Vierailija
Poiminta

Kysymys olikin jo otsikossa 😨

• ylös 81
  • alas 16

Sivut

Kommentit (1209)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aivan mahdoton sanoa. Öisin katsottuna kauleffat kuitenkin toimii paremmin. Hohto on kyllä yksi parhaita. Amityville 2 teki vaikutuksen kun se oli ensimmäinen kauhuelokuva minkä katsoin. 12 vuotiaana betavideolta.
Nuoret ei välttis tiedä mikä oli vhs mutta beta oli sen kilpailija.

Manaaja joka myös on vanha leffa on aika hyvä.

• ylös 226
  • alas 24
Vierailija

Minulla uinu uinu lemmikkini!
Näin sen 11-vuotiaana ja oli eka kauhuleffani. Vuosia näin painajaisia.
Enää se ei toki pelottaisi yhtään.

Nyt varmaan se annabelle? Ringit ja kaunatkin olleet pelottavia..
Nyt tuleva sinisterkin ihan ok 😊

Tykkään kummitusleffoista, en niinkään verellä mässäilystä.

• ylös 394
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muumi ja pyrstötähti.

:D Älä katso lasten kauhuelokuvaa hounted house. Se oli kyllä yhdelle lapselle liian pelottava. Enkä ihmettele siinä oli lasten elokuvaksi aika pelottavia juttuja.

• ylös 120
  • alas 6
Vierailija

Ringin jälkeen kakkosena I am the pretty thing that lives in the house. Ei varmaan joka makuun, koska on vähän hidas ja "kirjallinen", mutta itse pissasin melkein housuuni pelosta.

4

• ylös 47
  • alas 66
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ringin jälkeen kakkosena I am the pretty thing that lives in the house. Ei varmaan joka makuun, koska on vähän hidas ja "kirjallinen", mutta itse pissasin melkein housuuni pelosta.

4

Katsoin tämän vähän aikaa sitten, kun sitä oli palstalla suositeltu. Petyin, koska idea oli hyvä. Toteutus ei sitten oikein uponnut muhun. Tämä sama ongelma on kyllä useimmissa kauhuleffoissa: mielenkiintoinen premissi, toteutus tai loppuratkaisu kökkö.

• ylös 156
  • alas 7
maailman kovin mies

emmä tiiä mut mä en uskaltanut kattoo ittii mun kavereiden kaa ku ne meni kattoo sen leffa teatteriin

• ylös 15
  • alas 58

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.