Pojalle nimi
Tällä hetkellä varteenotettavia vaihtoehtoja ovat Rafael, Vilho,Hugo, Frans,Alvar, Veikka, Linus ja Verneri Mikä näistä olisi paras? Saa myös ehdottaa muita samantyylisiä!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Eli haluatte pojallenne muotinimen? Niin, että aikanaan koululuokassa varmasti on joku samanniminen?
Haluamme pojallemme nimen josta pidämme jos nimi nyt sattuu sitten olemaan muotinimi niin olkoon, emme halua antaa lapsellemme rumaa nimeä vain jotta hän voisi olla uniikki lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluatte pojallenne muotinimen? Niin, että aikanaan koululuokassa varmasti on joku samanniminen?
Haluamme pojallemme nimen josta pidämme jos nimi nyt sattuu sitten olemaan muotinimi niin olkoon, emme halua antaa lapsellemme rumaa nimeä vain jotta hän voisi olla uniikki lumihiutale.
Mutta noihan on just oksettavia nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta noihan on just oksettavia nimiä.
No ei voi mitään kaikki ei voi pitää kaikista, idea onkin että nämä ovat meidän mielestämme hienoja nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat kaikki rumia nimiä.
Mä ajattelin antaa Rafael, mutta tovin googlailtuani tulin siihen tulokseen, että nykypäivänä vähän liian "latinomainen" nimi. Ei ehkä paras mahdollinen vaalealle pellavapäälle, mutta nimenä ihana. Siiispä se.
En antaisi pojalle nimeä Verneri. Tunnen yhden ärrävikaisen Vernerin, siinä tarpeeksi perustetta.
APn vaihtoehdot näyttää ihan hyviltä.
Pidän itse Hugosta ja Vilhosta :)
Aina jaksetaan valitella "erikoisista/muotinimistä", mutta ainahan noita on ollut. Tiedän ikäihmisiä nimeltä Ambrosius ja Mandi, ja noi ja monet muut tulee mieleen aina tässä aiheyhteydessä. Kyllä sitä on ennenkin osattu.
Hugo, Alvar, Rafael. Joku noista. Foneettisesti miellyttäviä ja samalla klassisia nimiä. Ei Linusta, Vilhoa tai Veikkaa. Verneri on vähän hölmö ja junttimainen. Mieluummin Verner. Frans on ok, mutta toisaalta vähän teennäinen eikä foneettisesti erityisen miellyttävä.
Ei mikään noista, tai minä en antaisi mitään noista nimistä pojalleni. Tässä mun ehdotuksia eli
Lari
Jiri
Jimi
Kimi
Miro
Jani
Niki
Milo
Jami
Jasu
Sasu
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista, tai minä en antaisi mitään noista nimistä pojalleni. Tässä mun ehdotuksia eli
Lari
Jiri
Jimi
Kimi
Miro
Jani
Yksi sana : Lähiö.Niki
Milo
Jami
Jasu
Sasu
Vierailija kirjoitti:
Lari
Jiri
Jimi
Kimi
Miro
Jani
Niki
Milo
Jami
Jasu
Sasu
Nämä ovat kyllä aika lähiönimiä eivätkä yhtään aloittajan tyylisiä
Vierailija kirjoitti:
En antaisi pojalle nimeä Verneri. Tunnen yhden ärrävikaisen Vernerin, siinä tarpeeksi perustetta.
Tuolla ajattelutavalla ei voisi antaa mitään nimeä joka sisaltää R tai S tmv kirjaimen
Hugo Vilho
Hugo Artturi
Alvar Rafael
Anton Rafael
Rafael Anton
Ilmo Verneri
Verneri Otto Topias
Verneri Hugo Nikolai
Verneri Ilmo Mattias
Vierailija kirjoitti:
Sama!