Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😨

Kommentit (3789)

Vierailija
1321/3789 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paskoa täysin tämäkin ketju helkutin aivopieruja päästelemällä? Hallitus, koronat, komediat ja vastaavat eivät kuulu tähän ketjuun.

Vierailija
1322/3789 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin James Wanin elokuvia ja siinä listauksessa tuli vastaan, että tänä vuonna tulee Salem's Lot - Painajainen -elokuva. Siis näyttää siltä, että James Wan on tuottamassa tuota elokuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän harhaan johtava kommentti edellisellä sivulla, sillä:

- Wailing elokuvaa en ole nähnyt

- I saw the devil oli pelottavan sijaan erittäin raaka kidutus elokuva

- Train to Busan oli niin toiminnallinen elokuva, että siinä jo unohtaa jännittää

- Call oli mystinen elokuva, että siinä jo aloin epäillä mitä genreä se oikeasti edustaa, kun silmissäni se näytti katastrofi elokuvalta jossain puolessa välissä.

Vierailija
1324/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen evil dead

Vierailija
1325/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annabelle!!!!

Vierailija
1326/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamuihmissusivampyyri kirjoitti:

- Train to Busan oli niin toiminnallinen elokuva, että siinä jo unohtaa jännittää

- Call oli mystinen elokuva, että siinä jo aloin epäillä mitä genreä se oikeasti edustaa, kun silmissäni se näytti katastrofi elokuvalta jossain puolessa välissä.

Joo, no tuosta kun katsot kaikki leffat, niin aika hyvin olet kärryillä:

100 Most Popular Korean Movies

https://www.imdb.com/list/ls042966798/

Vierailija
1327/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anakonda-elokuva. Kyseinen olento pelotti tosiaan, vaikkei kuulemma ollut oikea.

1328/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupurtilo, Nalle Puh ja tuulinen päivä. Muumilaakson tarinoita ja tubevideot niistä. 

Star Trek, Lego Ninjagon jaksot Netflixissä pelottaa aikuisiakin koska aivopierut ovat niin mahtavia katsottavia. Ja eräs talo mistä lapset löysivät piirroksia. En muista nimeä ja The Last Summer. Tolkienin leffat myös oli kauhua ja brutaalia voimaa. Kaikki missä ei ole kännyköitä ja nettiä ovat pelottavia. Radio kyl yleinen leffoissa ja samoin puhelin. 1900-luvun asioita kuvataan ja maailma pysähtynyt siihen. 

MOT

Vierailija
1329/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Oon hiukan kärryillä, sillä 10% olen nähnyt noista elokuvista.

Vierailija
1330/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Meneepäs tämä.kirjoittelu vaikeasti (joten voitte ilmiantaa nuo aikaisemmat viestini) Noista 100:sta korealaisista elokuvista olen nähnyt 10 elokuvaa, joten hiukan olen kärryillä noista Korean filmeistä. Oon mä enemmänkin nähnyt korealaisia elokuvia mielestäni... ne ei vaan olleet tuossa listauksessa.

Vierailija
1331/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chain saw murderer

Vierailija
1332/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa heikkoa jäätä ja Uuno Turhapuro muuttaa hautausmaalle.

Vierailija
1333/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirrors!  hyi v""u  en kyennyt menemään hammaspesulle tuon leffan jälkeen ja peitin makuuhuoneessa olevan  meikkipöydän peilitkin, koska muuten olisin vain tuijottanut niitä koko yön..

Vierailija
1334/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tool Box murdere" tms, siinä murhaaja lahtaa kerrostalon asukkaita ja satuin olemaan juuri omilleni vanhempieni luonta muuttanut, sressaantunut ja masentunut. Pelkäsin kerrostalon kellaritilaa ja elokuvan jälkeen koko taloa.

Vierailija
1335/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muffinsi kirjoitti:

"Tool Box murdere" tms, siinä murhaaja lahtaa kerrostalon asukkaita ja satuin olemaan juuri omilleni vanhempieni luonta muuttanut, sressaantunut ja masentunut. Pelkäsin kerrostalon kellaritilaa ja elokuvan jälkeen koko taloa.

Taidat tarkoittaa Toolbox murders elokuvaa?

Jos on toi, niin onko kumman vuoden elokuva: 1978 vai 2004?

Mä sattumalta (tietämättä koko elokuvaa) olin joskus ostanut kirppareilta tuon 2004 vuoden elokuvan ja ihan hyvä elokuva on itselleni. Se leffa osasi jonkin verran jännittää joissain kohdissa.

Vierailija
1336/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The fourth kind.

Vierailija
1337/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hirviö kauhusta pitää niin Kauhua Buenos Airesissa on hyytävä kauhu elokuva. On vielä tämän tammikuun ajan netflixissä ja sitten näyttäisi poistuvan (netflixistä tarkistin).

Vierailija
1338/3789 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily Rosen riivaaja oli tosi pelottava kun näin sen ekaa kertaa teininä. Sama oli myös Devil inside -elokuvassa. Sitten noiden jälkeen hiukan vanhempana näin Deliver us from evil -elokuvan ja enää ei niin pelottavalta tuntunut riivaus elokuvat. Varttunut ikäkin lieventää pelon kohteita ainaskin minulla.

Vierailija
1339/3789 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mainitsemattomista Z on aika pelottava. Löytyy Viaplaystä.

Pienesti spoileria:

Yleensä hirviön näyttäminen lässäyttää elokuvan, tätä ei.

Vierailija
1340/3789 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horroristi kirjoitti:

Babadook myös oikein hyvä

Mua häiritsi Babadook, kun se oli niin klisee ja ne kauhu elementtikliseet lannistutti hirveästi sitä elokuvan jännittävyyttä (loppu kohtaus).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan