Mistä nämä naisvihaajat tänne eksyy?
Lähes joka keskustelussa ihan asiallisessakin tulee naisvihaaja huutelemaan ihan aiheen sivusta ja haukkumaan naisia. Esimerksi tuossa miksi exä haukkuu. Miten ihmeellä senkin saa naisen syyksi.
Menkää nyt herranjumala ulos luontoo, siellä saa rentoutua ja ehkä se pahamieli helpottaa.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miesviha! Kummatkin ikävä kyllä yhtä yleisiä.
Montako sellaista kommenttia olet tällä palstalla nähnyt joissa esim. hekumoidaan miten miehet tulevaisuudessa alistetaan orjiksi? Koska miehet on täällä haikailleet i_lamilaista kohtelua naisille.
Pitääkö nämä nyt jotenkin eritellä mikä on pahempaa vai lievempää. Kaikista se lumipalloefekti taas lähtee kummasti käyntiin.
No kyllä sillä tässä tapauksessa on merkitystä. On muutaman kertaluokan aste-ero siinä, että puhutaan kuinka vastakkaisen sukupuolen edustajat ärsyttää ja ollaan sen vuoksi päätetty elää loppuelämä sinkkuna, kun uhota tämän vastakkaisen sukupuolen väkivaltaisella orjuuttamisella. Näitä ihmisvihan muotoja ei voi pitää verrannollisina.
Negatiivisuus lisää negatiivisuutta. Tämäkin ketju aiheuttaa negatiivisia tunteita. Jos puhuisin toisessa ketjussa miesvihasta, niin sielläkin alkaisi räksytys.
Miksi asia pitää ottaa negatiivisesti? Eikö voi miettiä mikä tähän ajaa ja onko siihen syytä jne - ohis
Hypitään toisten varpaille yleistämisellä ja se saa puolustusasemiin.
Millon miehet on alkaneet pyöriä täällä vaivapalstoilla? Sillon kun alotin 20 vuotta sitten täällä ei ollu ulisevia yli kolmekymppisiä neitsytmiehiä. Ota lompakkosi ja mene muualle ulisemaan miesvihasta ja kevätverhoista.
Vierailija kirjoitti:
Maybe next time kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
clap clap! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli puhe naisvihasta. Menikö oikein 2min kun taas piti alkaa uikuttaan naisista.
Hermot kireällä vai? Käypäs ottaa jotain rauhottavaa välillä.
Ei mulla ole hermot yhtään kireällä, juuri kuule tulin tuolta ulkoa pihahommista, oikein rentouttavaa. Ja rauhoittavia en valitettavasti edes omista.
Mutta miksi sä aloit puhumaan miesvihasta vaikka tarkoitus oli puhua nimenomaan naisvihasta?
Jos sä et ole ap- niin mitäköhän se mahtaa sulle kuulua?
Mä nimenomaan olen ap, sori unohtu laittaa perään. Ap :D
No niin varmaan, hyvä seivaus vaan.
Ei saa, koska en vastaa valehtelijoille.
Eli sulta ei saa asiallista vastausta koska en laittanut ap, taitaa sulla olla hyvä "seivaus".. AP
No kerros mistä sä nyt tiedät että olen valehtelija? Ap
Tarviiko tuohon edes vastata. Enkä jää jankkaamaan sun kanssas tätä asiaa. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika noloa yläpeukuttaa heti omaa aloitustaan :D
Sulla on vain yksi tykkäys kommentissa, onko se sun?
Täällä on muutama miespuolinen peelo jotka terrorisoi palstaa. Todella surullista, mutta älkää välittäkö. Ei ne oo saanu koskaan näistä ja siks ovat sellasia.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan naisia myös. Mitä sitten? Olen täällä aiheuttamassa naisille pahas mieltä ivallisilla kommenteilla.
Mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako sellaista kommenttia olet tällä palstalla nähnyt joissa esim. hekumoidaan miten miehet tulevaisuudessa alistetaan orjiksi? Koska miehet on täällä haikailleet i_lamilaista kohtelua naisille.
Pitääkö nämä nyt jotenkin eritellä mikä on pahempaa vai lievempää. Kaikista se lumipalloefekti taas lähtee kummasti käyntiin.
No kyllä sillä tässä tapauksessa on merkitystä. On muutaman kertaluokan aste-ero siinä, että puhutaan kuinka vastakkaisen sukupuolen edustajat ärsyttää ja ollaan sen vuoksi päätetty elää loppuelämä sinkkuna, kun uhota tämän vastakkaisen sukupuolen väkivaltaisella orjuuttamisella. Näitä ihmisvihan muotoja ei voi pitää verrannollisina.
Negatiivisuus lisää negatiivisuutta. Tämäkin ketju aiheuttaa negatiivisia tunteita. Jos puhuisin toisessa ketjussa miesvihasta, niin sielläkin alkaisi räksytys.
Sinustako vakavasta ihmisvihasta ei saisi puhua lainkaan, vaan koko ilmiö lakkaa olemasta jos kukaan ei tee aiheesta aloituksia vauvapalstalle? Oletko tietoinen, että lukuisilla muilla foorumeilla nämä samat hullut jankkaavat vielä hurjempia väkivalta- ja alistusfantasioita ihan keskenään? Ei heidän vihansa ja katkeruutensa katoa mihinkään vaikka täällä olisi pelkkiä halipusiketjuja aamusta iltaan. Kyllä kasvava naisviha on ilmiö, jonka olemassaolo pitää tunnustaa ja siitä täytyy voida keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama miespuolinen peelo jotka terrorisoi palstaa. Todella surullista, mutta älkää välittäkö. Ei ne oo saanu koskaan näistä ja siks ovat sellasia.
Kyllä mutta itse ainakin koitan ärsyttää ja lannistaa naisia. Keino selviytyä siitä ettei kelpaa kellekkään. Parempi kuin velloa itsesäälissä. Jakaa sitä omaa pahaa oloa naisille. Monelta menee kommenttien perusteella ainakin hermot kun tarpeeksi vittuilee hienovaraisesti.
Et sinä tuolla tyylillä tule ikinä kelpaamaan kellekään, tuo sinun katkeruutesi näkyy kilometrien päähän. Ihan itse sinä olet tuon aiheuttanut itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes joka keskustelussa ihan asiallisessakin tulee naisvihaaja huutelemaan ihan aiheen sivusta ja haukkumaan naisia. Esimerksi tuossa miksi exä haukkuu. Miten ihmeellä senkin saa naisen syyksi.
Menkää nyt herranjumala ulos luontoo, siellä saa rentoutua ja ehkä se pahamieli helpottaa.
Mene sinä luontoon.
Emmä enään tänään, mut huomenna meen -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta itse ainakin koitan ärsyttää ja lannistaa naisia. Keino selviytyä siitä ettei kelpaa kellekkään. Parempi kuin velloa itsesäälissä. Jakaa sitä omaa pahaa oloa naisille. Monelta menee kommenttien perusteella ainakin hermot kun tarpeeksi vittuilee hienovaraisesti.
Et sinä tuolla tyylillä tule ikinä kelpaamaan kellekään, tuo sinun katkeruutesi näkyy kilometrien päähän. Ihan itse sinä olet tuon aiheuttanut itsellesi.
Älä jauha selitä. Yritin monta vuotta mutta kyllä näin yli 35-vuotiaana voi jo luovuttaa ja kasvattaa vihaa naisia kohtaan. Tosi hyvä selviytymiskeino!
Siis miten se viha muka auttaa selviytymään? Eikä yli 35v. Ole ikä eikä mikään.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha selitä. Yritin monta vuotta mutta kyllä näin yli 35-vuotiaana voi jo luovuttaa ja kasvattaa vihaa naisia kohtaan. Tosi hyvä selviytymiskeino!
Siis miten se viha muka auttaa selviytymään? Eikä yli 35v. Ole ikä eikä mikään.
-ohis
No tietty käääntää viha itsestä ja kohdistaa se naisiin.
No kun ovat tietokoneelle syrjäytyneitä muutenkin ja sen siivittämänä todellisuudentaju heittää niin omassa päässään kokevat naisvihan olevan ihan tarkoituksenmukaista. Samanlaisija daijuja löytyy toki naisistakin.
Koska osa a) trolleja b)miehiä, joille on käsittämätön ajatus, settä naisilla on aivot ja mahdollisuus päättää omasta elämästämme.
Olen ihmetellyt samaa. Rakastan miehiä, toivon, että tämän palstan naisvihaajat tosiaan ovat pari jotain hullua, jotka vain ehtivät kirjoittaa joka ketjuun. En voi uskoa, että miehet yleensä olisivat tuollaisia.
Aika sairasta juttua kyllä välillä. Varmaan vaikeaa tuo vihaa naisia - tarvitsen reikää, olette nirsoja hu0ria - teidän kuuluu antaa minulle.
Tällä palstalla näkyy elämän kirjo koko karmeudessaan. Keskenkasvuisia aikuisia, elämän katkeroittamia valittajia, mielenterveydellisistä ongelmista kärsiviä, huuhaaseen uskovia, omaan erinomaisuuteensa ja oikeassaoloonsa uskovia. Kaikki nämä sukupuoleen ja ikään katsomatta. Kaikki nämä ovat viihdyttäviä, mutta vihaa en ymmärrä. Mikä on niin pielessä omassa elämässä, että pitää vihata?
hommalta ne naisvihaajat löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Mikä naisviha? Yksittäisiä trolliviestejä, joita ei kukaan komppaa. Miesviha sen sijaan on hyvinkin tuettua tällä sivustolla. Se kun on yleensä verhottu keksittyihin, muka omakohtaisiin tarinoihin, joiden perusteella sitten miehiä (lue: miessukupuolta) halvennetaan. "Naisviha"-trollit ovat suorasukaisia, koska niissä ei ole edes tarkoitus saada aikaan lisää naisvihaa tai ilmaista omia mielipiteitään, vaan ne ovat trolleja. Trolli pyrkii vain hermostuttamaan lukijoita. Tässä mielessä palstan miesviha on paljon todellisempi, laajempi ja vakavampi ilmiö.
Sillai vaan vähän tyhmästi ajateltu toi trollaus, koska ihmisryhmän syyttäminen yleistäen nostaa karvat pystyyn, ja jos tästä tehdään mies-nais-asetelma, niin toinen puoli suuttuu taas koko vastapuolelle. En sano, että kuka aloitti, mutta kyllä fiksumpi olisi hiljaa.
Silmä silmästä ei auta ketään. Provosoituminen on luonnollista, mutta sitä kannattaa yrittää välttää.
-> trollaus on typerää, tulee se keneltä tahansa. Se ei auta omaan pahaan oloon, koska vastapuoli hyökkää toisessa asiassa takaisin.
Surullista ja naurettavaa, että ihmiset toimivat näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinustako vakavasta ihmisvihasta ei saisi puhua lainkaan, vaan koko ilmiö lakkaa olemasta jos kukaan ei tee aiheesta aloituksia vauvapalstalle? Oletko tietoinen, että lukuisilla muilla foorumeilla nämä samat hullut jankkaavat vielä hurjempia väkivalta- ja alistusfantasioita ihan keskenään? Ei heidän vihansa ja katkeruutensa katoa mihinkään vaikka täällä olisi pelkkiä halipusiketjuja aamusta iltaan. Kyllä kasvava naisviha on ilmiö, jonka olemassaolo pitää tunnustaa ja siitä täytyy voida keskustella.
Naisviha on vastareaktio feminismille yms. Ihan luonnollista. Toisaalta naiset itse nopeuttavat naisvihamielisen yhteiskunnan syntyä mm muhamettilaistamalla suomea. Sovinistin kaunis kiitos siitä :D
Minusta ei ole millään tavalla luonnollista uhota väkivallalla ja orjuuttamisella kostoksi siitä, että joku ihmisryhmä on kehdannut vaatia itselleen ihmisoikeuksia. Mutta tuo kyllä valitettavasti kuvastaa hyvin joidenkin miesten ajatusmaailmaa.
Jos naisia vihaava ihminen olisi asiansa kanssa sinut, niin miksi ihmeessä kuitenkin näkee vaivaa tulla tänne räksyttääkseen. Kysympähän vaan. Ettei vaan olisi jotain ongelmia.
Mutta antaa rakkien räksyttää. Minä elän juuri sellaista elämää kuin haluan, teen mitä tykkään ja olen tyytyväinen näin. Eipä noiden hommasopuleiden ongelmat minua kosketa, juurikaan.
No kerros mistä sä nyt tiedät että olen valehtelija? Ap