Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Oman ajan ansiosta pinna kasvaa” – kolmen lapsen äiti kertoo, miten mahduttaa salitreenit kiireiseen arkeen

Treenin jälkeen Brianna Määttä jaksaa illalla muutakin kuin kaatua sänkyyn. Kuva: Heli Blåfield

Treenien jälkeen kotityöt ja lasten iltarutiinit hoituvat uudella energialla.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Juu, ottaisin kyllä omaa aikaa jos vaan kotiin tullessani ei olis mies tatti otassa vastassa odottamassa koska saa antaa lspset mulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu, ottaisin kyllä omaa aikaa jos vaan kotiin tullessani ei olis mies tatti otassa vastassa odottamassa koska saa antaa lspset mulle.

Tulevaisuudessa noin +5 vuoden päästä äijäsi kitisee kun vaimo on mitättömän ja rupsahtaneen näköinen, naapurin rouva on niin simpsakka, käy salilla ja kaikkea!
Eli teet niin tai näin, aina väärin päin. Mene vaan sinne salille jos mielesi tekee, mies hoitakoon lapsiaan vuorostaan.

Vierailija

Miksi nää jutut on aina jotain bikinifitnesbarbiedoll-juttuja. Miksi ei voi tehdä juttua tavallisesta äidistä, joka hakee lapset hoidosta ja tekee ruoan ja silti pystyy harrastamaan ja kertoo, miten se toimii.

Mutta ei. Joku fittnesbimbo, jonka lapset on kotona hoitajan kanssa, joka tekee kotityöt siinä sivussa ja sitten ollaan muka niin tepeviä, kun minä nyt voin harrastaa ihan lavalle asti.

Juttuja joskus tavallisista äideistä, kiitos.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat