Saatan nähdä asioita elämästäsi.
Testataan. Ei tarvitse kertoa mitään itsestäsi, kunhan pyydät että kerron jotain. Itse testaan vielä tätä asiaa, joten toivon myös palautetta. Jos menee pieleen, en jatka.
Kommentit (43)
Koska tulen raskaaksi /saan lapsen?
niin voitais kysyä siellä? Tämä menee ihan tukkoon....
on tällä hetkellä aika ylpeällä asenteella. Riippuu paljon hänen omasta asenteesta miten asia järjestyy.
ap
Ensin kaksi, sitten kolmas iltatähti vuosien päässä muista.
ap
Näen vain sen että sinun on syytä keskittyä mieheesi.
ap
Juuri kertomallasi tavalla kolme lasta ovat syntyneet, sattumaa tai ei näkemisesi.
Keskivaaleat polkkapituiset hiukset, olet n. 160 cm pitkä. Tyoskentelet kahvilassa tarjoilijana. Olet onnellinen. Mutta tuo työ on vain väliaikainen vaihe. Muutat siitä kaupungista vielä pois.
Laittakaa sitä palautetta!
jos olette molemmat valmiita näkemään vaivaa suhteenne eteen.
itsestäsi riiippumattomista syistä. Muista että rakkaus peittää paljotkin synnit.
Olen opiskellut akateemisen ammatin ja alan töitäkin tehnyt pari vuotta... No, voihan se elämä viedä tarjoilaksikin who knows!
Se ei silti tarkoita sitä ettetkö raskaaksi tulisi.
No toivottavasti Ennustaja-Ellin ennustus pitää paikkaansa, niin ei tarvi kauheen kauaa enää odottaa! ;)
t.11
mutta silloin olet jo täysin rakastunut toiseen.
Voisiko 7 kertoa menikö pituus oikein?
Tulevaisuus: Edessä on asioita, jotka teidän täytyy miehesi kanssa keskustella läpi kunnolla. Sen jälkeen elämänne tasoittuu.
yhteydessä kanssani? Mitä ihmettä tapahtui? :(
minä huolehdin perheestä ja myyn huuto netissä tavaroitamme ; )
ja kyllä asioita on käsiteltävä ja niin teemme ,m mutta kiva kuulla, että jatkamme yhdessä!-13 Kiitos!
Näen teille neljä lasta. Kolme poikaa ja yksi tyttö. Kaksi vanhinta on poikia joiden ikä lähellä toisiaan. Taloasiasta en osaa sanoa.
Kommentoikaa!
4kk. Mutta lisää on tulossa samassa työpaikassa.
Parin kuukauden päästä.