Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, lapsemme heräsi yöllä kun harrastimme miehen kanssa kiihkeää seksiä.

Vierailija
28.04.2006 |

Oli siis nukkumassa samassa huoneessa omassa sängyssään, ja taidettiin olla vähän liian rajuja. ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tyhmä, enkä provoile, vaan kirjoitin 12:lle. Hänhän asiaa itse ehdotti. t.13

Vierailija
2/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuken haaroväliä... Eli olkaa varovaisia...

Ei nimittäin ole mikään kaunis näky kun lapsi leikkii tuommoisia aikuisten juttuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin lapsena usein vanhempien seksiääniin, ja se oli oksettavaa :(

Vierailija
4/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä :( Olin siis opiskelijana eräässä päiväkodissa silloin kun sen näin...

Nelonen

Vierailija
5/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap, mutta ei meillä ainakaan tulisi mieleenkään harrastaa seksiä olohuoneessa, kun perheessä on yläasteikäinen teinikin.

Vierailija
6/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai 2-vuotiaalla ja 15-vuotiaalla on yhteinen huone? outoa.

Vierailija
7/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alle 3-vuotiaat ainakin saattavat tahattomasti tehdä vaikka mitä ns. seksuaalisuuteen viittaavia aikuisten juttuja, eivät siis ymmärrä asioiden merkitystä.

Vierailija
8/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen

Vierailija
9/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi onkin yleinen harhaluulo: " kylla me voidaan naida kun se lapsi nukkuu" Just, lapsi voi teeskennella nukkuvaa, lapsi ei ymmarra seksuaalisuutta, ja liian varhain heratetty seksuaalisuus ei ole hyvaksi lapselle. Uskokaa, puhun pitkan tyokokemuksen pohjalta.

Vierailija
10/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuuko teillä tosiaan lapset olohuoneessa?

tai 2-vuotiaalla ja 15-vuotiaalla on yhteinen huone? outoa.

Vierailija
11/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka herännyt ja menossa pissalle ja vanhemmat ähisee siellä vessassa oven takana.

Tai lapsi herää ja tulee hiljaa vanhempien huoneeseen.

Tai jos vanhemmat puuhailee olohuoneessa ja lapsi onkin herännyt ja tulee sinne mistä kuuluu ääntä.

Ei tietysti tarkoituksella pidä lapselle näyttää seksiä, mutta kyllä lapset on kautta aikojen vanhempiaan yllättänyt itse teosta.

Vierailija
12/12 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiskä ja iskä otti viereen nukkumaan ja siihen nukahdinkin. No, yöllä heräsin ja olin yksin vuoteessa. Kuulin outoa ääntä sängyn päädyn takaa lattialta. Kurkistin sinne varovasti ja näin iskän äiskän päällä ja ne ähisi ja liikkui.

En ymmärtänyt mitä ne teki (aikuisena tietysti sitten kerran älysin kun asian muistin), mutta sen ymmärsin ettei mun ois sitä pitäny nähdä. painoin siis hiljaa pään tyynyyn enkä ole tänä päivänäkään kertonut äidilleni (isä on jo kuollut) mitä näin.

Ei ole asiasta traumoja jäänyt. Ei sitä lapselle joka ikisestä risahduksesta niitä traumoja tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä