Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä itseäni ainakin ahdisti lapsena kuulla vanhempien harrastavan seksiä seinän toisella puolella ja joskus vahingossa jopa yllätin heidät täydessä touhussa. Traumat siitä jäi. En ikinä tekisi samaa omalle lapselle. Oksettavaa! Erikoista, että tässä artikkelissa kehotetaan olemaan välittämättä, vaikka lapset kuulee. EI OLE POKKAA! EIKÄ TODELLAKAAN HAITTAA...

Vierailija

On pokkaa ja ei haittaa jos lapset kuulee. Olen selittänyt asian lapsentasoisesti just hieronnalla tai tykkäilyllä yms. Teineille ei asiasta ole sen kummemmin tarvinnut enää puhua. Tietäävät kyllä mitä tapahtuu. Itse nuorempana kun yllätin vanhemmat harrastamasta seksiä, vanhempien reaktio oli pois paikalta huutaminen. Minulle tämä aiheutti sen että ajattelin pitkälle aikuisuuteen seksin olevan häpeällistä. Varsinkin naisen nautinto oli se mitä piti hävetä ja seksiä piti harrastaa visusti salassa toisilta. Parempi kuin kukaan edes aavisti että myös minulla ja parillani olisi ollut seksielämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alieni

Kannattaa varmaan miettiä mistä ne traumat varsinaisesti tulivat! Siitä että vanhemmilla oli seksielämä - vai siitä miten näihin asioihin suhtauduttiin, vaiettiin, hävettiin, nolosteltiin, dissattiin toisia...?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat