Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoruuden myötä katoaa tunne siitä, että melkein mikä tahansa olisi mahdollista?

Vierailija
08.05.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tuollaista kaikkivoipaisuuden tunnetta ole koskaan ollut. Se kadonnut tunne mulla on sellainen odotus, että jotain hyvää ja kiinnostavaa tai "mitä tahansa" on tulossa. Nyt melkein neljäkymppisenä jokainen päivä on pakkopullaa. En sitten tiedä olenko masentunut.

Vierailija
42/47 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla tuollaista kaikkivoipaisuuden tunnetta ole koskaan ollut. Se kadonnut tunne mulla on sellainen odotus, että jotain hyvää ja kiinnostavaa tai "mitä tahansa" on tulossa. Nyt melkein neljäkymppisenä jokainen päivä on pakkopullaa. En sitten tiedä olenko masentunut.

Ja siis lääkärin mukaan en ole.

Vierailija
44/47 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis lääkärin mukaan en ole.

Kysyt ja vastaat itse itsellesi? Tämä on minulle uusi keskustelutyyli.

Vierailija
45/47 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu myös murrosikään ja aivojen kehitykseen. Joka jatkuu aika pitkälle aikuisuuteen.

Kuulostaa loogiselta ja uskottavalta selitykseltä. Tämä on siis yksi aikuisuuden merkeistä.

Vierailija
46/47 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/47 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.