Te kellä on ulkomaalainen puoliso
Kommentit (75)
Egyptistä, parisen vuotta yhdessä mutta varmaan eroamme pian. Kristitty on, jos joku sitä miettii. Egyptissä on itse asiassa paljon kristittyjä.
Onpas paljon kansainvälisiä perheitä. Millainen operaatio ulkomaalaisen kanssa naimisiin meno on?
Venäläinen vaimo. Kovapalkkainen pisnesnainen. Kuusi vuotta yhdessä.
Mun miehellä on kaksoiskansalaisuus, venäläinen/suomalainen (vanhemmat venäläisiä mutta mies asunut koko ikänsä suomessa) yhessä oltu 10v
Hupaisa ketju :D Kaikki jolla on ulkomaalainen puoliso olivat juuri tällä minuutilla paikalla :))))
Venäjältä akateeminen vaimo. Pari vuotta vasta takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjältä. Reilun vuoden. Voin suositella. m27
Ai onko teillä avoin suhde?
Ahhah hehheh! Kylläpäs olit nokkela
No onhan toi vähän älyvapaata suositella oman puolison perusteella jotain täysin eri ihmistä.
Mitä järkeä koko ketjussa on, jos tähän kuuluu vain listata mistä ja kuinka pitkään? Otin sanomattomana oletuksena, että aiheesta voi jokusen sanan sanoakin. Hänen kauttaan olen saanut näyteikkunan maan kulttuuriin ja todellakin voin suositella venäläisiä naisia yleisesti. Naisellisia, pidättyväisiä, huumorintajuisia, asiansa hoitavia.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paljon kansainvälisiä perheitä. Millainen operaatio ulkomaalaisen kanssa naimisiin meno on?
Ei nyt mitenkään kovin kummallinen "operaatio." Jos menette naimisiin Suomessa, esteiden tutkintaa varten tarvitsette kirjallisen paperin todistamaan puolison kotimaasta, ettei hän ole siellä naimisissa tai ole parhaillaan eroamassa. Lisäksi tietysti siitä käännöksen, joka on virallinen. Muuten ihan samalla lailla esim. maistraattivihkiminen tapahtuu kuin mitä suomalaisilla pareilla. Vihkimisen kielen voi toki valita englanniksi, jos vihkijä osasi englantia.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisa ketju :D Kaikki jolla on ulkomaalainen puoliso olivat juuri tällä minuutilla paikalla :))))
Siis luuletko että se on jotenkin harvinaista, vai miksi ajattelet että meitä olisi yleensä vähän täällä?
Vaimo Venäjältä 20v naimisissa 23v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitenkään kovin kummallinen "operaatio." Jos menette naimisiin Suomessa, esteiden tutkintaa varten tarvitsette kirjallisen paperin todistamaan puolison kotimaasta, ettei hän ole siellä naimisissa tai ole parhaillaan eroamassa. Lisäksi tietysti siitä käännöksen, joka on virallinen. Muuten ihan samalla lailla esim. maistraattivihkiminen tapahtuu kuin mitä suomalaisilla pareilla. Vihkimisen kielen voi toki valita englanniksi, jos vihkijä osasi englantia.
Tarvitseeko puolisolla olla oleskelulupa Suomessa,
Vierailija kirjoitti:
Marokkolainen. Naimisissa 40v. Kolme lasta,kaikki akateemikkoja. Neljä lastenlasta. Asumme Ruotsissa.
lol ja mistähän tuli alapeukut??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko että se on jotenkin harvinaista, vai miksi ajattelet että meitä olisi yleensä vähän täällä?
Mä oon asunut 17 vuotta ulkomailla ja tämän tyyliset palstat pitävät mukavasti Suomen jutuissa mukana. Satuin nyt näkemään tämän niin vastasin, kun kerta suomalaista puolisoa olisi edes vaikea löytää - kaikki tarjokkaat kun ovat muunmaalaisia.
Viisumi tai oleskelulupa tietenkin , jos ei ole schengen alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon asunut 17 vuotta ulkomailla ja tämän tyyliset palstat pitävät mukavasti Suomen jutuissa mukana. Satuin nyt näkemään tämän niin vastasin, kun kerta suomalaista puolisoa olisi edes vaikea löytää - kaikki tarjokkaat kun ovat muunmaalaisia.
Itselle jotenkin outoa vaan että se on joidenkin mielestä niin harvinaista että on eri maalainen puoliso, että se on ihan epäuskottavaa. Itsellä kun on suuri osa kaveripariskunnista sellaisia, että puolisot on keskenään eri maalaisia. Ja sekin on kummallinen olettamus että vastaajat asuisivat Suomessa ja eläisivät tukien varassa. Todennäköisesti suurin osa vastaajista asuu itse ulkomailla ja tykkää vaan kirjoitella Suomeksi.
Italialainen on, ja 13 vuotta yhdessä.
Meksikolais-amerikkalainen mies. Ollaan "hengailtu" 3,5 vuotta joista 2 vuotta seurusteltu. Ei asuta yhdessä tai olla naimisissa kun ollaan suht nuoria vielä. Toivoisin hänen muuttavan Suomeen, mutta en tiedä onnistuuko. Toimeentulo olisi se suurin ongelma.
Av mammat ovatkin juuri sellaista porukkaa mitä olen kuvitellut. Eli aviomiehet pitää hakea jostakin jännämaasta missä vessapaperia ei saa heittää pönttöön ja ruoasta saa säännöllisin väliajoin loisia. Kun avut ei riitä saamaan tasokasta miestä suomesta.
No onhan toi vähän älyvapaata suositella oman puolison perusteella jotain täysin eri ihmistä.