Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Katkasenko vaan yhteydet? Jos ignooraan puhelut, viestit yms. niin olisko se helppo keino?

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ihan pyydät?

Ei oo noin helppoa. Varmaan luulis, et mulla on mt-ongelmia jos sanoisin ”hei voitteko unohtaa mut”.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä lopetin vastaamasta ihan kaikkiin yhteydenottoihin, poistuin somesta kun blokkaukset eivät auttaneet, muutin toiselle paikkakunnalle, muutin puhelinnumeroni ja asetin tietojen luovutuskiellon. Nyt kulunut 4v ja sitkein vieläkin laittaa kerran vuodessa sähköpostia, mutta eiköhän pian lopeta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin vastaamasta ihan kaikkiin yhteydenottoihin, poistuin somesta kun blokkaukset eivät auttaneet, muutin toiselle paikkakunnalle, muutin puhelinnumeroni ja asetin tietojen luovutuskiellon. Nyt kulunut 4v ja sitkein vieläkin laittaa kerran vuodessa sähköpostia, mutta eiköhän pian lopeta.

Sulla on mielenterveyden häiriö. Perheenjäsenet ovat ainoita, jotka välittävät loppuun asti. Jos et ymmärrä sitä, oot mt-tapaus tai yksinkertainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sulla on mielenterveyden häiriö. Perheenjäsenet ovat ainoita, jotka välittävät loppuun asti. Jos et ymmärrä sitä, oot mt-tapaus tai yksinkertainen.

Eli sinun mielestäsi minun olisi pitänyt kestää heidän kuolemaansa asti rajua henkistä väkivaltaa, mollaamista, haukkumista, alistamista, vapauden rajoittamista ja vaikka mitä?

Minusta tuntuu, että minä en kyllä ole tässä tapauksessa se mt-ongelmainen tai yksinkertainen. Miten voit kuvitella, että ne jotka eivät ole perheensä kanssa tekemisissä, tekevät sen kiusatakseen perhettään? Tilanteita on vaikka kuinka monta erilaista.

Vierailija

Kannattaa ilmoittaa ensin, että aikoo katkaista yhteyden. Sen jälkeen voi sitten halutessaan blokata jne, mutta on kaikille helpompaa, että tietävät homman nimen eivätkä huolestu siitä, että jotain on sattunut. (Ellei tempauksen tarkoitus nimenomaan ole nautiskella siitä, kuinka ne nyt niin kaipaavat ja turhaan soittavat mutta minäpä en vastaa, hahhaa!)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ilmoittaa ensin, että aikoo katkaista yhteyden. Sen jälkeen voi sitten halutessaan blokata jne, mutta on kaikille helpompaa, että tietävät homman nimen eivätkä huolestu siitä, että jotain on sattunut. (Ellei tempauksen tarkoitus nimenomaan ole nautiskella siitä, kuinka ne nyt niin kaipaavat ja turhaan soittavat mutta minäpä en vastaa, hahhaa!)

Minä ainakin kerroin, etten kestä enää enempää enkä aio olla enää tekemisissä heidän kanssaan. Ja ennen tätä olin monesti yrittänyt puhua asioista, mutta aina ne joko kiellettiin tai käännettiin minun syykseni. 

En ymmärrä miksi sinun pitää kirjoittaa noin kauhean ilkeästi asiasta. Monet eivät uskalla katkaista välejä perheeseensä, vaikka olisi millaista väkivaltaa. Jos joku uskaltaakin, se ei todellakaan ole mikään "tempaus". Kijroitat kuin tämän tekijät olisivat teini-ikäisiä, jotka haluavat vain kapinoida.

-4

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kerroin, etten kestä enää enempää enkä aio olla enää tekemisissä heidän kanssaan. Ja ennen tätä olin monesti yrittänyt puhua asioista, mutta aina ne joko kiellettiin tai käännettiin minun syykseni. 

En ymmärrä miksi sinun pitää kirjoittaa noin kauhean ilkeästi asiasta. Monet eivät uskalla katkaista välejä perheeseensä, vaikka olisi millaista väkivaltaa. Jos joku uskaltaakin, se ei todellakaan ole mikään "tempaus". Kijroitat kuin tämän tekijät olisivat teini-ikäisiä, jotka haluavat vain kapinoida.

-4

En ole tuo jolle vastasit, mutta "ilkeys" on nyt omaa tulkintaasi. Mielestäni ihan asiallinen vastaus. Mehän emme lähtökohtaisesti tiedä, mikä on tilanne. Sinulla on oma tarinasi, jota tässä vähän avasit, hyvä on, uskon enkä väitä vastaan. Siinä tapauksessa ymmärrän täysin. Mutta ymmärrä sinäkin, että me kommentoijat emme tiedä mikä tilanne on milloinkin ja vastaamme sen mukaan. Tuossakin vastauksessa oli otettu huomioon molemmat puolet, mutta sinä takerruit vain jälkimmäiseen.