Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko te muut paljon vaatteita Prismasta? Onko noloa ostaa vaatteita marketeista?

Vierailija
26.05.2018 |

Varsinkin kun on vielä nuori, 2-3-kymppinen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi huono itsetuntoa, ihan kaikki on liian noloa. Jos on hyvä itsetunto, on ihan sama mistä vaatteensa ostaa jos se vaate miellyttää omaa silmää.

Mietipä sitä.

Vierailija
2/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä löytyy välillä oikein hyviä vaatteita, ostin keväällä juuri yhden hieman juhlavamman paidan, tosi kivasti istuvan trikoomekon ja pari muuta paitaa. N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa taidetaan myydä lähinnä vaatemerkkejä, jotka joskus vuosikymmeniä sitten olivat cooleja, mutta nykyään sitten eivät enää.

Vierailija
4/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Ei oo noloa, kun on 37 v. Ihanaa olla aikuinen.

Vierailija
5/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan. Mutta mä olenkin 50v. Ei tarvitse enää stressata niin hirveästi. Ja Prismassa on ihan ok arkivaatteita ja kenkiäkin.

Vierailija
6/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vaatteet oon löytänyt prismasta. Lisäksi siellä on miellyttävintä tehdä ostoksia - varsinkin yöaikaan

Vierailija
7/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään trendimekka ole, mutta sieltä löytää kyllä välillä hinta-laatusuhteeltaan oikein hyvää perusvaatetta.

Vierailija
8/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa taidetaan myydä lähinnä vaatemerkkejä, jotka joskus vuosikymmeniä sitten olivat cooleja, mutta nykyään sitten eivät enää.

Eli sulla ei oikeastaan ole tietoa asiasta, piti vaan tulla pätemään.

Vierailija
9/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut mutta en myöskään koe sitä nolona? Miksi välittää noin paljon muiden mielipiteistä?

Vierailija
10/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nähnyt Prismassa sellaisia vaatemerkkejä kuin Zooyork, Ecko, London's dale ymv. jotka menneinä vuosikymmeninä olivat kova sana eri nuorisoalakulttuurien keskuudessa, mutta tuskin nuo merkit ovat nykyään kovin suosittuja.

Vierailija
11/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman ja Cittarin( josta mulla enemmän kokemusta) vaatteet on itseasiassa vähän kalliimpiakin kuin henkkamaukka/ lindex/ kappahl joissa on usein kanta- asiakkaille hyviä aleja. Lastenvaatteiden laadusta marketeissa en ole vakuuttunut, kokoon nähdän pieniä vaatteita jotka vielä kutistuvat pesussa ja kuosit yrittävät hiihtää jälkijunassa muotien perässä. Mutta itselleni olen marketista löytänyt pari ohutta neuletta jotka on olleet kovassa käytössä jo vuosia.

Vierailija
12/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ostanut vaatteeni marketeista, Prismasta ja Tokmannilta ym. Minusta siellä on tavallisesti neutraaleja kuoseja ja miellyttäviä kankaita. Ostan vaatteita vain tarpeeseen, ehkä kerran vuodessa pari paitaa. Alushousuja ja sukkia ostan, kun tuntuu, että alkaa olla jo kulahtaneita entiset.

Eikö sinun mielestäsi sitten ole pelleä ostaa rytkyjä vaatekaupasta, josta kaikki muutkin tusinatussut niitä ostavat, vain jotta ei tule ostettua marketista?

Tilaa Ellokselta vaikka kaftaani. Näkyi olevan mainoslehdessä. Ei taatusti ole markettivaate - mutta nolo se kyllä saattaa olla.

Vierailija
13/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan löytyy jotain. Viimeksi ostin itselleni valkoiset tennarit.

Vierailija
14/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa. Mieluummin esim. Pukevasta tai Seppälästä

Vierailija
15/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin viime kesänä mekkoa juhliin eri liikkeistä mutta ei semmoista mieluista tullut vastaan. Prismasta sitten löysin tosi kivan kukallisen kotelomekon kolmella kympillä. Sitä on monissa juhlissa kehuttu ja aina kaikki yllättyy kun kerron mistä ostin. Ostan vaatteita myös Lidlistä, niistäkään ei kukaan ole arvannut ostopaikkaa vielä tähän mennessä.

Vierailija
16/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä liikkeet sijaitsevat nykyisin?

Vierailija
17/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan käyttövaatteet sieltä missä muutenkin asioin eli prisma, hh, tokmanni ja sokos. En tykkää erityisesti shoppailla.

Vierailija
18/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nähnyt Prismassa sellaisia vaatemerkkejä kuin Zooyork, Ecko, London's dale ymv. jotka menneinä vuosikymmeninä olivat kova sana eri nuorisoalakulttuurien keskuudessa, mutta tuskin nuo merkit ovat nykyään kovin suosittuja.

Minä en ole koskaan kuullutkaan tuollaisista merkeistä. En vaikka tyttäreni on parikymppinen ja itse olen nelikymppinen ja äitini kuusikymppinen, en usko että kukaan meistä osuu tuohon vuosikymmeneen kun nuo merkit on olleet joku juttu. Tosin meistä kukaan ei ole merkkien perässä juoksija. Vaatteet ostetaan sen mukaan mikä näyttää omaan silmään kivalta päällä ja hintalaatusuhde on ok.

Miksi ihmeessä vaatteiden pitäisi olla jotain merkkiä? Ei se merkki tee siitä vaatteesta yhtään kummempaa eikä se tee sun kropasta yhtään parempaa. Samassa hikipajassa Kiinassa ne kaikki tehdään vaikka olisi mikä lappu lyöty siihen rettuun kiinni.

Prismassa on erittäin hyvä valikoima vaatteita jopa minulle joka olen lihava löytyy jotain, samoin Cittarilta. Prismassa on hyvä lastenvaatevalikoima verrattuna moneen muuhun kauppaan.

Vierailija
19/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä liikkeet sijaitsevat nykyisin?

No ainakin Pukeva oli viimeksi Itäkeskuksessa, kun siellä kävin. Seppälässä kävin Forumissa

Vierailija
20/31 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ostanut vaatteeni marketeista, Prismasta ja Tokmannilta ym. Minusta siellä on tavallisesti neutraaleja kuoseja ja miellyttäviä kankaita. Ostan vaatteita vain tarpeeseen, ehkä kerran vuodessa pari paitaa. Alushousuja ja sukkia ostan, kun tuntuu, että alkaa olla jo kulahtaneita entiset.

Eikö sinun mielestäsi sitten ole pelleä ostaa rytkyjä vaatekaupasta, josta kaikki muutkin tusinatussut niitä ostavat, vain jotta ei tule ostettua marketista?

Tilaa Ellokselta vaikka kaftaani. Näkyi olevan mainoslehdessä. Ei taatusti ole markettivaate - mutta nolo se kyllä saattaa olla.

Minä taas ostan, varsinkin Tokmannilta, siksi että sieltä löytyy lihavallekin kivoja värejä ja kuvioita, minä en halua koskaan mitään ankeanvärisiä ja yksivärisiä vaatteita, pitää olla jotain kivoja yksityiskohtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän