Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, kun parisuhteessa toistuvat koko ajan samat ongelmat?

Kuva: Anna Huovinen

Suhteessa on oleellista ymmärtää, mikä johtuu itsestä, mikä puolisosta, perheneuvoja Nina Kauppinen sanoo.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Vierailija

Vähän samanlainen tilanne oli meidänkin suhteessa. Mies oli tosi kiukkuinen ja poissaoleva. Lopulta selvisi, että mies kirjoitteli puhelimellaan viestejä toiselle naiselle, johon oli tutustunut netissä. Kriisihän siitä tuli, mutta päätimme kuitenkin jatkaa yhdessä. Kunnes tilanne meni taas samanlaiseksi ja sain tietää, ettei mies ollutkaan lopettanut yhteydenpitoa tuohon naiseen.

Vierailija

No meillä oli myös vähän samalainen tilanne, tosin ei lapsia. Mutta mies aina kännykällä eikä koskaan läsnä eikä nähnyt eikä kuullut mitään, vetäytyi aina kännykän taakse. Minä petyin, loukkaannuin, olin yksinäinen ja nalkutin hänelle kännykästä, luulin että hän ei rakasta minua tai pettää minua tms. Sitten avauduin miehen kaverille, että mietin eroa koska mieheni on aina vain kännykällä. Miehen kaveri kertoi, että mieheni oli ollut jo ennen minua aina kännykällä myös kavereiden seurassa eli kännykkä ei liittynyt minuun tai suhteeseemme mitenkään vaan kyseessä oli mieheni addiktio, joka oli ollut jo ennen minua. 

Vierailija

Kannattaa hakata päätä seinään, eli jatkaa suhdetta, koska elämmehän ikuisesti.

Oikeasti, nyt aloittajalle oikea työpaikka.

erotulee

Miellä on jaettu kotityöt tasan ja minä hoidan osani pienissä erissä, vähän joka päivä. Vaimo taas puolestaan kerää sotkua ja siivoaa joskus koko päivän. Ei liene yllätys että minulle raivotaan kun en osallistu. Minun työni on kuitenkin aina tehty, vaikka olemme vaimoni vaatimuksesta vaihdelleet eri töitä. Minulla on myös enemmän aikaa makoilla sohvalla, koska olen tehokas silloin kun tarvitsee olla. Saan myös kuulla tästä vapaa-ajastani päivittäin. Minulla ei voi aikaa maata sohvalla kun ei hänelläkään ole. Kaikki johtuu vain siitä että vaimo pyörii ja hyörii 80% ajastansa saamatta liiemmin mitään aikaan. Pitäisikö minun tehdä vaimonkin työt että tämä on tyytyväinen. Suurella todennäköisyydellä olisin silloinkin laiska sohvalla makaava vätys.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat