Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle nimi

Vierailija
21.04.2018 |

Tällä hetkellä varteenotettavia vaihtoehtoja ovat Rafael, Vilho,Hugo, Frans,Alvar, Veikka, Linus ja Verneri Mikä näistä olisi paras? Saa myös ehdottaa muita samantyylisiä!

Pojalle nimi

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluatte pojallenne muotinimen? Niin, että aikanaan koululuokassa varmasti on joku samanniminen?

Vierailija
2/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan nimeä Arvid. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti.

Vierailija
4/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluatte pojallenne muotinimen? Niin, että aikanaan koululuokassa varmasti on joku samanniminen?

Haluamme pojallemme nimen josta pidämme jos nimi nyt sattuu sitten olemaan muotinimi niin olkoon, emme halua antaa lapsellemme rumaa nimeä vain jotta hän voisi olla uniikki lumihiutale.

Vierailija
5/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluamme pojallemme nimen josta pidämme jos nimi nyt sattuu sitten olemaan muotinimi niin olkoon, emme halua antaa lapsellemme rumaa nimeä vain jotta hän voisi olla uniikki lumihiutale.

Mutta noihan on just oksettavia nimiä.

Vierailija
6/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta noihan on just oksettavia nimiä.

No ei voi mitään kaikki ei voi pitää kaikista, idea onkin että nämä ovat meidän mielestämme hienoja nimiä.

Vierailija
7/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat kaikki rumia nimiä.

Vierailija
8/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin antaa Rafael, mutta tovin googlailtuani tulin siihen tulokseen, että nykypäivänä vähän liian "latinomainen" nimi. Ei ehkä paras mahdollinen vaalealle pellavapäälle, mutta nimenä ihana. Siiispä se.

Vierailija
9/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi pojalle nimeä Verneri. Tunnen yhden ärrävikaisen Vernerin, siinä tarpeeksi perustetta.

Vierailija
10/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn vaihtoehdot näyttää ihan hyviltä. 

Pidän itse Hugosta ja Vilhosta :) 

Aina jaksetaan valitella "erikoisista/muotinimistä", mutta ainahan noita on ollut. Tiedän ikäihmisiä nimeltä Ambrosius ja Mandi, ja noi ja monet muut tulee mieleen aina tässä aiheyhteydessä. Kyllä sitä on ennenkin osattu.

Vierailija
11/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo, Alvar, Rafael. Joku noista. Foneettisesti miellyttäviä ja samalla klassisia nimiä. Ei Linusta, Vilhoa tai Veikkaa. Verneri on vähän hölmö ja junttimainen. Mieluummin Verner. Frans on ok, mutta toisaalta vähän teennäinen eikä foneettisesti erityisen miellyttävä. 

Vierailija
12/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edvin

Vierailija
13/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alvar!

Vierailija
14/21 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista, tai minä en antaisi mitään noista nimistä pojalleni. Tässä mun ehdotuksia eli

Lari

Jiri

Jimi

Kimi

Miro

Jani

Niki

Milo

Jami

Jasu

Sasu

Vierailija
15/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista, tai minä en antaisi mitään noista nimistä pojalleni. Tässä mun ehdotuksia eli

Lari

Jiri

Jimi

Kimi

Miro

Jani

Yksi sana : Lähiö.

Niki

Milo

Jami

Jasu

Sasu

Vierailija
16/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lari

Jiri

Jimi

Kimi

Miro

Jani

Niki

Milo

Jami

Jasu

Sasu

Nämä ovat kyllä aika lähiönimiä eivätkä yhtään aloittajan tyylisiä

Vierailija
17/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfred Edvin Ilmari

Vierailija
18/21 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi pojalle nimeä Verneri. Tunnen yhden ärrävikaisen Vernerin, siinä tarpeeksi perustetta.

Tuolla ajattelutavalla ei voisi antaa mitään nimeä joka sisaltää R tai S tmv kirjaimen

Vierailija
19/21 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Vilho

Hugo Artturi

Alvar Rafael

Anton Rafael

Rafael Anton

Ilmo Verneri

Verneri Otto Topias

Verneri Hugo Nikolai

Verneri Ilmo Mattias

Vierailija
20/21 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä