Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä harjoittelijoista lapsesi päiväkodissa....

Vierailija
23.04.2006 |

Keväällä on taas harjoittelijoita päiväkodeissa. Mitä mieltä olette harjoittelijoiden tavoissa esittäytyä vanhemmille?

Tyttäreni päiväkodissa oli syksyllä harjoittelija, joka oli tehnyt itsestään lyhyen kuvalla varustetun esittelyn ilmoitustaululle =) Ja oli muutenkin oikein mukava. Nyt keväällä taas siellä on harjoittelija, joka ei ole vielä millään tavoin esitellyt itseään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein asiallisia ja mukavia ovat olleet ja aina kädestä pitäen esitelleet itsensä. Suhtaudun positiivisesti, jossainhan heidän on oppinsa saatava.

Vierailija
2/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opiskelija edes välttämättä muista kenelle on itsensä esitelly...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kattavia/laajoja ne ovat olleet?

Vierailija
4/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ovat nuoret, ehkä ujot opiskelijat, olisi aivan yhtä korrektia vanhemmilta esitellä ensin itsensä.

Vierailija
5/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi lymytä jossain piilossa silloin kun vanhemmat tuo / hakee lapsiaan.

Itse olin parikymppisenä päiväkodissa harjoittelijana, ja täytyy sanoa että kyllä siinä jossain vaiheessa meni ison ryhmän kanssa sekaisin, että keille oli jo esitellyt itsensä. Parille äidille esittelinkin itseni kahteen kertaan, mikä silloin ainakin nololta tuntui ;)

Vierailija
6/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa ei esittäydytä ja toisissa tuodaan portfoliotkin näytille!

Vierailija
7/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on nyt ollut paljon opiskelijoita lyhyemmillä ja pitemmillä harjoittelujaksoilla sekä sijaisia, eivätkä kaikki todellakaan ole olleet mitään teinityttöjä, vaan aikuisopiskelijoita ym. Eikä juuri kukaan ole tullut esittäytymään. Joku joskus tulee sanomaan " hei" eteiseen kun juttelen jonkun tutun hoitajan kanssa, mutta siihen se sitten jääkin. Ja kun itse koitan saada selville kahden lapsen päivän kuulumiset, lapset vaatteisiin ja autoon, ei se mielestäni tosiaankaan ole minun vastuullani se esittely!!! Se on vähintä mitä harjoittelija/sijainen voi tehdä!

Olen muutaman muun äidin kanssa ottanut asian puheeksi jopa vanhempainillassa, mutta sama tyyli vaan jatkuu vuodesta toiseen! Kyllä ärsyttää!!!!

Vierailija
8/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse oli lähihoitaja-koulussa,opettaja ainakin KÄSKI kirjoittaa sen esittelylapun,missä piti olla kuva. Eli opettajan idea! Hyvä tosin...

Vierailija
9/9 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kätellyt suurinpiirtein kaikkia vanhempia ja esitellyt itseni. Lisäksi päiväkodin ilmoitustaululta löytyy kuvallinen esittely ;)

Mutta täytyy myöntää, että aina ei voi muistaa, onko kaikille itsensä esitellyt kun päiväkodissa, jossa nyt olen lapsia on noin 40 ja vanhempia se 80... On siinä yhdelle ihmiselle aikalailla muistettavaa ekoille päiville.. Muutenkin olen kyllä mennyt rohkeasti vanhempien juttusille ja hoidellut asioita siinä missä muutkin työntekijät ;)

Oman lapsen päiväkodissa kans olen nähnyt monenlaista harjoittelijaa ja suurin osa juuri niitä teinejä ;) Ja aika ujon puoleisia ne tahtoo olla ja kyllä sitä toisaalta ymmärtää, ettei heillä ole vielä kokemusta työelämästä ja yhteistyöstä esim juuri vanhempien kanssa...

Nyt tällä hetkellä lapseni päiväkodissa on semmoinen tosi reipas ja mukava parikymppinen tyttö, jonka kanssa on päässyt ihan hyvin juttuun ;) Kyllä niistä opiskelijoista on moneksi, mutta niinhän meistä kaikista ;) Eli annetaan armoa niille ujoille opiskelijoille ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan