Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottokortin hakeminen

Vierailija
20.04.2018 |

Kun luottotiedot puhdistuu niin poistuuko merkintä kokonaan? Ja voi hakea esimerkiksi luottokorttia tai asuntolainaa?
Eli jos merkintä poistuu vaikka 7.8 niin onko rekisteri puhdas tuona päivänä ja merkintää ei näy enään missään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni noin se menee. Kun merkintä poistuu, sitä ei enää missään näy. Mulla oli joskus merkintä ja sen poistuttua olen saanut sekä luottokortin että asuntolainan, mutta en niitä kyllä ihan samalla sekunnilla hakenut. (Enkä ole sen jälkeen sössinyt.)

Vierailija
2/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta!!!:)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa hyvä!

Vierailija
4/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta pankin ns luokitus susta ei välttämättä heti parane kovin hyvälle tasolle, eli hylsy saattaa tulla silti. Ite sain luottokortin vasta noin 2 v siitä kun luottotiedot puhdistui. Eikä silloinkaan mennyt automaattisesti hakemus läpi vaan erikseen käsiteltiin.

Vierailija
5/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun merkintä poistuu, olet yhtä puhdas kuin ennenkin.

Luottokortin tai asuntolainan saamiseen vaikuttaa tietenkin muutkin kuin luottotiedot, erityisesti sinun maksukykysi.

Vierailija
6/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain luottokortin heti, kun tiedot puhdistuivat. Kaikki velat olin jo hoitanut n.kolme vuotta ennen luottotietojen palautumista. Ja oli vakityö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän