Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yli 20-vuotias ja neitsyt? Miksi?

Vierailija
30.07.2018 |

Millaisia tuntemuksia asia sinussa herättää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tee aloitteita enkä tietysti itsekään. En käy baareissa.

Vierailija
2/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on monta syytä ja hyvä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tuntemuksia! En halua seksiä kuin vakavassa suhteessa, ja sellaista minulla ei ole ollut. Tarjokkaita on ollut, mutta odottelen sitä oikeaa, täysin oma valintani siis :)

Vierailija
4/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Asiaa pitäisi kysyä kaikilta niiltä jotka ovat jättäneet minut neitsyyteen. Toisinkin kun voisi olla, mutta yksin on hankala menettää sitä. Asia herättää minussa tuntemuksia laidasta laitaan.

Vierailija
5/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 33-vuotias  ja edelleen neitsyt. Mies olen. Siihen on  niin monia syitä, että en jaksa edes avautua nyt. Todennäköisesti hautaan asti menen neitsyenä. Onhan se aika harvinaista varmaankin. MUtta mää oon tämmönen...

Vierailija
6/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on monta syytä ja hyvä näin.

Tämä. Ihan liian monta syytä, joiden selvittämiseen ja setvimiseen itsessään menisi niin monta vuotta, ettei jaksa edes vaivautua.

Vierailija
7/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ole tullut "tarjouksia" kuin yksi ja hänen kanssaan en sitä halunnut. Olen muutenkin vähintäänkin demi-, ehkä jopa aseksuaali. En ole vielä tähän ikään mennessä tajunnut, mitä kaikki muut tuntuvat siitä hommasta saavan.

Vierailija
8/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin. Koska pojat kiusasivat koulussa ja tuhosivat itsetuntoni, enkä uskaltanut edes kuvitella kenenkään oelvan kiinnostunut minusta, saati että olisin lähestynyt ketään. Onneksi löysin sitten opiskelujen parista nykyisen mieheni, johon lopulta uskalsin luottaa.

Vierailija
9/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neitsyt pitkästi yli kaksikymppiseksi, koska en harrastanut seksiä kenenkään kanssa. Se herätti tuntemuksia, että en tiedä, millaista on seksi toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
10/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä baareissa, pidän ennemmin kahviloista. Minulla ei myöskään ole ollut koslaan kaveriporukkaa vaan olen aina joutunut olemaan itsekseen. Lisäksi olen huomannut että minusta kiinnistuneet ovat ainoastaan noin 14-17 vuotiaita, mutta sen ikäisen kanssa rikkoisi omaa moraalikäsitystäni.

Mies 22v

Vierailija
11/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan olin. Koska pojat kiusasivat koulussa ja tuhosivat itsetuntoni, enkä uskaltanut edes kuvitella kenenkään oelvan kiinnostunut minusta, saati että olisin lähestynyt ketään. Onneksi löysin sitten opiskelujen parista nykyisen mieheni, johon lopulta uskalsin luottaa.

Kumma ero naisten ja miesten välillä. Nainen tuntuu aina loppupeleissä löytävän kumppanin. Mutta koulukiusauksen seurauksena itsetuntonsa menettäneen miehen mahdollisuus päästä parisuhteeseen lähentelee nollaa. Kun miehen pitää olla itsevarma, sosiaalinen yms yms.

Vierailija
12/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää käydä baareissa, pidän ennemmin kahviloista. Minulla ei myöskään ole ollut koslaan kaveriporukkaa vaan olen aina joutunut olemaan itsekseen. Lisäksi olen huomannut että minusta kiinnistuneet ovat ainoastaan noin 14-17 vuotiaita, mutta sen ikäisen kanssa rikkoisi omaa moraalikäsitystäni.

Mies 22v

Vaihtaisin osia kanssasi heti. Miksi aina helmiä sioille? :(

Vierailija
13/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma ero naisten ja miesten välillä. Nainen tuntuu aina loppupeleissä löytävän kumppanin. Mutta koulukiusauksen seurauksena itsetuntonsa menettäneen miehen mahdollisuus päästä parisuhteeseen lähentelee nollaa. Kun miehen pitää olla itsevarma, sosiaalinen yms yms.

Näin.

Vierailija
14/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 20v neitsyet ole ihan tavallisia. Itse en asiaa nuorena ymmärtänyt ja yleisen harhaluulun vuoksi oli kiire päästä eroon neitsyydestä. Nyt seuraan omaa lastani ja hänen kavereitaan, huomaan että suurin osa on 19v neitsyitä. Tuskin tilanne muuttuu radikaalisti muutamassa kuukaudessa. Eivät käy baareissa, eivät juo, eikä kaveripiirin kuulu poikia. Mulla on myös toinen tyttö ja hänellä ja hänen ystäväpiirillään on Ihan toinen juttu.

Vierailija
15/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua ylirasittaa itseäni.

Vierailija
16/17 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan oman rakkaan, jonka kanssa olla intiimisti mutta sellaista en ole onnistunut saamaan, en ole kokenut koskaan edes jotain tapailusuhdetta, saatika kunnollista parisuhdetta joten neitsyenä mennään vieläkin ja ikää on 24-vuotta. En halua päästä eroon neitsyydestäni vain koska se on mukamas jokin häpeä tai että niin kuuluisi tehdä. Ihan hölmöä tuollainen jo ajatuksenakin. Olen muuten nainen.

Vierailija
17/17 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 v? Lisää siihen 20 vuotta.

Miksikö? Kukaan ei ole halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä