Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Muskikin sen sanoi: lasten hankinta on yhteiskunnallinen velvoite

Vierailija
07.06.2018 |

Tässä linkki videoon:

Tulevaisuudessa tulee olemaan huutava pula työntekijöistä, eikä sitä noin vain helpoteta maahanmuutolla. Eli lapsia hankkimaan vaan. Oletko jo täyttänyt velvoitteesi? Järjellä ajatellen nyt on yksi historian parhaimmista hetkistä hankkia lapsia. Koska suuri osa ihmisistä ei hanki lapsia tai hankkivat niitä vähän, saavat olemassa olevat lapset tukevaisuudessa suuret määrät vapautuvia resursseja käyttöönsä. Tulee olemaan paljon töitä ja halpaa asuintilaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh kirjoitti:

lasten hankkiminen on semi tärkeää, ilman sitä suomalaisista ihmisistä tulisi harvinaisia, mutta eihän se minua haittaa kun olen lestadiolainen :D joten ne on tulevaisuudessa ainoa suomalaisjoukko.

Heh heh, eivätpä taida olla, vaikka kaikki punaniskat kuolisivat.

Vierailija
42/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh kirjoitti:

lasten hankkiminen on semi tärkeää, ilman sitä suomalaisista ihmisistä tulisi harvinaisia, mutta eihän se minua haittaa kun olen lestadiolainen :D joten ne on tulevaisuudessa ainoa suomalaisjoukko.

Tästä Musk mainitsee myös videolla, eli miten uskovat ihmiset lisääntyvät enemmän kuin muut. Tästä näkökulmasta on kyllä ihan hyvä, että meillä on täällä Suomessakin lestadiolaisten tapaisia uskonnollisia ryhmittymiä, jotka ymmärtävät lisääntymisen tärkeyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuomari ja täytän kyllä mielestäni enemmän yhteiskunnallisia velvoitteita kuin vaikkapa sossupummi, joten onko nyt tolla logiikalla ajateltava, että jonkun työttömänä 10 vuotta olleen velvollisuus on pyöräyttää ne multa tekemättä jäävät lapset, jotta yhteiskunnalliset panoksemme tasaantuisivat? Kummasti tuntuu, että minua pidettäisiin lähinnä yhteiskunnan loisena, jos työnteon sijaan alkaisin täyttää tuota "velvollisuutta" täysipäiväisesti. 

Vierailija
44/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole "hankkinut" lapsia koska olen realisti.

Masennusta voidaan kyllä hoitaa. Älä luovu toivosta!

En ole masentunut, kiitos vain huolenpidosta. Olen erittäin ympäristötietoinen ja yritän elää jättäen mahdollisimman pienen hiilijalanjäljen. Valitettavasti suurin osa ihmisistä ei toimi näin ja luonto kärsii. En halua perillisiä tähän maailmaan, se ei kuitenkaan tee minusta masentunutta.

Kunhan selität. Salonkikelpoinen puheenvuoro, mutta todelliset motiivisi lapsettomuudelle ovat jotkin aivan muut. Ole rehellinen itsellesi. Kaikkia ei ole tarkoitettu vanhemmiksi.

Hassu juttu, läheiset ihmettelee miksi meillä ei ole lapsia koska olen niin hyvä lasten kanssa. Tykkään kyllä lapsista kovin paljon ja meillä on paljon kummilapsia. Vanhemmaksi en halua ja syitä on kaksi, edellä mainittu ekologinen syy ja toinen on se että rakastan omaa aikaa.

Luuletko sä tosiaan että mun tarvitsee netissä anonyymina kertoa toiselle anonyymille "salonkikelpoisia vastauksia".

Vierailija
45/45 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisen trendin mukaisesti ulkoistanut tämän velvoitteen. Kyllä joku kiintiöpakolais- tai turvapaikanhakijaperhe hoitaa sen lisääntymisen minun puolesta. Jos heidän lapset eivät koskaan saakaan työpaikkaa, niin seuraavat ihan minun jalanjälkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi