Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12v tytölle huulikoru kon kaikilla muillakin on on?

Vierailija
10.07.2018 |

Sanoi että tekee sen itse jos en anna ottaa liikkeessä. Kumpi parempi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikilla muillakin on" on maailman TYPERIN tekosyy. Se ei ole mikään peruste eikä  kaikilla muillakin ole.

Vierailija
2/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi laitattaa. Kerro laittamisen vaaroista,siis jos itse suunnittelee laittavansa. Tulehdusriski ym.

12-vuotias on vielä lapsi.

Muutenkin kaikki kasvolävistykset ovat mielestäni kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole nähnyt yhtään tuon ikäistä jolla olisi huulikoru.

Vierailija
4/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö liikkeet niitä 12-vuotiaille?

Vierailija
5/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos katsoisitte lapsen kanssa kuvia naisista, jotka ovat saavuttaneet jotain - lääkäreitä, tutkijoita, kehitysapujärjestöissä Afrikassa töitä tekeviä jne. ja sitten sanoisit sille tytölle, että miksi näillä ei ole huulikorua.

Vierailija
6/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos katsoisitte lapsen kanssa kuvia naisista, jotka ovat saavuttaneet jotain - lääkäreitä, tutkijoita, kehitysapujärjestöissä Afrikassa töitä tekeviä jne. ja sitten sanoisit sille tytölle, että miksi näillä ei ole huulikorua.

Muuten hyvä idea, mutta vastaus luultavasti olisi että ne on vanhuksia jotka oli nuoria joskus 60-luvulla eli ei voi verrata.

- ei ap, mutta 12v tytön äiti

Vierailija
7/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä idea, mutta vastaus luultavasti olisi että ne on vanhuksia jotka oli nuoria joskus 60-luvulla eli ei voi verrata.

- ei ap, mutta 12v tytön äiti

Miksi sinun lapsesi mielestä noin 30v ikäinen on vanhus?

Vierailija
8/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misä piireissä lapsesi liikkuu, jos 12v:lla (edes yhdellä) on naamalävistys?

Vierailija
9/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä näyttämään jokunen 12v. jolla on huulikoru. En usko että löytyy.

Vierailija
10/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä näyttämään jokunen 12v. jolla on huulikoru. En usko että löytyy.

Just näin, pyydä nimeämään ne kaikki, joilla on huulikoru. Ja vastavuoroisesti ne, joilla ei ole.

Vierailija
11/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suoraa kertoisin lapselle, että aika isolla osalla työttömistä ja masentuneista on juuri tuollainen. Sitä en tiedä,että saako tyhmyys ottamaan huulikorun vai tekeekö se tyhmäksi, mutta jos sen menee ottamaan, niin hyvälle tulevaisuudelle voi sanoa heipat.

Vierailija
12/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa siihen huuleen muutaman tuuman rautanaula, niin on tyytyväinen.

Vierailija
13/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa laittavat lävistykset kaikkien kaikkiin huuliin jo 11-vuotiaana!

Vierailija
14/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla ei ole ollut lävistyskorua 15 vuoteen, niin on se hienoa vieläkin näin kolmevitosena, kun uudet tuttavuudet kysyy aina, että "ai sulla on ollut huulikoru?". Eihän se reikä mihinkään ikinä hävinnyt. Ei se mua haittaa, en kadu mitään, mut jotain muuta vois häiritä.

Vierailija
15/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella surullinen, jos lapseni kaikilla kavereilla, tai edes puolella olisi huulikoru. Huhhuh, mitä trashia, tuossa iässä. Onko violetit ylikasvaneet ohkaiset ja rasvoittuneet hiukset myös?

Vierailija
16/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misä piireissä lapsesi liikkuu, jos 12v:lla (edes yhdellä) on naamalävistys?

Minä otin 12-vuotiaana huuleen lävistyksen ja piirit jossa liikuin oli aika visusti kotona yksin tietokoneen äärellä. Että näin.

No, jokatapauksessa ihmettelen kyllä vähän miten äitini antoi luvan lävistykseen sen ikäisenä. Enpä ole katunut eikä arpikaan ole mitenkään häiritsevä.

Vierailija
17/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 15v, enkä oo törmänny ylä- tai ala-asteella keneenkää, jolla ois ollu huulikoru.. Jos mulla ois oma lapsi, suostuisin keskustelemaan lävistyksistä vasta hänen ollessa 16-vuotias. (Korvakoruja lukuunottamatta) Ite ainaki ootan siihe asti et oon 18v, ennen ku hommaan mitää kummempii lävistyksii. En haluu katuu mitää myöhemmin, mut tuskin otan. Ei sillä, että vanhemmat antais lupaakaa :D Mut pointti oli siis se, että ei hätää, ei kaikilla muilla oo. :)

Vierailija
18/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhömm... Myös korvakorut ovat lävistyksiä. Silti 5-7v tytöt kantaa niitä, eikä mietitytä ketään. Vähän outoa. Ja oikeasti Hei, 12-vuotias on lapsi! (Tosin jo murrosiässä)

Vierailija
19/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väitti ettei korvakorut oo lävistyksiä?

Vierailija
20/34 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman typerin tekosyy.