Ei hele, tultiin etelän lomalle ja mies ei tykkää yhtään.
Kommentit (19)
Se on sen oma ongelma. Kiva jos itse tykkäät.
Olisi ehkä kannattanut mennä kauemmas kuin Keravalta Vantaalle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Kreikassa ollaan. ap
Pianhan se viikko menee.
Onko miehen mielestä liian kuuma, huono ruoka vai mikä harmittaa?
Onko ranta- vai kaupunkiloma?
Itse haluaisin joskus käydä katsomassa antiikkiset nähtävyydet, mutta viileänä vuodenaikana.
Mies ei ilmeisesti ole matkustellut aiemmin, ja sai nyt jonkinlaisen lapsellisen primitiivireaktion.
Älä kuitenkaan anna sen pilata omaa lomaasi. Nauti auringosta, kukkien tuoksusta. Olette eri ihmisiä. Voit myös miettiä haluatko elää tuollaisen aikuisvauvan kanssa. Mutta nyt, nauti! Sillä mököttäjällä ei ole oikeutta pilata sinun lomaasi. Hänellä on oikeus omiin tunteisiinsa, mutta hänen tunteensa ei kuitenkaan ole sinun vastuullasi.
Kysy siltä, oisittekohan samaan aikaan kotona, jos hän lähtis edeltä kävellen.
Kreikassa on omituista ruokaa, ihmiset puhuu outoa kieltä, aurinko paistaa liian kuumasti, ravintolasta ei saa Karjalan kolmosta... on syytäkin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kreikassa on omituista ruokaa, ihmiset puhuu outoa kieltä, aurinko paistaa liian kuumasti, ravintolasta ei saa Karjalan kolmosta... on syytäkin valittaa.
Sieltä saa myös pizzaa ja lihapullia tomaattikastikkeessa, myös ihan pihvejä, pastaa ym. samaa ruokaa mitä meilläkin.
Ulkomailla yleensä puhutaan eri kieltä kuun suomessa.
Efes on yhtä hyvää kun Karjalan kolmonen.
Voi hyvää päivää, menkatko sillä on?
No mikäs sitä Kreikassa mättää? Tehkää yhtenä päivänä myönnytys ja elelkää miehelle mieluisalla tavalla (veneretki, lihapullat ja muusi kaljan kera tms. sekä tietty muista antaa) Jos tuo ei auta, nauti itse lomasta - ei sinun tarvitse kärsiä, jos toinen ei osaa lomailla.
En minäkään tykkäisi, jos puolisoni olisi kännyllä vauvapalstalla yhteisellä lomallamme.
Ota tuo positiivisesti, mies ei jatkossa haikaile millekään matkalle mukaan. Sinä voit matkustaa miten haluat ja missä seurassa haluat eikä se haittaa miestä ollenkaan. Noin olen itsekin tehnyt, kun mies ei ulkomaanmatkoista piittaa. Mies on vaan iloinen, etten pyydä häntä mukaan.
Kreikka on helpoimpia matkakohteita etelässä jopa ap:n lihapullajuntille. Mukaeksoottiset ruuatkin ovat todella herkullisia ja niitä nakkeja ja ranuja saa lapsille (ap:n mies).
No varmaan valittais "mitä sinä sinne yksin meet", jos menisin yksin tai kaverin kanssa. Hyvännäköisiä miehiä täällä kyllä olis. Ei halua tehdä mitään, inhoaa tapahtumia... koko lomaa..
Joo. Eilen valitti tylsyyttä ja tänään kyselin kaikkea mahdollista mitä tehtäisiin kuntosalista perhoslaaksoon, niin mikään ei kelvannut. Varmaan huoneessaan makaa koko päivän. Ostin vielä matkan miehelle lahjaksi ☹.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo. Eilen valitti tylsyyttä ja tänään kyselin kaikkea mahdollista mitä tehtäisiin kuntosalista perhoslaaksoon, niin mikään ei kelvannut. Varmaan huoneessaan makaa koko päivän. Ostin vielä matkan miehelle lahjaksi ☹.
Ap
Toivottavasti ei ollut yllätyslahja. Matkakohteesta pitäisi olla aika varma, ennen kuin lahjaksi ostaa. Itse en kyllä lähtisi etelään kesällä.
Alkava mielisairaus? Hakekaa hänelle apua Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ootteko Rhodoksella :) me käytiin viime viikolla perhoslaaksossa ja nähtiin yhteensä kuusi perhosta. Ehkä niitä olisi jo tällä viikolla enemmän.
Ole miehesi kanssa, äläkä niiden turkkilaisten.