Minulle tuli huono tunne miehestä, jota tapailin pitkään. Kiinnostus lopahti täysin. Oletko luottanut vaistoosi?
Olin todella rakastunut. Synkkäsi henkisellä tasolla ja meillä oli aina hauskaa yhdessä ja pystyimme keskustelemaan lähes mistä vain.
Mies kuitenkin topuutteli suhteen etenemistä ja välillä jouduin kyseenalaistamaan hänen tarkoitusperiään. Kuitenkin itsellenikin oli hyvä edetä rauhassa, joten pysyin kärsivällisenä.
Hän puhui tulevaisuudesta usein kanssani ja vaikutti, että haluamme samanlaisia asioita.
Kuitenkin hänessä tunsin aina olevan jotain epäselvää, en päässyt kunnolla sisimpään.
Kaikilla kuitenkin muurinsa on.
Hän ei yleensä juhli, on melko introvertti ja rauhallinen sekä älykäs persoona.
Toisaalta nykyään en ole enää varma, mikä on oikea luonne.
Yksi yö hän laittoi viestiä, että juhlii naisten kanssa, jatkaa baariin ja vitsaili ottavansa kotiin mukaan. Aamulla laittoi viestiä, että yksin tottakai meni kotiin.
Jotenkin tuo vei maun. Ahdistuin yöllä suunnattomasti ja epämiellyttävä tunne oli, tuli vain tunne, että nyt täytyy päästää irti tästä ihmisestä. En tiedä miksi se tuli, koska en halua rajoittaa toisen tekemisiä. Tuo vitsi ja tilanne vain alkoi kuvottamaan.
Kuitenkin surin ja tuon jälkeen en enää ole pystynyt tuntemaan miestä kohtaan juuri mitään.
Ehkä koska näemme muutenkin harvoin ja hän on lupaillut liikaa asioita pitämättä niitä. Syitä löytyy ja todella olen yrittänyt ymmärtää enkä ole sinisilmäinen. Olen vain antanut aikaa ja rakoa hengittää koska ymmärrän sitoutumiskammon. Meissä on paljon samoja piirteitä.
Olen kuitenkin tehnyt selväksi, että olen tosissani ja hän on myös vakuuttanut.
Sitten hän onkin naisten kanssa liikkeellä ja vinoilee. Haluaa nostaa itsetuntoaan ja sama meno jatkuu seuraavana viikonloppuna.
En vain oikein jaksa ymmärtää.
Näimme ja tunnelma oli outo, hänen lähellään ei ollut hyvä olla enää.
Tuntuu kun en voisi luottaa ihmiseen lainkaan, voi olla, että vika on itsessäni mutta en pysty jatkamaan.
On pakko kirjoittaa. Onko teillä käynyt vastaavasti?
Yhtäkkiä vain vaisto varottaa ja tunteet laimenee?
Kommentit (52)
Tuo hyypiö kuulostaa ihan samalta kuin yksi oikeasti narsistisen persoonallisuushäiriön omaava tyyppi jonka tunnen. Kiusaa ihan samoilla tavoilla naisia kun kokeilee mitä kaikkea p.. aa ovat valmiita kestämään ja jos nainen alkaa etääntyä niin vaihtaa äkkiä takaisin hurmauslinjalle. Nyt olet alkanut nähdä niitä oikeita puolia ja siksi vaistosi sanoo että juokse.
Juokse ihan oikeasti. Älä jää kaveriksi, sillä tulee vielä roikottamaan sinua löysässä hirressä loppuelämäsi. Löydät kyllä ihan tervepäisiäkin miehiä ystäväksesi.
Ei hyvää päivää. Insinööri Pohjanmaalta?
Parempi laittaa poikki. Kuulostatte molemmat hieman erikoisilta.
Kuulostaa, että miehellä on huono itsetunto.
Itse tapailin kerran miestä joka rupesi yht äkkiä tekemään erilaisia harrastuksia (tyyliin kävi keilaamassa) eri naisten kanssa ja laittoi niistä hirveät hehkutukset facebookiin.
Itselläni meni maku koko tyyppiin ja lopetin tapailun. Ihmettelin kun tyyppi jäi vinkumaan perään. Ei hän selkeästäkään mun seuraa kaivannut :D
Vuosia sitten eräs komea mies sanoi olevansa 5 kaverinaisen kanssa yökerhossa. Paljon myöhemmin selvisi että hänellä on avovaimo, joka saattoi olla mukana sinä iltana yökerhossa, ei ne "kaverinaiset" luultavasti. Mies oli muutenkin pelimies, ei puhunut aina totta.
Minkä ikäisiä olette ap? Olet tarinoinnut nyt niin paljon tuosta jutusta, että eiköhän se ole jo valmis. Jätä tyyppi. Jos et kuitenkaan jätä, niin älä valita enää kenellekään asiasta.
Se oli kännissä lähettäessään viestin eikä osannut ajatella, että sinä olet ihan erilaisessa tilanteessa ja mielentilassa samaan aikaan, et bileissä hilpeänä ja vitsailevana. Oletko itse koskaan tehnyt kännissä jotain, mitä et selvin päin olisi tehnyt ja mitä olet katunut jälkeenpäin? Jos mies älyää olla pahoillaan, niin ei tuo nyt ihan välttämättä eron paikka olisi. Mutta se vaisto, niin... itse olen lopettanut suhteen suurilta osin siksi, että mulla oli vahva tunne, että mies jätti kertomatta mulle jotain ihan oleellisen tärkeää. En tiedä, mitä se oli ja oliko lopulta mitään, mutta eron jälkeen elämässäni tapahtuikin yllättäviä hyviä asioita, joita ei olisi tapahtunut jos olisin jäänyt siihen suhteeseen. Niin että ihan ehdottomasti en osaa neuvoa...
En valitettavasti luottanut vaistooni ja seuraus ei ollut niin kiva.
MIes menee baariin, juo siellä muutaman drinksun ja lähettää naiselle pari tyhjänpäiväistä ja mautonta viestiä. -> nainen jättää miehen.
Jos mies ei olisi lähettänyt näitä viestejä nainen olisi ihmetellyt, miksi miehestä ei ole mitään kuulunut ja päätellyt, että siellä se on vieraisssa -> jätettävähän se sika on.
JOhtopäätös: mies ei saa tehdä mitään ilman naisen lupaa -> vässykkä, jätettävä.
VAstaaja 22 lienee omalla töykeällä tyylillään oikeassa. Hankkikaa naiset hevonen. Se ei osaa käyttää puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Pakene. Se on narsissi. Sinä epäilet jo itseäsi ja sitä, että onko vika sinussa...
Vai oikein narsissi. Salli mun nauraa.
Siis mies, joka ei normaalisti biletä, soittaa jostain sekavasta illanvietosta ja kehuskelee olevansa siellä naisten ympäröimä. Ja sinä vaan kysyt, että ottaako se niistä jonkun yöksi kotiinsa. Huh heijaa.
Hei, ihan kaikkea ei tarvitse ymmärtää eikä kaikelle antaa tilaa. Sillä ukkelilla oli mahdollisuutensa ja se tyri sen. Jos olis mun ukko, se olis viimeinen kerta tuollaista tai mitäään muuta vastaavaa paskayllätystä ja saisi alkaa käyttäytyä luottamuksen ja kunnoituksen arvoisesti tai poistuisin ikuisesti. Jos se arvostaisi sinua, se vaalisi teidän yhteyttä eikä testailisi mitä paskamaisuuksia voi tehdä niin että siedät ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakene. Se on narsissi. Sinä epäilet jo itseäsi ja sitä, että onko vika sinussa...
Vai oikein narsissi. Salli mun nauraa.
Narsisteja on, olen tavannut oikean. Tuo mies kuulostaa lähinnä lapselliselta ja epävarmalta. Mutta myös ilkeältä, joka ei arvosta ap:ta. Joten ero on parasta nyt.
Joku omituinen kyykyttäjä - olisko jotain sattunut (ikävää) ja purkaa sitä suhun oudolla tavalla. Pitäisi pystyä keskustelemaan.
Ärsyttää, että olen yrittänyt keskustella asioista. Olen siis sanonut, että voimme olla vain kavereita. Ei minun kanssa tarvi väkisin alkaa suhteeseen ja olen vain onnellinen rehellisyydestä. Kuitenkin suhteemme on jatkunut pitkään miettien kuinka vakavaan suuntaan menemme.
Hän ymmärsi turhautumisen, sanoi, että pitää minusta paljon eikä haluaisi päästää menemään. Ei kuitenkaan stressaavassa elämäntilanteessaan tiedä mitä tehdä ja painotti monta kertaa vian olevan vain hänessä, ei minussa.
Sitten sen keskustelun jälkeen kaikki tämä tapahtui.
En oikein osaa tuntea paljon mitään. Tuntuu kuin olisin elänyt tässä ennenkin. Tyhjä olo mutta toisaalta varma siitä, että tunteet on kuolleet puoleltani.
Mietin välillä painostinko liikaa mutta ei ole väärin saada vastauksia. Eihän kukaan halua elämänsä junnaavan epävarmuuden tunteissa jatkuvalla syötöllä.
Olen oikeastaan iloinen, että tämä kaikki on tapahtunut. Olen varma päätöksestäni.
Enää odotan tämän loppumista enkä alkamista.
Hän on kuitenkin ollut hyvä minulle suurimmaksi osaksi, uskonut minuun ja tulevaisuuteni. Kuunnellut ja neuvonut jos jotain elämässä on meneillään ollut, niin kun minä myös hänen tukenaan ollut.
Kuitenkin nämä tapahtuneet vaan pysäyttää vaikkei sinänsä yllätä. Mietin vain mikä minussa on vikana kun tällaisiin tapauksiin näytän sortuvan kerta toisensa jälkeen.
Ap
Mies ei ollut valmis sitoutumaan vaan halusi vielä testata, jos ruoho olisi vihreämpää? Siinä tapauksessa väärä mies.
Jos sillä on kaksisuuntainen ja iski hypomania? Eksällä oli juuri tuollaista toimintaa ja oli kaksisuuntainen..
Kannattaa luottaa omaan vaistoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on kaksisuuntainen ja iski hypomania? Eksällä oli juuri tuollaista toimintaa ja oli kaksisuuntainen..
Samaa mieltä. Kuuulostaa bipolta - etenkin nuo baariviestit.
^