Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nykyisin jokaisessa isossa kauppakeskuksessa on sama ongelma.

• ylös 38
  • alas 2

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Yleensä menen kuulokkeet korvilla ohi. Sanon vain ”ei kiitos nyt”. Jos yrittää papattaa kuitenkin vielä jotain, niin en kuule musiikin takaa. Kävelen vaan ohi.

• ylös 39
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kerron sille, että mulla on firman liittymä.
Siitä ne tajuaa siirtyä takavasemmalle.

• ylös 48
  • alas 2
Vierailija

Annan vibat ettei tule esim. siirtämällä kulmia alaspäin.

Jos taas mulla on hyvä päivä ja feissari on kaunis nainen, niin saatan hymyillä ja vaihtaa pari sanaa ihan omaa päivääni piristääkseni.

Sinkkumies

• ylös 4
  • alas 21
Vierailija

Vedän pumppuhaulikon pitkän takkini alta ja ammun. Sitten teen samanlaisen latausliikkeen kuin Arska teki terminaattorin moottoripyöräkohtauksessa ja ammun seuraavan myyjän.

• ylös 35
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vedän pumppuhaulikon pitkän takkini alta ja ammun. Sitten teen samanlaisen latausliikkeen kuin Arska teki terminaattorin moottoripyöräkohtauksessa ja ammun seuraavan myyjän.

If you wanna live, you don´t wanna face fuckk with me?

Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyydän siirtymään pois kulkuväylältäni, eli väistämään.

Jos ei väistä vien hevosenpään sen poikaystävän vuoteeseen.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Sanon "ei kiitos", kun myyjä tulee kohdalle. En ymmärrä, miksi se on joillekin niin vaikeaa.

• ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Kävelen ohi. En sano mitään.

Liittymämyyjät, feissarit, kerjäläiset yms tyrkyttäjät pitäis laissa kieltää.

Mulla on hyvät liittymät, en vaihda. Olen niissä järjestöissä lahjoittajana jotka on mulle tärkeitä. Osaan itse etsiä infot jos tarvin apua, ei tarvi tyrkyttää iholla.

Vastenmielistä. Samoin kuin puhelinmyyjälle lyön luurin korvaan.

Olen oikeesti tosi ystävällinen, empaattinen ja reilu ihminen. Mutta nää tyrkyttäjät on rasittava asia joista nään punaista.

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Laitan sen pauselle.

Sinkkumies

Jihaa! Vanha ketju mutta mikä ettei ..

Vierailija

Sanon ettei kiinnosta. Toinen on sähköliittymämyyjät, mitä korppikotkia! Ideaparkissa pitää aina väistää, samoin Porin asuntomessuilla, jossa myyjiä oli useammassa paikassa. Ja aina ne kohdistavat kysymykset sähköliittymästä miehelleni, vaikka minä olen meillä se, joka sähkön sun muut kilpailuttaa 😀

• ylös 19
  • alas 0

Sivut