Vierailija

raha, sitä pitää olla enemmän kuin tarpeeksi, jolloin elämässä on aikaa ja tilaa ottaa asioita rennosti. Se kellä on rahaa, ja hieman arvoja, hän elää onnellisen elämän. Tätä olen lapsenlapsilleni painottanut, toistanut ja hokenut. Talous kuntoon ja muu elämän menestys seuraa perässä.

Mummo, 77 v

• ylös 22
  • alas 36

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
raha, sitä pitää olla enemmän kuin tarpeeksi, jolloin elämässä on aikaa ja tilaa ottaa asioita rennosti. Se kellä on rahaa, ja hieman arvoja, hän elää onnellisen elämän. Tätä olen lapsenlapsilleni painottanut, toistanut ja hokenut. Talous kuntoon ja muu elämän menestys seuraa perässä.

Mummo, 77 v

saiko mummo rakkautta ja annoitko rakkautta? Miten se koulunkäynti sujui että tuliko opiskeltua yliopistossa? Entä miten lapset menestyneet? Onko terveyttä? Onko levollinen olo? Onko lastenlapset miten tasapainoisia jne

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Omille lapsillesiko et tätä vielä korostanut ja painottanut? Oliko vaiheessa tuolloin vielä?

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Tottahan se on, raha helpottaa elämää ja tekee siten onnellisuudenkin helpommaksi. Vaikea vaan kuvitella, miten selität tuon lapselle niin, ettei tule tunnetta, että jos et tienaakaan hyvin, olet pohjasakkaa mummelin silmissä...

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Totta turiset osittain, mutta

Sinulla varmaan paljon perittyä omaisuutta kun olet ehtinyt lapset hankkia.

Meillä on rahaa ja hyvät työt, mutta ei valitettavasti vielä lapsia 😢😭😣

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on, raha helpottaa elämää ja tekee siten onnellisuudenkin helpommaksi. Vaikea vaan kuvitella, miten selität tuon lapselle niin, ettei tule tunnetta, että jos et tienaakaan hyvin, olet pohjasakkaa mummelin silmissä...

Olen lainannut lapsenlapsilleni Raamattua: köyhät ovat aina keskuudessamme. Kyllä he sen ymmärtävät, olen sormella osoittanut.

Ap

• ylös 4
  • alas 13
Vierailija

Mistä niitä lapsenlapsia voisi ostaa? Haluaisin kun lapsillani on ollut niin kiire takoa rahaa, etteivät halua lisääntyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta turiset osittain, mutta

Sinulla varmaan paljon perittyä omaisuutta kun olet ehtinyt lapset hankkia.

Meillä on rahaa ja hyvät työt, mutta ei valitettavasti vielä lapsia 😢😭😣

Älä itke, vaan käy toimeen! Äläkä syytä mitään ehtimisongelmia. Siinä ei kauaa peitto heilu.

Vierailija

Voi että, mä luulin et tärkeintä olis rakkaus ja terveys, mut mummo pääskin yllättämään!

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi että, mä luulin et tärkeintä olis rakkaus ja terveys, mut mummo pääskin yllättämään!

Vain köyhät puhuu ilmaisista asioista elämän tärkeimpinä, koska heillä ei ole muuhun varaa.

Vierailija

Kyllä se vain on niin, että onnellisuus on sitä, että on varaa ostaa sitä mitä haluaa. Ne jotka väittävät toisin eivät tiedä mitä haluavat.

Vierailija

Samaa mieltä. On aivan höpöhöpöä väittää, ettei rahalla ole merkitystä. On sillä, tiettyyn rajaan asti. Köyhänä on kurjaa. Raha mahdollistaa niin paljon asioita ja voi nauttia elämästä. Voi ajaa hyvällä autolla, ei tarvi pelätä jonkun pesukoneen hajoamista tai putkirikkoa, ei tarvi miettiä kaupassa, mitä lihaa ostaa tai ostaako uudet kengät, jos tekee yhtäkkiä mieli. Raha antaa vapauden tehdä valintoja: haluanko lomalla kävellä läheisen pellon laidassa vai lähteä kiertämään Saksaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mummo, 77 v

Oletko vanha ja kalkkeutunut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vain köyhät puhuu ilmaisista asioista elämän tärkeimpinä, koska heillä ei ole muuhun varaa.

Rakkautta ei saa edes lotovoitolla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.