Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen etsinyt kuumeisesti juhlamekkoa tai toppia itselleni. Missä mallissa isot rintani ei korostuisi? Olisiko halterneck vai ihan V-muotoinen pääntie? Haluaisin klassisen pikkumustan tai jonkun hienon cocktail mekon, mutta on tosi vaikea löytää omaa kokoa niin että se olisi muualtakin kropasta istuva. Onko vinkkejä tai ideoita?

• ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Rintavalle käy aina kauneimmin v-aukko. Klassinen, laadukkaasta kauniisti laskeutuvasta kankaasta valmistettu pikkumusta v-aukolla on aina tyylikäs.
Toinen toimiva vaihtoehto on kellohelmainen kesämekko. Suosittelen sinua menemään johonkin pieneen putiikkiin josta saat henkilökohtaista palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

V-kaula-aukko on yleensä varmin. Halterneck toimii jos sulla on rintojen lisäksi hyvät hauikset eikä yhtään ylimääräistä käsivarsissa.

Suosittelen, että etsit vaatteen joka sopii rintojen ja hartioiden kohdalta, ja räätälöitytät sitten vyötärön ja mahdollisesti lantion pienemmäksi. Liian pieni rinnanympärys vaatteessa näyttää siltä että olet lihonut vaatteistasi ulos etkä sitten katsonut peiliin. Liian iso hartianympärys taas helposti näyttää homssuiselta ja lösähtäneeltä.Kuitenkaan uuri rinnanympäryksen ja hartioiden räätälöintikorjaus ei yleensä onnistu tai ainakin on vaikeaa ja hidasta ja siksi kallista. Sen sijaan vyötärön ja lantion pienennys on helppoa eikä maksa kauppojen korjausompelupalveluissa kuin 20-40€.

Vierailija

venekaula-aukko! mulla on aina vetänyt huomiota tisseistä pois, ja saa ne näyttämään kivemmilta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kietaisumallinen ehdottomasti paras. Hieman löysänä.

Näin aina väitetään, mutta isorintaisella kietaisumekko voi kyllä näyttää erehdyttävästi navettatakilta.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Kiitos miljoonasti näistä vinkeistä. Täytyy mennä johonkin pikkuputiikkiin katselemaan/kyselemään.

Ap

Vierailija

Itsekin suosin v-kaula-aukkoja - mutta siinä pitää varoa, että kaula-aukko ei ole liian syvä (ei rintavakoa siis). Liian korkea kaula-aukko (venepääntie mukaanluettuna) saa ylävartalon näyttämään leveältä. Tämä saattaa tosin riippua siitä, miten rinnat asettuvat vartalolle. Ehkä jos ne eivät työnny sivuille ja lisäksi dekoltee on siro, voi se toimia?

Itse suosin Bravissimoa mekko-ostoksissa. Heillä siis voi valita, kuinka kurvikkaan version mekosta haluaa. Mekot eivät ole ihan halvimpia, mutta varsinkin, jos haluat tyköistuvan mekon, joka oikeasti istuu hyvin, niin ehdottomasti suosittelen!

Vierailija

Ja vitut! Anna rintojesi näkyä ja olla just sen kokoiset kuin ne on, mä tein nyt niin ja olen saanut positiivista huomiota luomuillani miehiltä. Kiva kun ne vislailee. Katson kaikkia silmiin ja hymyilen sen jälkeen narttu ilme kasvoilla. Kivaa! Huomaan kyllä nekin jotka salaa pälyilee rintojani. Vitut,812

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin aina väitetään, mutta isorintaisella kietaisumekko voi kyllä näyttää erehdyttävästi navettatakilta.

Kietaisumekoissa on yleensä aina liian avonainen kaula-aukko rintavalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt kuumeisesti juhlamekkoa tai toppia itselleni. Missä mallissa isot rintani ei korostuisi? Olisiko halterneck vai ihan V-muotoinen pääntie? Haluaisin klassisen pikkumustan tai jonkun hienon cocktail mekon, mutta on tosi vaikea löytää omaa kokoa niin että se olisi muualtakin kropasta istuva. Onko vinkkejä tai ideoita?

Minun vinkkini on että lopettaisit häpeämisen ja kantaisit itsesi kauniisti sellaisena kuin olet.

Ei sinun tarvitse pukeutua säkkiin ja piilotella paikkojasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja vitut! Anna rintojesi näkyä ja olla just sen kokoiset kuin ne on, mä tein nyt niin ja olen saanut positiivista huomiota luomuillani miehiltä. Kiva kun ne vislailee. Katson kaikkia silmiin ja hymyilen sen jälkeen narttu ilme kasvoilla. Kivaa! Huomaan kyllä nekin jotka salaa pälyilee rintojani. Vitut,812
Sä oletkin transvestiitti, niin ehkä se on sulle vähän eri asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minun vinkkini on että lopettaisit häpeämisen ja kantaisit itsesi kauniisti sellaisena kuin olet.

En ole ap, mutta vastaan kun on samat pulmat. Ei kyse ole piiloutumisesta tai rintojen peittelystä, vaan siitä miten näyttäisi tyylikkäältä ja miten vaatteet ei saisi näyttämään lihavammalta kuin oikeasti on. Rintavalle vaatteiden istuvuus ja leikkaus on todella tärkeää, muuten näyttää muodottomalta säkiltä. Riippumatta siitä kuinka avonainen se kaula-aukko on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En minä itseäni häpeä. Vääränlainen pukeutuninen voi antaa joskus jopa mauttoman kuvan. Pari kaveriakin sanoi, että tissit tiskiin vaan, mutta juhlat mihin menen on tärkeät ja haluan näyttää tyylikkäältä, en räväkältä. Haen jotain hillittiyä.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun vielä löytäisi sellaisen joka ei paljasta rintoja kokonaan ja muualta ole se teltta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Taisi kysymys ollakin mistä saisi sellaisen kauniin vaatteen joka ei näytä säkiltä.

Vierailija

Trikookankaat on helppo vaihtoehto. Paksumpaa ja laadukkaampaa ja asusteet saa ihan siistin kokonaisuuden.

Vierailija

Mitä rintavampi on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä parhaalta näyttää vaate, jossa on ns princess seams. Koska olen opiskellut ompeluni englanniksi en ole, varma, mitä ne ovat suomeksi, mutta miehusta siis rakennetaan neljästä kappaleesta (keskietukappaleet ja etusivukappaleet) jotka yhdistyvät rinnan yli kainaloon tai hiha-aukkoon kaartuvalla pystysaumalla. Nämä tuovat vaatteeseen muotoa ja ryhtiä ja niillä voi käytännössä räätälöidä mitä vaan.

Jos joku osaa kertoa, mikä princess seam on suomeksi, olen muutenk iitollinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä rintavampi on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä parhaalta näyttää vaate, jossa on ns princess seams. Koska olen opiskellut ompeluni englanniksi en ole, varma, mitä ne ovat suomeksi, mutta miehusta siis rakennetaan neljästä kappaleesta (keskietukappaleet ja etusivukappaleet) jotka yhdistyvät rinnan yli kainaloon tai hiha-aukkoon kaartuvalla pystysaumalla. Nämä tuovat vaatteeseen muotoa ja ryhtiä ja niillä voi käytännössä räätälöidä mitä vaan.

prinsessaleikkaus🙂

Vierailija

Syvä v tai o, kietaisumalli, empire, sydän, korsetti, empire.

Vältä: poolo, umpinainen, taskut, röyhelöt, vene, kilpikonna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

prinsessaleikkaus🙂

Kiitos!

Sivut