Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien hääpäivä, pitääkö lasten huomioida

Vierailija
05.08.2018 |

Vanhemmilla tulee pyöreitä hääpäivästä. Onko tapana että lasten kuuluisi huomioida päivä ja kustantaa esim. ravintolaruokailu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo varmaan haitaksikaan olisi.

Vierailija
2/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin saa valita mielestäni .Pelkkä onnittelu riittää.En itse ainakaan vaatisi muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan soitto riittää.

Vierailija
4/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up to you. Miten haluat ja mikä hyvältä tuntuu.

Me ollaan pyöreitä aviovuosia juhlittu niin, että on kokoonnuttu yhteen isovanhempien, lasten ja lastenlasten kanssa päivällisen merkeissä.

Vierailija
5/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain onnitellut. Kerran ostettiin sisarusten kanssa kimpassa joku kalliimpi elämyslahja, en vain enää muista että mikä mahtoi olla.

Vierailija
6/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. En edes tiedä koska vanhempieni hääpäivä on. Oman hääpäivän muistamisessa jo tarpeeksi tekemistä.

Vierailija
7/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan huomioi mitenkään, onnittelen jos ottavat itse puheeksi. En edes tiedä milloin se on, joskus heinäkuussa. Mielestäni vuosipäivät ja hääpäivät ovat vain parin itsensä juttuja, ei niitä tarvitse muiden huomioida. 

Vierailija
8/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? En itse edes muista omien vanhempieni hääpäivää, mutta jos kutsuisivat juhlistamaan, niin menisin ja veisin myös luultavasti jotain mukanani lahjaksi.

Vierailija
9/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, elleivät sitten itse ala järjestää jotain yhteistä juhlaa.

Vierailija
10/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Jos vanhemmat järjestävät jonkin juhlan, voitte toki viedä vaikka lahjaksi viinipullon, mutta ei teidän tarvitse juhlimista kustantaa.

Vierailija
11/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopari juhlii keskenään merkkipäiväänsä. Voivat mennä vaikka syomään hyvään ravintolaan. Mielestäni hääpäivät eivät ole ollenkaan luonteeltaan perhejuhlia.

Vierailija
12/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kommenteista. Niin mäkin vähän olen ajatellu että eikös hääpäivä ole heidän oma päivä, mitä se lapsille kuuluu.

-alottaja

Vierailija
13/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompia lukuja kyllä on nykymaailmassa syytä juhlia, me järjestettiin mökillä juhlat vanhempien 50v hääpäivän kunniaksi.

Vierailija
14/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien vanhempien avioliitto on ollut riitaisa. Äiti on aina kaatanut minun niskaan heidän riitelyt. Kerran olin taas kuunnellut monena päivänä heidän riidoistaan ja sitten äiti kertoi, että heillä on hääpäivä. Kysyin, pitkääkö onnitella vai pahoitella. Minä en vaan jaksa enää olla terapeuttina eikä äiti lopeta, vaikka olen sanonut etten halua kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi