tuo vitsi ja tilanne vain alkoi kuvottamaan.
Kuitenkin surin ja tuon jälkeen en enää ole pystynyt tuntemaan miestä kohtaan juuri mitään.
Ehkä koska näemme muutenkin harvoin ja hän on lupaillut liikaa asioita pitämättä niitä. Syitä löytyy ja todella olen yrittänyt ymmärtää enkä ole sinisilmäinen. Olen vain antanut aikaa ja rakoa hengittää koska ymmärrän sitoutumiskammon. Meissä on paljon samoja piirteitä.
Olen kuitenkin tehnyt selväksi, että olen tosissani ja hän on myös vakuuttanut.
Sitten hän onkin naisten kanssa liikkeellä ja vinoilee. Haluaa nostaa itsetuntoaan ja sama meno jatkuu seuraavana viikonloppuna.
En vain oikein jaksa ymmärtää.
Näimme ja tunnelma oli outo, hänen lähellään ei ollut hyvä olla enää.
Tuntuu kun en voisi luottaa ihmiseen lainkaan, voi olla, että vika on itsessäni mutta en pysty jatkamaan.
On pakko kirjoittaa. Onko teillä käynyt vastaavasti?
Yhtäkkiä vain vaisto varottaa ja tunteet laimenee?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tuo hyypiö kuulostaa ihan samalta kuin yksi oikeasti narsistisen persoonallisuushäiriön omaava tyyppi jonka tunnen. Kiusaa ihan samoilla tavoilla naisia kun kokeilee mitä kaikkea p.. aa ovat valmiita kestämään ja jos nainen alkaa etääntyä niin vaihtaa äkkiä takaisin hurmauslinjalle. Nyt olet alkanut nähdä niitä oikeita puolia ja siksi vaistosi sanoo että juokse.
Juokse ihan oikeasti. Älä jää kaveriksi, sillä tulee vielä roikottamaan sinua löysässä hirressä loppuelämäsi. Löydät kyllä ihan tervepäisiäkin miehiä ystäväksesi.[/Samaa ajattelin mäkin. Patologisesti valehtelevan narsistin exänä sanoisin, että luota intuitioosi ja älä anna kyseisen tyypin luikerrella elämääsi vaikka lupaisi kuut ja tähdet. Monesti n piilonarsistit tutustumisvaiheessa ja suhteen alussa kertovat säälitarinoita elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on kaksisuuntainen ja iski hypomania? Eksällä oli juuri tuollaista toimintaa ja oli kaksisuuntainen..
Tuskin. On erittäin järjestelmällinen ja tarkka esim. talouden suhteen. On myös työnjohtaja.
Ei ole viitteitä kaksisuuntaiseen. Levottomuutta ja ahdistusta kyllä liittyen työhönsä mutta itse eläneenä kaksisuuntaisen mielialahäiriön läheisenä en todellakaan usko tuohon miehen kohdalla.
Lähinnä epäilisin jonkinlaista kriisiä.
Ap
No jos on rakkautta molemmilla osapuolilla, niin ei se oikeasti ole noin vaikeaa. Ei tarvitse pähkäillä tai "ymmärtää" tilanteita, kumpikin haluaa olla yhdessä ja ottaa toisen huomioon automaattisesti. Ei "suhteen tilasta" tarvi käydä pitkäkestoisia jahkaus/jankkauskeskusteluja, vaan kumpikin osapuoli ilmaisee haluavansa olla yhdessä. Itse en missään tapauksessa jäisi roikottamaan tuollaista miestä elämässäni "kaverina". Tai itse roikkumaan miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, miehesi on sosiaalisesti kömpelö. Hän luulee, että muista naisista puhuminen saa hänestä kiinnostavamman sinun silmissäsi.
Älä pilaa tän. on ollut hauskaa lukemista tähän asti
Juu kyllä siihen tunteeseen on hyvä luottaa. Meidän aivot prosessoi mielettömästi tietoa alitajunnassa koko ajan. Siitä tulee sit tunne että jokin on vinossa. Mut en katsoisi myöskään hetkeäkään tuollaista toisten naisten kanssa elvistelyä. Itsellä tuli vasta tilanne, olin ihastunut mieheen mut sit eräs toinen saman yhteisön nainen alkoi lämmitellä miestä ja he flirttaili, näin tämän, ja mielenkiinto lopahti saman tien. Mulle on tämän jälkeen aivan sama mitkä temput mies esittää, mulla meni mielenkiinto. 🙄 Jos haluaa laittaa mut noin ikävään tilanteeseen niin mä en halua siihen jäädä. Se on mun tapa reagoida. Joku toinen voi reagoida jotenkin muuten.
Täällä on samanlainen tilanne. Mies on alkanut vaikuttaa narsistiselta hullulta. Kauhistuttaa hänen monet temppunsa ja se millaiseen ihmiseen olenkaans sekaantunut. Kunpa saisi pyyhittyä koko seurustelun jotenkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, miehesi on sosiaalisesti kömpelö. Hän luulee, että muista naisista puhuminen saa hänestä kiinnostavamman sinun silmissäsi.
Älä pilaa tän. on ollut hauskaa lukemista tähän asti
Haista sinä vittu.
Voiko yhteenkään mieheen luottaa? Aina paljastuu jotain epäilyttävää tai ällöttäviä taipumuksia. Olisipa jossain kunnollinen herrasmies, jolla moraali on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko yhteenkään mieheen luottaa? Aina paljastuu jotain epäilyttävää tai ällöttäviä taipumuksia. Olisipa jossain kunnollinen herrasmies, jolla moraali on kunnossa.
Ja kun niistä herrasmiehistä kiinnostuu muutkin niin ei helpota asiaa yhtään.