paljonko vuorotyötä tekevä sh saa palkkaa käteen? Verojen jälkeen
Ilman ikälisiä. Mietin että kannattako lähihoitajan sairaanhoitajaksi edes opiskella
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
N. 2600-2800
oletko mies vai nainen? Onko ikälisät? Mitä alaa teet? Osastotyötä vai jotain erikoissairaanhoitoa.
Haluaisin tietää sen normin keskiverron mitä vuorotyössä saa. En halua kuulla mitään kehuskeluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3-vuprotyössä saa varmaan jotai 3000-3500e kk
4 tonnia voi saada
Ihan en helposti usko 4000e saavan. Vaikka tekis kaikki sunnuntait ja pelkkää yötä niin silti aika saavutus.
ellei ole mies sh
Mies sh tienaa ihan saman verran kuin nais sh!
Samaa olin tulossa sanomaan.
lähihoitajana tienasin 1800e netto/kk
Ei mitään haluja sairaanhoitajaksi jos palkka pysyy samana mut vastuu kasvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta mitä summia!! Ihan tajuton määrä rahaa??
no ei ole. Noi kertoo vain bruttosummia vaikka kysyttiin nettoa. Netto todennäköisesti 1800-2100e
Ai vuorotyön netto 1800e? No kuule ei todellakaan 😂😂😂 sehän ois hyväntekeväisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ei ole. Noi kertoo vain bruttosummia vaikka kysyttiin nettoa. Netto todennäköisesti 1800-2100e
Ai vuorotyön netto 1800e? No kuule ei todellakaan 😂😂😂 sehän ois hyväntekeväisyyttä
Hyvä ystävä tekee päivätyötä normaaleina virka-aikoina ja netto 2200e. Luulisi vuorotyössä olevan aika paljon enemmän.. villi veikkaus 2600-2800e. Mutta tosiaan nettoja on hassu vertailla.. normaalisti puhutaan bruttopalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on päivätyön (ma-pe) netto, ei vuorotyön.
Netto vaihtelee erittäin paljon, mutta voisi arvioida haitariksi 2300-2900e kuussa.
Huimia palkkoja, kaupan ala ja AMK tutkinto tai ravintola-ala paljoooon vähemmän
Itse olen pelkkä lh ja kolmen viime kuukauden palkka on ollut 3200-3500 + työ on pelkkää 2-vuorotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Peruspalkkaa tulee tilille noin 1800 ja lisiä noin 200- 600.
Joku alapeukutti mutta ikävä kyllä tämän verran tienaan. Brutto on noin 3000€/kk mutta tilille tulee noin 2300. Teen tosin öitä vain harvoin mutta ihan omasta toiveesta.
Jos olet yksinhuoltaja, en suosittele opiskelemaan. Itse saisin saman verran käteen jos en saisi lisiä, jolloin verotus alhaisempi ja saisin asumistukea. Ei paljon motivoi tämä järjestelmä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pelkkä lh ja kolmen viime kuukauden palkka on ollut 3200-3500 + työ on pelkkää 2-vuorotyötä.
Älä valehtele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele
En valehtele. Peruspalkka 2673 + lisät.
Kaksivuorotyötä tekevänä saan yhden listan lisillä 2000 euroa ja kahden listan lisillä 2200 euroa.
1700€ tuli tilille rahaa viime perjantaina. Ei ikälisiä, 3-vuorotyö.
Peruspalkka erikoissairaanhoidossa rapiat 2300€/kk + lisät 200-900€/kk riippuen pyhätöiden ja öiden määrästä plus siitä maksetaanko lisät kerran vai kaksi kertaa kuussa. Ikälisät nostavat hieman palkkaa. Eli käteen jää itselläni 1830€ - 2300€/kk. Jossain pääkaupunkialueella on varmaan peruspalkka jo lähtökohtaisesti isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruspalkkaa tulee tilille noin 1800 ja lisiä noin 200- 600.
Joku alapeukutti mutta ikävä kyllä tämän verran tienaan. Brutto on noin 3000€/kk mutta tilille tulee noin 2300. Teen tosin öitä vain harvoin mutta ihan omasta toiveesta.
Jos olet yksinhuoltaja, en suosittele opiskelemaan. Itse saisin saman verran käteen jos en saisi lisiä, jolloin verotus alhaisempi ja saisin asumistukea. Ei paljon motivoi tämä järjestelmä.
No onneksi aktiivimalli vähän korjaa tilannetta. Saisi se aktiivimalli 3kin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on päivätyön (ma-pe) netto, ei vuorotyön.
Kyllä pienempiäkin nettoja löytyy tehtaista, vaikka vuoroa tekisi. Pl sellu paperi ja satamat.
Mies sh tienaa ihan saman verran kuin nais sh!