Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Miten voisi tienata rahaa kielimatkaa varten 13vuotiaana? Miten voisi tienata rahaa kielimatkaa varten 13vuotiaana? Kielimatka klo 21:23 | 17.7.2018 Hei! Minä ja minun kaverini haluttaisiin lähteä kielimatkalle Los Anglesiin muutaman vuoden päästä. Me haluaisimme itse osallistua kustannuksiin. Olisiko jollain vinkkejä ison rahan tienaamiseen? :) Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Hei!
Minä ja minun kaverini haluttaisiin lähteä kielimatkalle Los Anglesiin muutaman vuoden päästä. Me haluaisimme itse osallistua kustannuksiin. Olisiko jollain vinkkejä ison rahan tienaamiseen? :)