Mä aina ihmettelen noita hauskat kotivideo juttuja joissa joku jenkkiläinen lapsi on käynyt hammaslääkärissä
ja sit ne on ihan tööt. Puhuvat kuin aivovammaiset. Mitä lääkkeitä ne siellä oikein tarjoo hammaslääkäreissä lapsille siellä. Tuskin täällä tarjoavat buranaa ja kodeiiniä vahvempaa.
Kommentit (13)
Jenkeissä saa nukutuksen esim. juurihoitoon, ettei tarvitse odotella ja kärvistellä.
Jenkeissä on parempi lääkitys. Moo, moo, moo.
Kyllä niitä lääkityksiä saa täälläkin pelkäävät ihmiset, toiset menee enemmän sekaisin kuin toiset. Minun kaveri puhui aivan todella levottomia eikä todellakaan ollut tässä maailmassa. Ja siis ei nukutuksesta kyse.
Siellä tulee ilokaasu melkein vakiona hammaslääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Eika tule!
Noita vahvempia aineita kaytetaan kun otetaan viisaudenhampaat pois kaikki kerralla. On vahan aikaa sekaisin mutta ei muista kivusta ja koko tapahtumasta mitaan.
Vierailija kirjoitti:
Eika tule!
Noita vahvempia aineita kaytetaan kun poistetaan viisaudenhampaat kerralla. Vahan aikaa on sekaisin mutta ei muista kivusta ja koko tapahtumasta mitaan.
Hauskat kotivideot. En voi katsoa niitä missä kaadutaan ja sattuu. Mulla menee melkoset kipuväreet kehon läpi. Olen miettinyt, et onko kellään muuta tällasta. Siis ei todellakaan ole minusta hauskaa. Laitan silmät kiinni, kun pyörää viritellään tulille jne.
Suomessa kitsastellaan lääkityksen kanssa. Asun eräässä Länsi-Euroopan maassa ja mulle on annettu kevytnukutus polyypin poistoon, peräsuolen tähystykseen ja kierukan laittamiseen. Julkisessa terveydenhuollossa kaikki.
Suomessa näitä tehdään Paracetamolin voimin ja potilas kärsii. Paikallinen lääkäri oli ihmeissään kun kerroin tämän.
Suomessa sentään pelkopotilaisiin erikoistunut hammaslääkäri antoi rauhoittavia kun paikkasi. Sanoi, että helpottaa sen työtä ja että pelkotila on elimistölle turha stressi.
Pelkäävätkö kaikki amerikkalaiset hammaslääkäriä? Noita videoita on pilvin pimein..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eika tule!
Noita vahvempia aineita kaytetaan kun otetaan viisaudenhampaat pois kaikki kerralla. On vahan aikaa sekaisin mutta ei muista kivusta ja koko tapahtumasta mitaan.
No kyllä käytetään, on kokemusta.
Joo, täällä Suomessa on todella erikoinen suhtautuminen lääkärin toimenpiteissä. Täällä pitäisi kaikki kestää, vaikka muualla maailmassa saa automaattisesti edes rauhoittavan tabletin. Puudutuksenkin saaminen on siinä ja siinä. En ihmettele, että kaikki tuntemani ikäiseni (30 v.) pelkäävät hammaslääkäriä, kun vielä 90-luvullakaan poraamiseen ei saanut kouluhammaslääkärissä puudutusta. Siskoltani on lapsena poistettukin hammas ilman puudutusta.
Minulle on jäänyt todella kamala pelko kaikkea kipua ja toimenpiteitä kohtaan, mutta vaadin kyllä kaikkiin toimenpiteisiin esilääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävätkö kaikki amerikkalaiset hammaslääkäriä? Noita videoita on pilvin pimein..
Ne pelkää hammaslääkärilaskua
Siellä saa sen nukutuksen vissiin helpommalla kun täällä meillä.