Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen luonteeseen, ulkonäkö aivan perusjamppa

Vierailija
01.06.2018 |

Niin. Ihastuin mieheen, fiksuuteen ja luonteeseen. Ulkonäkö ei hivele niin kovin silmää, mutta koitan ajatella ettei se ole tärkeää. Tapailtu vasta 2kk, läheisyyttä ja seksiä on ja lapsetkin tavattu.

MUTTA PELKÄÄN, että kun huuma haihtuu, jaksanko miestä, joka ei vienyt täysin jalkoja alta ja joka ei näytä niiiiin hyvältä.

Mitä tekisitte?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin kerran tekemään töitä miehen kanssa, joka suorastaan pelotti minua ulkonäöltään. Hänellä oli ruokoton tukka, tatuointeja ja päällään mitä sattui. Kyselin hänestä kautta rantain hieman toisilta ja he sanoivat, että mies on ihan ok, hiljainen mörökölli kyllä. Ensimmäinen kerta lähti siis tällä pohjalla ja ajattelin, että nyt mennään ihan asialinjalla vain.

Mies osoittautui todella mukavaksi, huomasimme juttelevamme suurinpiirtein kaikesta mahdollisesta ja huumorintajumme meni yksiin täysin. Kerran mies oli käynyt parturissa ja se kyllä avasi silmäni perusteellisen hyvin, mies oli komea! Kun pöheikön alta tuli silmät näkyviin, niin aloin näkemään hänet ihan eri tavoin. Siihen saakka myöskään minä en ollut niin hirveästi panostanut omaan viehättävyyteeni, mutta sen jälkeen mietin jo sitäkin. En tiedä näkivätkö muut miehessä sitä mitä minä näin ja miten minä hänet tietenkin tunsin, mutta se oli ihan se ja sama tietenkin. Luonne tuli hänellä kuitenkin ekana ja siitä tykkäsin, sen jälkeen vasta löytyi se prinssi.

Minua kiinnostaisi, miten tässä kävi. Oletteko yhdessä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi