AndyMcCoys

Niilo Ylivaino koietti pysäyttää tämän esim kaljamarrsilla, nyt kaljaa on kaupoissa ja koko kansa on kännissä kadulla, enempi ja enempi työkyvyttömyyseläkkeelle tulee kansa ALKOHOLIN TAKIA JA VALTIO MYY VAAN KALJA KALJAA KALJAA

se on teidän syytä saat anan vapaamuurarit, kiroan koko joukon

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (3)

Yngwie Malmsteen teol.maist.

sipilä juo kaljaa ja esittää uskova, koko kaljan siemen on sipilän eli vapaamurrariedn idea tuhota kansa ja islamisoida kaikki, rahan takia Juudas myi sielunsa ja meni suoraan kadotukseen

Vierailija

Ai, onko hallituksella nykysin joku joukko joka kaataa kansalaisten turvat täyteen viinaa? Viinaa on aina saanut kaupasta, ja jos nykyset lakimuutokset on saanu ihmiset pämppäämään lisää "v*tun jees valtio, kun rajotuksia poistettiin, pistetään sen kunniaks kaikki ranttaliks"- asenteella, niin kyllä sillon se itse pulloon tarttuja on kaivanut oman hautansa puhtaalla idioottimaisuudellaan.

Apua on tarjoilla, mutta harvemmin ihmiset siihen tarttuu, vaan selitykset ovat luokkaa: "vaikka mä joka viikonloppu juon humalaan niin arkisin olen aina selvinpäin ja hoidan työni, en ole siis alkoholisti, eikä minulla ole ongelmaa alkoholin kanssa, hyvin se menee alas, heh heh" Juu et ole et, ihan normaaliahan se on hakeutua känniin aina kun siihen on mahdollisuus.

Mutta sairaus tuokin, en sitä lähde siksi tuomitsemaan. Juomattomuus lähtee aina itsestä.

T.ent. alkoholisti, nykyisin 4v täysin raittiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä oon piikittänyt IV-olutta suoneen siitä saakka kun se tuli kauppoihin. Alkaa jo kunto heiketä pikku hiljaa. :( Oispa kuunneltu Puskaa kun se puhu niin viksuja..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.