Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Muskikin sen sanoi: lasten hankinta on yhteiskunnallinen velvoite

Vierailija
07.06.2018 |

Tässä linkki videoon:

Tulevaisuudessa tulee olemaan huutava pula työntekijöistä, eikä sitä noin vain helpoteta maahanmuutolla. Eli lapsia hankkimaan vaan. Oletko jo täyttänyt velvoitteesi? Järjellä ajatellen nyt on yksi historian parhaimmista hetkistä hankkia lapsia. Koska suuri osa ihmisistä ei hanki lapsia tai hankkivat niitä vähän, saavat olemassa olevat lapset tukevaisuudessa suuret määrät vapautuvia resursseja käyttöönsä. Tulee olemaan paljon töitä ja halpaa asuintilaa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei. Ei mulla ole mitään velvoitetta hankkia ei-toivottuja kakaroita, sanoi joku Elon ihan mitä tahansa.

Vierailija
2/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Muskilla itellään vaan on tuskin mitään aikeita jäädä vuosikausiksi koti-isäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön kouluttamaton mielenterveysongelmainen, voin toki alkaa lisääntymään jos niin kovasti haluatte.

Vierailija
4/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Musk kustantaa lasten elatuksen  ja korvaa ansiomenetykseni niin voin tehdä pari.

Vierailija
5/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akiivimalli ja pätkätyö, ei ole varaa ja ikäkin jo painaa.

Vierailija
6/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut kaksi lasta, koska olen optimisti!

Vierailija
7/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole "hankkinut" lapsia koska olen realisti.

Vierailija
8/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon videon katsoisi loppuun niin Musk ei pyytänyt valkoroskaa vaan akateemisia ihmisiä lisääntymään.

Vierailija
9/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennusta voidaan kyllä hoitaa. Älä luovu toivosta!

Vierailija
10/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Musk kustantaa lasten elatuksen  ja korvaa ansiomenetykseni niin voin tehdä pari.

Kyse ei ole sinusta ja sinun hyvinvoinnista, vaan lapsistasi ja yhteiskunnan tulevaisuudesta. Tehtävänäsi on uhrata itsesi ihmiskunnan jatkuvuuden puolesta. Jos raha on syynä lapsettomuuteen, voisit jätät ne ulkomaanreissut väliin ja säästää. Lisäksi Suomessa lapsiperheet saavat tukea eri muodossa, eikä täällä kukaan nälkään kuole.

Vierailija
11/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole masentunut, kiitos vain huolenpidosta. Olen erittäin ympäristötietoinen ja yritän elää jättäen mahdollisimman pienen hiilijalanjäljen. Valitettavasti suurin osa ihmisistä ei toimi näin ja luonto kärsii. En halua perillisiä tähän maailmaan, se ei kuitenkaan tee minusta masentunutta.

Vierailija
12/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole sinusta ja sinun hyvinvoinnista, vaan lapsistasi ja yhteiskunnan tulevaisuudesta. Tehtävänäsi on uhrata itsesi ihmiskunnan jatkuvuuden puolesta. Jos raha on syynä lapsettomuuteen, voisit jätät ne ulkomaanreissut väliin ja säästää. Lisäksi Suomessa lapsiperheet saavat tukea eri muodossa, eikä täällä kukaan nälkään kuole.

Vai, että oikein uhrata. Dramaattista touhua tämä äitiys.

Vierailija
13/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiphei, miten ihanat lähtökohdat onnelliseen ja tasapainoiseen vanhemmuuteen! Näin kasvatetaan tyytyväisiä lapsia!

Vierailija
14/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musk on säälittävä puoskari, joka pyörittää miljardien bisnestä ja ikuisia lupauksia sijoittajilta kusettamillaan rahoilla.

Vierailija
15/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkkikin sen sanoi: lasten hankinta on yhteiskunnallinen rasite

Vierailija
16/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon on ihan vapaa tekemään niin monta lasta kuin vain haluaa. 

Vierailija
17/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hankkinut lapsia, enkä varmaan hankikaan. Mitään päätöstä en ole tehnyt, mutta en usko että asia kiinnostaa niin paljon että pystyisin motivoitumaan perheellistymisen eteen.  Ja kun itse asiaa hädin tuskin ajattelee, niin on valtavan kiehtovaa miten muut ihmiset on niin kismiintyneitä siitä, että tuleeko niitä lapsia vai ei. Väsyttää pelkkä ajatuskin että olisi niin tylsä elämä että purkisi energiaa omien asioiden lisäksi MUIDEN asioihin. Kuinka sen teette, kertokaa nyt joku kun kerrankin jaksoin edes kysyä?

Vierailija
18/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kuka ottaa vinkkejä elämäänsä Elon Muskilta? Tyypin jokainen suhde on ollut lievästi sanottuna katastrofaalinen.

Vierailija
19/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole masentunut, kiitos vain huolenpidosta. Olen erittäin ympäristötietoinen ja yritän elää jättäen mahdollisimman pienen hiilijalanjäljen. Valitettavasti suurin osa ihmisistä ei toimi näin ja luonto kärsii. En halua perillisiä tähän maailmaan, se ei kuitenkaan tee minusta masentunutta.

Kunhan selität. Salonkikelpoinen puheenvuoro, mutta todelliset motiivisi lapsettomuudelle ovat jotkin aivan muut. Ole rehellinen itsellesi. Kaikkia ei ole tarkoitettu vanhemmiksi.

Vierailija
20/45 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapsetkin on mahdollista kasvattaa ihan pieleen, tänne vaan kärsimään. Jos yhteiskunta arvostaisi vähän enemmän täystyöllisyyttä että pääsisin minäkin töihin, tekisin ilomielin lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi