Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Niin se on vaan pakko olla yhteinen rakkauden hedelmä... Ymmärtäisin ehkä jos olisi lapseton, mutta hänellä on jo 4 aikuista lasta ennestään, miksi ihmeessä vielä mummoiässä haluaa äidiksi?!

Vierailija

Voi varjele... mielestäni on ok hankkia lapsi nelikymppisenä (kun täällä on ollut siitä kinaa että40v on muka isoäiti-ikäinen) mutta yli 50-vuotiaana.... Ei mitään järkeä! Ja kun on vielä kuitenkin lapsia ennestäänkin.

En ymmärrä, onneksi minun ei tarvitsekaan. Kukin taplatkoon tyylillään. 

Vierailija

54-vuotias ei ole vanhus noin yleisesti ottaen, mutta synnyttäjäksi ikääntynyt. Janet Jackson sai pojan viisikymppisenä ja esikoistaan odottava Eva Longoria on 43. Kohta 5-kymppinen Gwen Stefanikin suunnittelee perheenlisäystä nykyisen kumppaninsa kanssa..

Vierailija

54v on ihan sopiva ikä tulla uudelleen äidiksi :)

Mitenköhän tämä raskaus on saanut alkunsa, tuskin ihan perinteisesti ja voihan se olla että on käytetty lahjoitettuja munasoluja jne..

Vierailija

Sopiva ikä tulla äidiksi? Kun lapsi on 10-vuotias on äippä 64, ja 20-vuotiaana hänellä on 74-vuotias äiti. Yleensä isovanhemmat ovat tuon ikäisiä.

Vierailija

Itse synnytin ainoan 29-vuotiaana ja olin mielestäni vanha.
Mutta jos on vara palkata henkilökuntaa ja syödä hormoneja että tulee terve lapsi niin...

Vierailija

Brigitte on 20 vuoden päästä 74 ja lapsi jo aikuinen ja omillaan. Tuskin hän repsahtaa eli samassa kuosissa silloin kuin nyt. Kateelliset vinkuu. Onnea vaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten vaan, mutta... se on kyseiselle lapselle ainoa mahdollisuus tulla tähän maailmaan ja saada elää.

No näinhän se on. Jotkut kuitenkin täällä paheksuvat kyseisen vauvan oikeutta syntyä.

Voi vaan ihmetellä. Ja en ole abortin vastustaja.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat