Mies ei muistanut onnitella syntymäpäivänä
Täytän tänään 40v ja onnitteluviestejä satoi jo heti aamusta - kaikilta muilta paitsi työmatkalla olevalta puolisolta. Laitoin iltapäivästä hänelle viestin: "Minulla on tänään syntymäpäivä. Onnittele minua". No, hän onnitteli heti ja kaikki on - oikeasti - ihan jees. Lasten kanssa väännettiin jääkaapin tähteistä (puuroa, lihapullakastiketta, kanafileitä, herkkusieniä) pizzaa ja just herkuteltiin sillä. Viikonloppuna ollaan pitkästä aikaa (~6v eli ensi kertaa yhteisen esikoisen syntymän jälkeen) hommattu lastenvahti, tai siis minä hommasin ja lähdetään miehen kanssa yön yli hummaamaan. Tosi onnellisina odotetaan molemmat jo viikonloppua. Tuli vaan mieleen, miten moni muu olisi tämmöisessä tilanteessa ihan fine, moni kun tuntuu odottavan puolisoltaan jotain superhienoa just merkkipäivinään?
Kommentit (16)
Mun mies on huono muistamaan synttäreitä, viime vuonna se ei edes onnitellut ennen kuin pari päivää myöhemmin mainitsin että mulla oli synttärit :D ei se minua haittaa, olen itsekin huono muistamaan merkkipäiviä.
Teit pizzaa ylijääneestä puurosta?
Kiva sulle jos olet onnellinen.
Mä täytän kanssa pyöreitä kk päästä ja mies on jo puoli vuotta hehkuttanut että on järjestänyt mulle jtn kivaa, en tiedä mitä mutta 4päivää pitää töistä ottaa lomaa. Oikein täpinöissään ku pikku lapset selittää aiheesta ja kyselee joko haluan tietää mitä on suunnitellut :) Ihan mies :)
Meillä synttäreitä suunnitellaan yhdessä etukäteen. Ettekö te mitään puhuneet siitä, että on sun nelikymppiset?
Vierailija kirjoitti:
Pohjan varmaan.
Joo hei pizza saattaa kuulostaa omituiselta, mutta tuli oikein hyvää. Puuro toimii hyvin pohjataikinassa :)
Kyllä olen onnellinen. En itsekään ole hyvä muistamaan merkkipäiviä eikä viitsi turhista nipottaa muutenkaan. Vaivaantuisin vaan, jos tähän olis järjestetty joku synttärihärdelli. Onnittelut halusin ja sain, muutenkin hyvä päivä. Viikonloppu kutkuttelee mielessä, pitkästä aikaa treffeille, kokonainen vuorokausi vain meille kahdelle!
Vierailija kirjoitti:
Joo hei pizza saattaa kuulostaa omituiselta, mutta tuli oikein hyvää. Puuro toimii hyvin pohjataikinassa :)
Kyllä olen onnellinen. En itsekään ole hyvä muistamaan merkkipäiviä eikä viitsi turhista nipottaa muutenkaan. Vaivaantuisin vaan, jos tähän olis järjestetty joku synttärihärdelli. Onnittelut halusin ja sain, muutenkin hyvä päivä. Viikonloppu kutkuttelee mielessä, pitkästä aikaa treffeille, kokonainen vuorokausi vain meille kahdelle!
Ap :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä synttäreitä suunnitellaan yhdessä etukäteen. Ettekö te mitään puhuneet siitä, että on sun nelikymppiset?
Suunniteltiin sen verran, että jos lähdettäis tosiaan ulos ihan kahdestaan. Käydään syömässä, juomassa, festareilla ja loput improvisoidaan. Yötä nukutaan hyvin hotellissa ja aamullakin ihan rauhassa ja piiiitkään. Ihanaa :)
Kakkukahvit sitten viikko myöhemmin siinä samalla kun juhlitaan tyttären 4-vuotispäivää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ole ennakkoluuloinen - pizzan idea alunperin oli, että siitä tehdään mitä on sattunut kaappiin jäämään.
Ap, muullakin tänään synttärit, 41
V. Viime vuonna puhuin kuukausia, että haluaisin lähteä juhlimaan pyöreitä reissuun. Toivoin, että mies olisi suunnitellut kerrankin reissun, matka toki maksettaisiin puoliksi. Vaan ei saanut aikaiseksi. Lopulta järkkäsin itse.
Tänä vuonna en odottanut mitään. Päivä on ollut vähän laimeaa arkea. Lapsetkaan ei suostuneet onnittelemaan. Kolmevuotias löi ja haukkui tyhmäksi. Yritän pistää perspektiiviin, sillä viime vuonna loukkaannuin. Siitä ei lopulta ollut mitään hyötyä.
Mullaki tänää synttärit, 31v. Onnea teille muille! Hyvä me 😊
Vähä laimee ja synkän puoleinen synttäri täälläki. Veljet on unohtanu onnitella sekä paras kaveri. Onneksi sentää jotkut kaverit muisti sekä vanhemmat. En oo viettäny mitenkään. Ehkä viikonloppuna vois jotain kehitellä.. 🤔
Toivoin lahjaksi aurinkoista päivää mutta pöh, synkkää ja kylmää sain. Ehkä ensi vuonna parempi ilma sitten. 😏
Meillä se on yleensä vaimo, joka nämä unohtaa.
Mä meinasin unohtaa omatkin synttärini. Vaimo muistutti kuitenkin.
Kannattaa jättää. Sehän täällä on tapana.