Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Lasten vuoksi kannattaisi myös miettiä millaista perhe ja parisuhdemallia he saavat nyt. On ihan normaalia että on tunnekylmää? Koska teillä on ollut viimeksi kahdenkeskeistä aikaa? For reals. Ei tarvitse pitää mitään sänkyjuhlia vaan ihan rauhallista kaksin oloa. Yhteinen elokuvailta kotona tms. Pahimmillaan lapset ruotivat tämänhetkisiä kotioloja aikanaan omassa terapiassa.

Tule mukaan ja muuttumaan

Eikö asia mietityttänyt jo seurusteluvaiheessa? Vai vaikuttiko mies kehityskelpoiselta koulutusprojektilta, joka ei sitten onnistunutkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

onko menny maidot ja kermat sekaisin ?😯
:O

paras parisuhdemalli on se että parisuhteessa etsitään ratkaisut ongelmiin, eikä vaan häivytä

Vierailija

Jos niin kovasti haluaa kontrolloida kaikkea, niin siinähän sitä sitten saa sitä mitä tilaa..

Kannattanee tulevaisuudessa miettiä, uskooko onko muillakin kuin vain itsellä aivot päässä - ne nimittäin aika monella on - ja antaa muidenkin tehdä arjen ja juhlan päätöksiä ihan itse.

Veikkaan, että ko. nainen on ottanut jonkun varakkaan perheen vässykän itselleen lemmikin paikkaa pitämään - ja nyt sitten ihmettelee, kun siitä ei olekaan jeesaamaan muksujen hoidossa.

Vierailija

Yhdeksän vuotta... YHDEKSÄN vuotta???? Ei se mieskään taida olla ihan viriileimmästä päästä jos ei ole yhdeksän vuoden aikana tajunnut lähteä etsimään uutta onneaan muualta?

Ja lisäksi... millainen aikuinen mies pelaa vuosikausia jotain v*tun tietokonepelejä? Jos minun pojastani tulisis tuollainen vässykkä niin kyllä saisi ympäri korvia.

Vierailija

Ja piti sitten tuohonkin suhteeseen noinkin monta lasta hankkia. Siis mä en ymmärrä. Nainen ei ole ekan vuoden jälkeen halunnut miestään ja silti heillä on 3 lasta ja lähes vuosikymnenen kestänyt parisuhde. Miten ne edes viitsii enää katsella toisiaan?

Vierailija

Taitaa olla nämä vastaajat miehiä jotka tarvitsevat naisen vain paineiden purkamiseen sekä kodin ja arjen hoitamiseen. Sujuuhan tuo vaikkei itse osallistuisikaan.
Veikkaanpa, ettei tarinan naisella halut ole mihinkään kadonneet, on vain väärä kumppani.

Vierailija

Terapeutin kommenteista ja keskustelusta paistaa läpi se oletusarvoinen ajatus, että seksihaluja pitäisi kaikilla olla ja jos ei ole, niitä pitää väkisin yrittää herätellä. Miksi näin? Miksi ei ihminen saa rauhassa olla sellainen kuin on, teki sitten mieli tai ei? Miksi juuri se haluton on ikään kuin väärässä ja nimenomaan häntä yritetään muuttaa?

Vierailija

Ja lisään vielä kommenttiini, että ero on tuossa oikea ratkaisu. Vastuun jakaminen lasten suhteen, molemmilla mahdollisuus toimivaan parisuhteeseen.

Ei se tuosta enää keskustelemalla parane kun on noin pitkälle edennyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhdeksän vuotta... YHDEKSÄN vuotta???? Ei se mieskään taida olla ihan viriileimmästä päästä jos ei ole yhdeksän vuoden aikana tajunnut lähteä etsimään uutta onneaan muualta?

Ja lisäksi... millainen aikuinen mies pelaa vuosikausia jotain v*tun tietokonepelejä? Jos minun pojastani tulisis tuollainen vässykkä niin kyllä saisi ympäri korvia.

On normaalimpaa pelata videopelejä kuin kirjoitella johonkin vauva palstalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Terapeutin kommenteista ja keskustelusta paistaa läpi se oletusarvoinen ajatus, että seksihaluja pitäisi kaikilla olla ja jos ei ole, niitä pitää väkisin yrittää herätellä. Miksi näin? Miksi ei ihminen saa rauhassa olla sellainen kuin on, teki sitten mieli tai ei? Miksi juuri se haluton on ikään kuin väärässä ja nimenomaan häntä yritetään muuttaa?

Koska jos ei ole seksihaluja ei pidä seurustella.

Muutoksen tuulet

Vierailija kirjoitti:

Koska keskiössä ei oikeastaan ole haluttomuus vaan muutos. Vähän kun kirjoittaisit, miksei ihminen rauhassa saisi lopettaa kotitöiden tekemistä tai vaikka alkaa ryyppäämään. Jos joku nai tieten tahtoen aseksuaalin, ongelmaa tuskin olisi.

Vierailija

Terapeutti ei oikein ole tässä maailmassa. Nainen hoitaa kodin ja lapset, mies pelaa ja ilkeilee. Olisi todella kummallista jos nainen tuossa tilanteessa haluaisi seksiä miehen kanssa. Suhde pitää ensin olla kunnossa, sitten vasta peitto heiluu.
Minun ohje on että mies vaihtoon välittömästi.

Vierailija

Voi voi. Pitäisi mies saada pois tietokonepeleistä hoitamaan yhteistä kotia. Parisuhde ensin kuntoon, jos on kuntoon tullakseen. Muuten miehen tulisi tyytyä omaan käteen.

Mimosa

Ihan tyypillinen tarina. Itsellä takana pitkä avioliitto josta kaksi poikaa. Lasten tulon jälkeen en enää halunnut miestäni, hän oli mulle kolmas poika joka nujakoi esikoisen kanssa. Viimein ymmärsin erota, ei siinä muu auttanut. Nyt ollut uusi mies jo 3 vuotta ja häntä haluaisin vaikka joka päivä silloin kun nähdään. Silloin kun lapset ei pyöri ympärillä, vsan ovat isänsä hoidossa, voi karistaa äidin roolin harteiltaan ja keskittyä olemaan nainen. Näin se vaan on.

Vierailija

Nainenkin voisi lähestyä miestä sanomalla, että on pahoillaan seksin puutteesta, ja että haluaa muutosta asiaan (jos tosiaan haluaa).  9 vuoden jälkeen on kohtuutonta odottaa, että mies kuuntelisi arjen murheita tulematta itse nähdyksi halussaan rakastella. Muita asioita pitää tietysti setviä, mutta jos ilmapiiri on tunnekylmä niin siinä tulee helposti vaan riitaa.

Vierailija

Meillä oli aina ihan ok seksiä, mutta alusta asti harvemmanpuoleisesti. En oikein ymmärtänyt miksi, mutta ajattelin miehen olevan stressaantunut vaativasta työstään. Asian työstäminen jäi kesken kun eka lapsi saapui maailmaan. Oltiin oltu reilut 10 vuotta yhdessä ja saatu aikaan kolme lasta kun itse totesin, että nyt on aika miettiä uudestaan tätä seksiasiaa. Alettiin puhua asiasta. Mies oli ihan pöllähtänyt aluksi kun aloittelin puhumista. Ei oltu koskaan kunnolla juteltu aiheesta ja oli paljon nolosteluakin ilmassa. Lopputulos on kuitenkin nyt se, että meillä on viimeset kaksi vuotta mennyt tosi hyvin. En olisi ikinä uskonut. Seksiä on nyt paljon, käydään viikonloppureissuilla ja ollaan rohkeampia kuin koskaan. Onneksi ei vaihdettu toisiin! Näinkin päin voi mennä. Joskus se on vain kommunikoinnista ja toisen kohtaamisesta kiinni. 

N30v

Meillä vähän sama tarina. Yhdessä 10 vuotta. Ikää 30v, lapsia 2. Seksiä minä haluan vaihtelevasti mutta yleensä en. Pahimmillaan ollut puolen vuoden tauko. Ja nimenomaan en halua miestäni eikä seksi toimi hänen kanssaan. Mies ei ota vastuuta kodista tai lapsista tai ainakin tarvii siihen suurta tukea. Mies myös "nujakoi" (hyvin sanottu) esikoiseni kanssa ja se on iso stressi minulle. 

Mies ei pelaa mutta hakeutuu iltaisin esim. paikalliseen bilispaikkaan tapaamaan kavereitaan. Viipyy yömyöhään. Minun kanssa ei kyllä koskaan järjestä mitään, paitsi tietty ruinaa seksiä. Ei vaikka minä olen järjestänyt mm. laivareissuja, ravintolareissuja, leffareissuja ym irtiottoja. Kylmä mies ei sinänsä minua kohtaan ole, kyllä me vitsaillaan yms. Mutta se tuntuu enemmän kaveruudelta, ei parisuhteelta. 

Haluaisin rakastaa mutta tuntuu että mies tekee siitä vaikeaa. Varmaan on joo vikoja minussakin. Öisin herään välillä ja ihan ahdistun kun ajattelen että en enää ehkä rakasta miestäni, vaikka haluaisin että tämä toimii. Kamala ajatuskin että heittäisi kaiken tämän panostuksen hukkaan. Mutta kun ei hitto vie toimi niin ei toimi. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat