Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni on aivan erilainen kuin minä – miksi sitä on vaikea hyväksyä?

Kuva: Satu Kemppainen

Tehtäväni vanhempana on tukea ja vahvistaa lapsen omaa minuutta. Se on vaikeaa, kun haluaisi aina olla itse oikeassa.Lue koko juttu

Kommentit (4)

Vierailija

Jaa. Kenelle on ja kenelle ei. Mulle ei ainakana ole vaikeaa hyväksyä. Se on sitä aikuiseksi kasvamista, että ymmärtää, että on monenlaisia tapoja elää ja tehdä valintoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kenelle on ja kenelle ei. Mulle ei ainakana ole vaikeaa hyväksyä. Se on sitä aikuiseksi kasvamista, että ymmärtää, että on monenlaisia tapoja elää ja tehdä valintoja.

Mun lapsi valitsi teininä sen ettei käy kouluja, ei hoida perussairauttaan, ei halua olla minun kanssani tekemisissä, kännäämisen, ja paljon muita "tapoja elää" mitä minun on vaikea hyväksyä. Varsinkin siksi, koska itse olen erilainen. LApsi on saanut hyvän kasvatuksen ja opastuksen minulta kotoa, mutta koska hän on aivan erilainen kuin minä, ja tulee hulttioisäänsä, niin on joo vaikea hyväksyä sitä työmäärää joka on takana tehtynä siksi, että lapsi saisi kaikki mahdolisuudet ja hyvän elämän, mutta hän päättääkin valita toisin, ja mennä mieron tielle. Kyllä, sitä on todella vaikea hyväksyä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, päivän kiillotetuin sädekehä menee sinulle!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat