Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle joku uusi kiva harrastus, jota voi tehdä kotona

Vierailija
02.06.2018 |

En ole musikaalinen yhtään, joten soittaminen ei käy. Käsistäni olen kömpelö. Minulla on kyllä harrastuksia, joissa pitää lähteä kotoa pois, mutta kotonakin voisi tehdä jotain. Jos osaisin, tekisin käsitöitä tai hankkisin jonkun kosketinsoittimen, mutta kun ei ole yhtään lahjoja. Keräily ei kiinnosta, en halua hankkia turhaa tavaraa. Kotityöt on kahden aikuisen taloudessa niin nopeasti tehty. Lapset ovat jo muuttaneet kotoa pois. Päivisin olen töissä.

Kokeilin blogin pitämistä. Ei ole minun juttuni, siitä tulee vain tylsä. En osaa kirjoittaa kiinnostavasti. Täällä kirjoittelu on ollut harrastus, mutta vain siksi, kun on ylimääräistä aikaa ja voisi tehdä jotain järkevääkin. Piirtäminen ja maalauskin olisivat kivoja, mutta kun ei ole taitoja niin ei ole. Olen todella kömpelä käsistäni. Jumpassa käyn salilla ja jos teenkin puoli tuntia vatsoja, niin se on siinä. Mies tykkää ruuanlaitosta, joten se on minulta pois ja minulle jää paljon aikaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy harrastamaan sukututkimusta.  Alkuun pääset selvittämällä suvun vanhimpia tietoja ja pian pääsee netin kautta selvittämään sukua.   Kirkkoherranvirasto auttaa alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän