6 vinkkiä ruuhkavuosiin: näin otat aikaa liikunnalle

Mitä isommaksi lapset kasvavat, sitä helpompi heidän kanssaan on harrastaa yhdessä. Kuva: iStockphoto

Kuskaat lapsia liikkumaan, mutta omat liikuntaharrastukset ovat hautautuneet jonnekin perheenpyörityksen jalkoihin? Näin saat niistä uuden otteen!Lue koko juttu

Kommentit (2)

Vierailija

"Kokeile treenata heti aamusta ennen töitä tai lounasaikaan, jos mahdollista. Jos päiväsi eivät veny liian pitkiksi, mene salille suoraan töistä, jotta vältät nuupahduksen."

Oikeasti?! Eiks ruuhkavuosiin kuulu ne lapset jotka pitää veivata sinne päivähoitoon ja hakea sieltä eikä haahuilla mennen tullen omille kuntosalireissuille? Ja lounastauolla - jos sellaista on aikaa pitää - ihmisen on tarkoitus syödä eikä mennä lenkille!

Tää on taas näitä yhtä tyhjän kanssa vinkkilistoja.

Vierailija

Jep. Ja näille ihmisille on sitten mahdotonta ymmärtää, että jotkut tekee pidempää päivää kuin se 8h ja vielä epäsäännöllisillä työajoilla. Lähdepä yhden aikaan yöllä lenkille tai kuntosalille joo.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat