Anna Abreun bisnekset romahtaneet ja rahat loppuu! Kuunnelkaa Abreuta ja käykää keikoilla.
Abreun rahat finito eikä ole hankinnut ammattia eikä käynyt lukiota. Ihmiset, pelastakaa Anna ja kuunnelkaa hänen pikkutuhmaa seksimusaa ja käykää keikoilla etenkin kun suuri osa niistä on ostareilla ilmaiskeikkoja.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Anna-Abreun-bisnekset-syoksykierteessa-fi…
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on mennyt imagonrakennuksen kannalta kaikki pieleen.
Ensin tehtiin R'n'B:tä, sitten featattiin, esiinnyttiin Vain Elämää-ohjelmassa, havaittiin että kotimainen kieli onkin parempi, päätettiin siis vaihtaa kieltä, aloitettiin "aikuinen" ura ja vieläkään ei onnistuttu.
Ongelmana on mm. ylimielinen asenne joka tuli Idols-huumassa. Se välivaiheen Vain Elämää-suosio ei myöskään perustunut kielen vaihtoon vaan hyviin ja tuttuihin biiseihin.
Suosio tulee kun siihen on edellytykset. Se ei tule esittämällä suosittua.
Hyväntekeväisyyskonserteissa esiintyminen on todellakin merkki suosion hiipumisesta (Diandra, Petri Munck, Tapani Kansa,...)
Onko hän oikeasti jonkun mielestä seksikäs? Minun mielestäni hän on nolo esittäessään sellaista.
Ai niin, sitten tämä Portugali-kortti...eikö tuo ole aika kaukaa haettua? Eihän Portugali ole mikään menestyvän musiikin kieli.
Vieläkö hän tupakoi jakaessaan lapsille selfieitä?
Cheek teki paljon hyväntekeväisyys konsertteja vuonna 2010 promotessaan Jippikayjei-kappalettaan. Ei Cheekin ura loppunut siihen vaan vasta alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on mennyt imagonrakennuksen kannalta kaikki pieleen.
Ensin tehtiin R'n'B:tä, sitten featattiin, esiinnyttiin Vain Elämää-ohjelmassa, havaittiin että kotimainen kieli onkin parempi, päätettiin siis vaihtaa kieltä, aloitettiin "aikuinen" ura ja vieläkään ei onnistuttu.
Ongelmana on mm. ylimielinen asenne joka tuli Idols-huumassa. Se välivaiheen Vain Elämää-suosio ei myöskään perustunut kielen vaihtoon vaan hyviin ja tuttuihin biiseihin.
Suosio tulee kun siihen on edellytykset. Se ei tule esittämällä suosittua.
Hyväntekeväisyyskonserteissa esiintyminen on todellakin merkki suosion hiipumisesta (Diandra, Petri Munck, Tapani Kansa,...)
Onko hän oikeasti jonkun mielestä seksikäs? Minun mielestäni hän on nolo esittäessään sellaista.
Ai niin, sitten tämä Portugali-kortti...eikö tuo ole aika kaukaa haettua? Eihän Portugali ole mikään menestyvän musiikin kieli.
Vieläkö hän tupakoi jakaessaan lapsille selfieitä?
Cheek teki paljon hyväntekeväisyys konsertteja vuonna 2010 promotessaan Jippikayjei-kappalettaan. Ei Cheekin ura loppunut siihen vaan vasta alkoi.
"Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä. Jippikayjei-hei-hei, sä tsiigaat voittajaa!"
Mitähän ne lapsiparat siellä Elämä Lapsille konsertissa ajatteli?
Kuulehan sinä Outi-kirjoittelija!
Monet akateemiset, pitkät, hoikat ja kauniit naiset ovat huomattavasti kuumempia kuin lähinnä myötähäpeää herättävä pönäkkä lähiökääpiö.
Osa naisista haluaa olla muutakin kuin apinoiden kuolaama rynkytettävä lihapala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Breu tekee mun mielestä kyllä ihan hyvää musaa, mutta kuuntelen artisteja mieluummin kotona spotifyista. Konsertit on yleensä kalliita ja festarit uloshinnoiteltuja.
Jos 28-vuotias nainen laulaa että "mä tarjoon sulle sängyssä aamiaista mun jalkovälistä", on jotain pielessä...
Näen tässä aineksia duettoon vaikka Petri Nygardin kanssa :D
Ovat ainakin samalla linjalla lyriikkojensa kanssa.
Hyi, yritin etsiä tuota aamupalabiisiä ja löysin tämmöiset lyyrikat:
"Kaikki paljaan ei sun tarvii enää oottaa
Kaikki paljaana, paljaana
Älä peitä herkkää
Älä peitä herkkää
Älä peitä herkkää
Joo sul on
Body body body body niinku pum pum"
Sain sukupuolitaudin ihan vaan tän lukemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten talous voi olla kuralla jos ostaa/ saa pankista lainaa 668 tuhatta euroa?
Edellisestä Lauttasaaren kämpästä oli 855 000 euron pyynti. En tiedä mihin hintaan meni kaupaksi, mutta oletettavasti uusi omakotitalo oli kuitenkin halvempi kuin tuo Larun luukku.
Luin AV palstan "ärsyttävimmät julkkikset joita olet tavannut työssäsi, vapaa-ajalla jne." Anna Abreu mainittiin useissa kommenteissa. Ehkä hän oli jopa kaikkein ärsyttävin, mainituin julkkis. Jotkut kuvailivat miten A. oli käyttäytynyt. Todella rumasti ja törkeästi hän oli huudellut faneilleen jne. Ja muitakin esimerkkejä oli kuinka oli hotellihuoneissa käyttäytynyt bändinsä kanssa. Jotkut rokkarit joskus ovat käyttäytyneet sikamaisesti. Mutta kannattaako Abreun matkia sitä linjaa... Ei se tee häntä yhtään paremmaksi artistiksi , että kiroilee, pilkkaa, mollaa fanejaan. Ja muita ihmisiä, jotka eivät nyt jostain syystä tunne tätä ihmeellistä taiteilijaa. Ei sitä nyt kaikkia idiootteja tarvitse tunteakaan. Ehkä tässä tapauksessa on käynyt niin, että sen edestään löytää minkä taakseen jättää.
Mun puolesta köyhtyköön vaikka kuinka. Mitäs hoiti asiansa huonosti? Kuule ihan ykssama.
No kyl mä voisin häneen paril satasel mun valkosipulimajoneesit laskee.
Eiköhän se seksijuna mennyt jo? Mun mielestä nuo viimeisimmät biisit on taas jo ihan ok. Esim. Teipillä tai rakkaudella. Latinorytmit sopii Abreulle. Ja vähän aikuisemmat, kypsemmät sanoitukset. En tiedä elättääkö tällä itseään, kun radiosoitot ja Spotify tuotot ei ehkä riitä ja festareita ei ole ollut. Sama tosin koskee suurinta osaa muistakin artisteista. Ei ole Anatuden uusin levyllään ihmeemmin menestynyt eikä keikkaa ole ollut, kännibiletyksessä se on Antinkin kevät kulunut. Tosin hankki toisenkin ammatin tauollaan, ehkä Abreun kannattaisi tehdä sama. Vaikka joku koiriin ja eläimiin liittyvä koulutus, eläinkouluttaja tai pieneläinhoitaja tms. En mä nyt Abreullekaan pahaa toivo, vaikka en mikään ylin fani todella olekaan.
Ja hyppikää nyt sitten siellä keikoilla, saat*na!
Ei ole mitään vastuuta,Annan tai muidenkaan suhteen.Ei velvollisuuksia.Rahaa säästetään,kun sitä tienataankin ,eikä pistetä haisemaan.