Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko vuorotyötä tekevä sh saa palkkaa käteen? Verojen jälkeen

Vierailija
02.07.2018 |

Ilman ikälisiä. Mietin että kannattako lähihoitajan sairaanhoitajaksi edes opiskella

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruspalkka erikoissairaanhoidossa rapiat 2300€/kk + lisät 200-900€/kk riippuen pyhätöiden ja öiden määrästä plus siitä maksetaanko lisät kerran vai kaksi kertaa kuussa. Ikälisät nostavat hieman palkkaa. Eli käteen jää itselläni 1830€ - 2300€/kk. Jossain pääkaupunkialueella on varmaan peruspalkka jo lähtökohtaisesti isompi.

Miten helvetissä viitsit tehdä duunia tuolla palkalla? Mie olen lähihoitaja ja miun peruspalkka ilman lisiä on 2300, ja olen 26v.

Vierailija
42/48 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruspalkka erikoissairaanhoidossa rapiat 2300€/kk + lisät 200-900€/kk riippuen pyhätöiden ja öiden määrästä plus siitä maksetaanko lisät kerran vai kaksi kertaa kuussa. Ikälisät nostavat hieman palkkaa. Eli käteen jää itselläni 1830€ - 2300€/kk. Jossain pääkaupunkialueella on varmaan peruspalkka jo lähtökohtaisesti isompi.

Pääkaupungissa työntekijätkin on tietenkin parempia, joten pitäähän sen palkankin olla parempi.  Mutta tuo kyllä pitää paikkansa keskimäärin, jos tekee muutamia äkkilähtökeikkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin opiskella sh:ksi, kun tienaavat enemmän kuin minä insinöörinä ja kehtaavat vielä kitistä palkasta.

Vierailija
44/48 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pelkkä lh ja kolmen viime kuukauden palkka on ollut 3200-3500 + työ on pelkkää 2-vuorotyötä. 

Älä valehtele

En valehtele. Peruspalkka 2673 + lisät. 

Missä sä olet töissä?

Vierailija
45/48 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu erittäin monista tekijöistä.ajatteletko että kaikki 3-vuorotyötä tekevät sh saa saman verran käteen..? :D

Varmaan ymmärsit kysymyksen sisällön. Ei hän tiedustellut kaikkien palkkaa, vaan esimerkin jonkun sh:n palkasta.

Jos olet ko. hoitaja, voit kertoa palkkasi jakamalla vuosiansion 12:lla.

Miten yleensä selviät töistäsi, jos et edes osaa nettopalkkaasi kertoa? 

*eri

Vierailija
46/48 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 3500 netto

Vierailija
47/48 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 3-vuorotyötä ja siis viikonloppuja myös. Työpaikallamme noudatetaan kvtes -mukaista palkanmaksua. Kuukaudessa käteen jäävä palkka on 2000-2500€. Seuraava palkkani on tuollainen 2000€ käteen sillä loman vuoksi ei ole mukana lisiä. Tosin lomaraha maksetaan nyt heinäkuussa.

Vierailija
48/48 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupungissa työntekijätkin on tietenkin parempia, joten pitäähän sen palkankin olla parempi.  Mutta tuo kyllä pitää paikkansa keskimäärin, jos tekee muutamia äkkilähtökeikkoja. 

Asumisen kulut!