Poikakaveri painosti hommaamaa lapsen ja kun vihdoi tulin raskaaks ni se petti ja jätti mut!! Olenko paha ihmine ku harkitsen lapsen adoptio...
Poikakaveri painosti hommaamaa lapsen ja kun vihdoi tulin raskaaks ni se petti ja jätti mut!! Olenko paha ihmine ku harkitsen lapsen adoptio...
klo 15:51 | 13.7.2018
En oo siis viel synnyttäny mut lapsel ois paljo parempi jos sais hyvän kodin muualt en ees halunu sitä ku must tuntuu et aivo pestii tähä juttuu (exä on hullunarsisti) miten tollase adoptiojutun saa etee et mihin ottaa yhteyttä? Sitäpaisti must tuntuu etten enään oo valmis tähä hommaa
Sivut
Miten pitkällä raskaus on?
Siitä vaan lastenedunvalvojalle kertomaan että sinä et halua lapsen huoltajuutta niin isukki saa sen kokonaan kun kerta halusi.
Joku 13.5 vkk ap
Aivo pesu
Miten olisi aborttimatka naapuriin jos et erikoislupaa enää saa.
Mutku se ei haluu sitä enään kans ku uus muija vaa kiinostelee ap
Juuri näin. Ei sinun tarvitse mitään adoptiorumbaa alkaa selvittämään vaan huoltajuuden luovutat isälle.
On paljon lapsettomuudesta kärsiviä, jotka haluaisivat adoptoida. Ihan hyvä päätös mielestäni.
Huono
Sitäki oon miettiny en haluis pilaa omaa elämää narsustin takii!! ap
Hän tulee viimeistään poliisin saattamana todistamaan isyyttään lapseen. Et ole yksin vastuussa tässä.
Ei mäin.
Sano neuvolassa tai synnytyssairaalassa, että haluat antaa lapsen adoptioon. He hoitavat käytännönjutut puolestasi.
Saat sen luvan kun selität tilanteen ihan helposti. Ei tarvitse pilata elämää ja traumatisoida itseään enempää.
Oot paha ku sun ois pitäny sanoo alunpitäin et se ottaa muijan joka haluu lapsii ko sä et. Lapsii ei ikin tehä jos niit ei haluu oikeest, niiko aikuiste oikeest.
Mitäs sitten kun narsisti-isä ilmestyy paikalle vaatimaan lastaan? Anna sille se ja se tekee mitä haluaa niin ei tarvitse itse enää olla tekemisissä.
Mutku olen oikeesti miettiny sitä abortiinkin voiks siihen olla joku erikois- lupa?kroppaki menee pilalle raskaudest ku teen promoottorintöit ja sitte en saa enään töitä ja en pysty ainakaan elättää sitä tai itteä ap
Minä olin saamassa lasta yksin ja sitä valmisteltiin hyvin pitkälle 12 viikon jälkeen vielä että ethän nyt varmasti halua aborttia.
Eli kokemukseni mukaan nuori yksin oleva saa erikoisluvalla.
Ei siin midistä, dumppaa skidi vaikka Venäjälle lastenkotiin ja paluumatkalla niin kovat perseet ettet muista asiasta.
Provo vain huononee...
Olet kylmä ihminen
Sivut