Vierailija

Mulla on F- kuppi ja mies ivaili, että millaiset tissit mulla oikeen on ekan lapsen jälkeen , ku ne on nytkin isot. Mies katsoo myös oudosti aina tissejäni. Ikinä ei ole kehunut niitä. Mies katselee myös pienirintaisyen naisten kuvia netistä. Mitä teen?

• ylös 1
  • alas 9

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lopeta näiden samojen tekaistujen tarinoiden keksiminen, yksikään mies ei käyttäydy tuolla tavalla.

• ylös 14
  • alas 5
Vierailija

Miksiköhän mies on alkanut olemaan isorintaisen kanssa jos tykkää pienirintaisista? 

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Sano, että soitat paikalle Akombon, a leather gay gorilla, with huge cock. Eiköhän mies palaa tavalliseen päiväjärjestykseen, kun on viettänyt aikaa Akombon kanssa.

Vierailija

Keksit itsellesi parempaa tekemistä? Kudot vaikka villasukkia, kirjoitat päiväkirjaa, käy kirjastossa, eikä se liikuntakaan huonoa tekisi, joten lähde vaikka lenkille.

Vierailija

Siis ei vittu, mun mies oli just tommonen! Jätin sen kun alko kattelemaan pienikuppisia parinkympin molemmin puolin olevia teinityttöjä vauvarattaita työntäessään. Kyllä sen siitä kuolan määrästä tietää mitä se haluaa työntää ja minne!!! Hirveä sika oli.

Vierailija

En oikein usko, että noin sikaa miestä olisikaan.  Enkä, että sulla noin isot rinnat.

Vierailija

No jos on riipparit valmiiksi, niin eipä ne sitten enää muutu riippareiksi imetyksen jälkeen. Eli siinä mielessä olet paremmassa asemassa kuin useimmat naiset.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mies on alkanut olemaan isorintaisen kanssa jos tykkää pienirintaisista? 

Pienirintaiset ei ole huolinut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis ei vittu, mun mies oli just tommonen! Jätin sen kun alko kattelemaan pienikuppisia parinkympin molemmin puolin olevia teinityttöjä vauvarattaita työntäessään. Kyllä sen siitä kuolan määrästä tietää mitä se haluaa työntää ja minne!!! Hirveä sika oli.

t. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei lähtenyt haukkumaan "miestäsi" päätit tehdä sen sitten itse? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan tissien koon takia ketään valitse tai ole valitaematta?
On minunkin mies pienimunainen vaikka tykkään ja haaveilen isomunaisesta. Ei olla silti eroomassa tuon takia tai ei vaikuttanut siihen että häneen rakastuin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että noin sikaa miestä olisikaan.  Enkä, että sulla noin isot rinnat.

Ei tuo nyt mitään harvinaista ole että on noin isot rinnat?
Mullakin on E kuppi vaikka oon käynyt pienennysleikkauksessa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.